I Hate You! I Love You Too... Part 7

 Jag vaknade på morgonen av att mitt alarm gick igång.
Juste det var måndag. Jag suckade och satt mig upp och sträckte mig över harry som fortfarande sov som en stock och jag stängde av alarmet.
Vi hade tydligen somnat bredvid varandra inatt.
Jag gick upp och gick till duschen och tog en varm och lång dusch.
Sedan sminkade jag mig och satte upp mitt hår i en toffs och plattade håret lite men inte så de vart helt platt.
sedan gick jag in på mitt rum och tog på mig nya underkläder och höll koll på harry så han fortfarande sov annars kunde denna stund genast bli awkward. Jag drog på mig en neongul klänning och ett par svarta högklackade skor och sedna tog jag min michael kors väska och så väckte jag harry.
''hey harry it's time to get up school starts in 30 minutes''sa jag och skakade honom.
'' okay thanks''sa han och reste sig upp och sträckte på sig.
''that dress looks good on you''sa han sedan och ställde sig upp.
''thanks''sa jag och log och så gick jag ner till köket Pappa,Karen och Jack hade inte kommit hem än men antar att dom skulle komma hem nångång under dagen.
Jag tog fram en skål och hällde upp en skål med yoghurt och frukt.
Sedan när jag ätit klart städade jag undan och åkte och hämtade upp Alison.
 
Vår första lektion var Kemi.Vilket var as tråkigt.
sedan hade vi matte och sedan var de lunch jag gick till mitt skåp och hittade en lapp.
(please meet me in the ibrary Love Justin)
Love justin? 
vad ville han?
jag visste att jag inte borde gå dit men min nyfikenhet var starkare än mitt förnuft så jag smsade alison och sa att jag skulle komma sent till lunchen och så begav jag mig till biblioteket.
jag gick runt i biblioteket och letade efter justin och plötsligt drog någon in mig bakom en hylla.
det var justin och vi stod nu tätt intill varandra och jag hade ryggen mot bokhyllan och justin hade ett stagigt grepp on min midja men greppet vart allt lösare och han plockade bort en lock som fallit i mitt ansikte och la den bakom örat men hade den andra handen fortfarande liggande på min midja.
'' you came''sa han och log.
'' yeah i did''sa jag och tog ett djupt andetag.
'' i'm sorry about yesterday okay she means nothing okay''sa han och kollade mig djupt i ögonen och av någon anledning så kändes de som om han talade sanning.
'' you don't have to explain anything its not like were dating'''sa jag och kollade ner.i backen.
han la sitt finger under min haka och höjde mitt huvud så jag såg på honom,
'' just because we're not dating it  doesn't mean i don't care about you''sa han och strök min kind
'' i wan't to believe you justin i really do but i can't''sa jag ledset och jag såg hur hans ansiktsutryck ändrades han såg ledsen ut nästan sårad.
han sa inget utan drog sina fingrar igenom mitt hår sedan kysste han mig.
mitt hjärta slog snabbare och jag la mina armar runt hans midja och han minskade mellanrummet imellan oss och han lyffte upp mig och jag la mina ben runt hans midja och han tröck mig närmare bokhyllan.
de spelade ingen roll hur mycket han fick mig att hata honom varje gång vi kysstes glömde jag allt.
min mobil började ringa så jag sträckte mig ner mot den men justin stoppade mig han tog tag i min han och sammanflätade våra fingrar medans han höll mig upp med andra handen.
hans läppar lämnade mina och vandrade ner för min hals och sedan upp igen.
hans hand gled längs mitt lår och upp under min klänning. hans lätta rörelser fick hela min kropp att rysa.
hans hand fortsatte lekfullt upp längs min kropp och stannade på mitt bröst. 
Kyssen vart allt mer passionerad när plötsligt skolklockan ringde.
 
