I Hate You! I Love You Too... Part 4

 
Jag vaknade morgonen därpå av att alarmet gick igång.
jag hörde Alison sucka och jag stängde av alarmet och så kom minnena tillbaka från igår.
(fuck it i should have let him rape you) ekade i mitt huvud.
jag satt mig upp och suckade.
'' Are you okay?''frågade hon mig.
''yeah''sa jag och tog ett djupt andetag.
''what time is it?''frågade hon mig.
'' 6''sa  jag och vände mig mot henne.
vi tvingade oss själva upp ur sängen och började fixa oss.
Jag plattade håret och sminkade mig och tog sedan på mig en vit t-shirt och en svart kjol.
''how come you manage to still look cute after 3 hours of sleep and i look like crap''sa hon och vi båda skrattade.
'' you don't look like crap''sa jag och log.
jag tog på mig mina svarta ballerina och kollade mig en sista gång i spegeln innan vi gick ner.
'' good morning''sa jag.
'' good morning, i didn't know you had company hi i'm Paul Vanessas dad''sa min pappa och log.
'' nice to meet you too i'm Alison''sa hon och log och så satt vi oss vid matbordet.
''so did you girls have fun last night?'' frågade Karen oss och Alison kollade på mig.
''um yeah''ljög jag och log. Jag kunde ju inte direkt säga nej jag vart nästan våldtagen då skulle dom aldrig låta mig gå ut nån gång igen.
'' oh i almost forgot do you want to come with me and the others out on a boat trip this today after school?''frågade Alison mig.
'' um sure if thats okay with you dad?''sa jag och vände mig mot min pappa.
'' sure but don't be home to late''sa han och log.
''oh and honney i got a surprise for you outside''sa min pappa och log.
''really what is it?''sa jag och log.
''go out and look''sa han och jag och Alison skyndade oss ut och på parkeringen stod en Range Rover.
''wait what dad!''sa jag chockat och vände mig mot honom.
'' Take it its yours''sa han och slängde nykeln till mig.
'' i can't believe it thanks dad!''sa jag och kramde honom och så hoppade jag och alison in i blien.
''this car is amazing''sa hon och log mot mig.
'' i know i can't belive he got me a car!''sa jag glatt och så startade jag den det var dags att åka till skolan.
alison smsade de andra tjejerna och sa att de skulle vänta på oss utanför skolan.
'' omg is that your car!''utbrast blair när vi klev ur bilen.
''yeah my dad gave it to me this morning!''sa jag glatt.
'' oh my god its gorgeous!''sa kendall.
vi alla skrattade och började gå till skolan.
''so are coming on the boat trip?''frågade kendall.
''yeah''sa jag och log.
''great! we'll be home at about 1 am or something like that''sa Blair.
''that sounds great''sa jag och log sedan gick vi skillda vägar för gå till våra skåp när jag kom till mitt skåp såg jag till min förvåning att justin stod där.
''you're in the way''sa jag och suckade han flyttade sig åt sidan och studerade varje steg jag tog.
jag la in min väska i skåpet och tog ut en penna och så stängde jag och började gå.
'' so what you won't even talk to me''sa han och drog i min arm.
'' no i don't like to socialize with people who tells me i should have gotten raped''snäste jag och drog bort min hand och fortsatte gå.
''dam it! could you stop''sa han och drog mig till honom.
''what''snäste jag.
'' i'm sorry okay''sa han 
''i need to go to class''sa jag och suckade.
han släppte taget om mig och jag gick till matten.
kanske är jag för hård mot honom? nej vad tänker jag med han sa i princip att han hoppades jag blev våldtagen.
'' you okay?''frågade Blair mig när jag satt mig ner jag nickade.
läraren gav oss ett oförderett prov.
va han seriös.. jag suckade och gjorde mitt bästa.
resten av skoldagen gick ganska snabbt.
 