'' shit i have to go''sa jag efter jag brytit kyssen.
''why it dosn't matter if you miss one class?'''sa han.
''yes it does this was a mistake''sa jag och rättade till min klänningr utan jag kolla.
han tog tag i min handled och drog mig tillbaka till honom.
''what do you mean this was a mistake?''sa han argt.
'' i don't want to  be your secret justin i don't want to be your pick when you're horny and you can't get any better'' sa jag och suckade.
''is that really all you think of me ? that all i want is sex?''sa han sårat.
''-justin when was the last time you spent time with a girl just talking no tutching  involved?''frågade jag honom men fick inget svar utan han kollade bara ner i backen.
''thats what i thought''sa jag.
'' please nessa with you it's different''sa han bönfallande.
'' how can it be different when you were shoving your tongue down another girls troat''sa jag med en tår rullandes ner för kinden.
''i-''började han men jag la mitt finger vid hans läpp.
''goodbye justin''sa jag och gick där ifrån med tårar rinnande ner för kinderna.
jag tog upp min mobil och ringde min pappa och bad honom sjukanmäla mig jag orkade inte inte vara kvar i skolan. Sedan skrev jag ett sms till Alison att jag inte mådde nå bra sedan åkte jag hem.
 
När jag kom hem så hoppade jag i duschen och bytte om till mjukis kläder och så kröp jag ner i sängen och kollade på romantiska filmer och grät varför var aldrig killlar som killarna i filmer.
Efter några timmar kom harry in på mitt rum.
''hey heard you  went home from school are you okay?''frågade han mig.
''yeah just stomach ache''ljög jag.
'' oh okay hope you'll feel better soon''sa han och log inanna han gick.
jag hatade att ljuga men vad skulle jag säga nej jag är inte okej jag är kär i din kompis som är en idiot?.
jag la ifrån mig datorn och la mig ner i sängen och suckade när jag hörde en knackning.
''come in''sa jag och in kom alison.
''ally? what are you doing here?''sa jag förvånat.
'' i came here to find out why you really wen't home from school?''sa hon och satt sig på sängkanten.
''what  are you talking  about? i told you i had stomach ache?''sa jag förvånat,.
''yeah and i'm the presedent of the united states''sa hon och höjde ena ögonbrynet.
jag svara inte utan kollade bara ner på mina händer.
''does it have anything to do with a certain boy named justin?''sa hon och jag kollade upp mot henne chockat. hur visste hon?
''what no why would you think that?''ljög jag.
''oh come on i have eyes! you can tell by the way he looks at you when he thinks nobodys  watching , you sneaking away all the time, he eaven pushed kayla away when she tried to kiss him''sa hon .
''he did ?''sa jag chockat.
''yeah so if your dating you don't have to hide it sure he's an ass sometimes but iif he makes you happy i'm happy for you''sa hon och log mot mig.
''were not dating justin dosn't date remember''sa jag och suckade och kände en tår rinna ner för min kind.
'' oh, in that case hes an idiot and he dosn't know what he's missing. i'm sorry nessa''sa hon och kramade mig.
'' thanks, why did i have to fall inlove with a boy who will never change''sa jag och suckade.
'' don't say that maybe he will''sa hon och log.
 
vi sat och pratade lite om allt möjligt i flera timmar innan min pappa kom in.
''oh hi Alison, Nessa are you feeling better?''frågade han
''yeah  i think i can go back to school tomorrow''sa jag och log.
'' oh okay you sure?''sa han.
''yeah''sa jag och log,
''okay then, alison are you staying for dinner?''frågade han och log.
''sure if its no problem''sa hon och log.
''ofcourse its no problem ''sa han och log.
vi gick ner till köket och åt middag och sedan gick vi upp tillbaka till mitt rum och min mobil vibbrerade det var justin. jag stängde av ljudet och satte mig på sängen jag orkade inte tänka på honom just nu jag tar det i morgon.
vi kollade på några filmer innan Alison var tvungen att åka hem då gick jag sedan raka vägen till sängen och efter jag vridit mig säkert 100 gånger lyckades jag somna.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0