'' so we'll meet at the dock in one hour?''sa blair och vi andra nickade.
jag och Alison åkte i min bil vi åkte först till henne och sedan till mig och hämtade mina grejer.
''hey Van-''hörde jag harry säga när han kom in och såg mig packa och så såg han alison.
''whats going on?'frågade han.
''hey harry oh were going on a boat trip only for the day''sa jag och log.
''and your bringing all that?''sa han chockat och höjde ena ögonbrynet.
'' yeah you gotta have options''sa jag och log.
'' oh and hi i'm harry''sa han och log mot alison.
'' i know i'm alison''sa hon och log mot honom.
''well i was going to talk to you about yesterday are you okay?''frågade han mig
''yeah''sa jag och suckade.
''you sure i can punch the crap out of the guy?''sa han.
''witch one of them?''sa jag och kollade mot honom och han kollade chockat på mig.
''they were more then one?!''sa han.
'' we'll there was one guy trying to you know, and then justin saying he wish he wouldn't have saved me''sa jag och han såg ännu mer chockat ut.
'' i'll talk to him''sa han och suckade.
'' no you don't have to as long as he stays away from her''sa Alison och jag kollade mot henne jag hade glömt att hon var här för en sekund.
'' i'll tell him that if that's what you wan't''sa han och kollade mot mig och jag nickade han log och gick ut.
''hes kinda cute''sa hon och jag vände mig om förvånat och vi båda skrattade.
jag tog min väska och så gick vi ut och hoppade in i min bil innan vi åkte till stället vi skulle mötas.
''wow nice boat!''sa jag när vi såg de andra på båten.
'' Thanks it's my dads''sa blair och log.
vi gick ombord och vi bytte genast om till bikini och la oss längst bak på båten och solade medans kaptenen körde båten.
vi stannade vid en liten ö och vi hoppade i och badade och skrattade.
wow jag hade inte haft såhär kul på länge.
efter vi badat ett tag så tog vi på oss myskläder och startade en eld på stranden och tog massa kort medans vi väntade på att elden skulle bli tillräckligt varm så vi kunde börja grilla.
vi grillade kyckling och dom hade tagit med potatissallad och så åt vi och pratade innan vi började bege oss tillbaka. När vi kom i land så skjutsade jag hem Alison och åkte sedan hem.
 
När jag kom in i huset var de släkt men jag hörde hur någon spelade tv-spel i tv rummet och antog att de var harry och hans kompisar så jag gick raka vägen upp till mitt rum.
jag drog av mig tjocktröjan så jag  nu stod i bikini och shorts.
jag hörde dörren öppnas och när jag vände mig om såg jag Justin.
'' Justin what are you doing here didn't harry tell you to leave me alone''sa jag irriterat.
'' yeah he did..''sa han och stod tyst men gick längre in i mitt rum.
''then what justin''sa jag och kollade mot honom.
'' damit it  i don't fucking know i just had to see you''sa han.
'' what,why?''sa jag chockat.
''i have no fucking ide when i'm not around you i think about you and i have no fucking idea why and when i see you, you drive me crazy''sa han.
''Justin i think you should go''sa jag lågt. jag visste inte varför men att höra honom säga det där orden fick mig att rysa och fick mitt hjärta att skippa ett slag.
han gick närmare mig och tog tag i mig och ställde mig mot väggen med sina händer i ett starkt grepp om min midja.
''then tell me this dosn't botter you, tell me this dosen't give you goosebumps''sa han och smekte sin hand längs min sida.
''tell me you don't feel a damn think when i kiss you and i'll go''sa han och kysste mig och han tryckte sig närmare mot mig.
jag tänkte streta imot men mina armar var tunga som bly och jag öppnade min mun och hans tunga gled in och konektade med min.Han lyfte upp mig och bar mig till sängen han la mig ner försiktigt och klättrade över mig utan att bryta kyssen en enda gång.
Hans höll sig själv upp med ena armbågen medans hans andra hand lekfullt kom under min tröja och smekte mig från min midja till mitt bröst och jag kände hur kroppen knottrade när jag sedan kom tillbaka till verkligheten.
jag puttade bort honom vad höll jag på med.
'' i can't do this''sa jag och ställde mig hastigt upp och rättade till min tröja.
''fuck it then i'll find someone else to fuck''sa han argt och gick ut ur mitt rum.
jag sjönk ner på sängen och minnet om kyssen spelades upp i mitt huvud.
 
vad tänkte jag? att han faktiskt menade de han sa att han tänkte på mig när han inte såg mig? de säger han säkert till alla andra tjejer, tänk jag kunde blivit en av dom. en av de tjejer som blev utnyttjad  av honom.
jag bestämde mig för att ta en dusch.
jag slog på de kalla vattnet och försökte tänka på något annat än de som hände med justin.
Efter jag duschat i säkert en halvtimme så gick jag och la mig och jag kände mig utmattad.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0