I Hate You! I Love You Too... Part 2

 
Jag vaknade morgonen därpå och kollade på klockan. wow jag hade sovit länge klockan var redan 11.
jag suckade och bestämde mig för att ta en dusch.
jag slog på de varma vattnet och klev in.
jag duschade i kanske en kvart innan jag klev ur duschen och virade en handuk runt om mig.
fan jag hade glömt nya kläder. Jag kollade ut igenom dörren de var ingen där så jag började gå mot mitt rum.
'' nice towel''hörde jag någon säga bakom mig. Jag vände mig om och där stod justin.
'' oh its you''sa jag och vände mig om och fortsatte gå.
''hey i wasn't done talking to you''sa han och ställde sig framför mig.
''well i was done talking to you''sa jag och trängde mig förbi honom.
''aw why so mad?''sa han och flinade och drog mig till honom vi var nu några centimeter ifrån varandra.
jag kände hur hudenknottrade när vår hud möttes.
'' let me go justin''sa jag och kollade ner för ville inte möta hans blick.
''how do you know my name?''sa han förvånat.
'' well i live here with your best friends who actually is nice to me''sa jag och försökte rycka bort min hand ifrån hans grepp medans jag höll fast handuken med den andra.
'' Justin let the poor girl go''hörde jag harry säga.
jag vände huvudet kul alla hans vänner hade nu sett mig i handuk.
justin puttade iväg mig ifrån honom och jag skyndade mig till mitt rum.
jag suckade och lutade mig mot dörren när jag hörde en knackning.
''can i come in''hörde jag harry säga.
''yeah''sa jag och flyttade mig från dörren.
'' hey i'm sorry about that''sa han.
''you don't need to apologize you didn't do anything i'm just ambarest that now all your friends have seen me in a towl ''sa jag generat.
'' oh don't worry about it, if it helps they told me you looked hot''sa han och flina.
jag kände hur jag rodnade ännu mer.
'' well i'm gonna let you change we'll be downstairs''sa han och log.
'' okay''sa jag och log och han gick.
jag klev ur handuken och tog på mig nya underkläder och sedan tog jag på mig ett par jeans och en vit långärmad tröja de såg inte ut att bli så varmt idag.
sedan plattade jag mitt hår och sminkade mig innan jag tog på mig mina vita tygskor.
Jag kollade mig en extra gång i spegeln innan jag gick ner till köket.
Harry och hans kompisar satt och spelade tv spel och jag kände dears ögon på mig men jag ignorerade dom och fixade iordning en skål med yoghurt och bär sedan gick jag ut på baksidan och satt mig.
jag hörde någon komma bakom mig och där stod Karen.
''goodmorning''hörde jag henne säga.
'' morgning''sa jag och log.
''did you sleep well?''frågad hon.
''yeah maybe to well''sa jag och log.
'' well i was wondering if you would like to come to the mall with me''sa hon och log.
jag funderade ett tag men log sedan.
''sure i'd love to''sa jag.
'' alright good we'll leave in an hour''sa hon och log och så gick hon sedan in.
jag åt upp min frukost och gick sedan in och la de i diskhon.
jag kände hur någon tog mig på rumpan innan personen räkte sig efter ett glas.
''what the hell''sa jag och vände mig om och där stod justin såklart.
''justin get out of my way''sa jag och suckade.
''nope''sa han och flina.
''oh by the way whats your name?''frågade han mig.
''why do you care? now let me go?''sa jag och kollade upp i hans ögon och jag kände en konstig känsla i magen.
'' i don't but tell me and i'll let you go''sa han och tryckte sig närmare mig.
jag backade och stod nu helt mot köksbänken.
'' Vanessa,now let me go''sa jag och han log.
''vanessa''sa han och log och släppte förbi mig och slog mig på rumpan när jag gått förbi.
''creep''viskade jag och jag kunde höra honom skratta medans jag gick upp till mitt rum och packade en väska med min plånbok och lite sånt sedan gick jag ner igen och där stod Karen redo att åka.
''ready''frågade hon mig och jag nickade.
vi hoppade in i hennes bil och vi småpratade på vägen dit.
Karen verkade nervös jag antar att hon verkligen ville att jag skulle gilla henne och hon var faktiskt helt okej.
Vi gick in i massor av olika affärer och när vi var klara hade vi båda massor av påsar var.
vi pratade och skrattade påvägen till bilen och packade in alla påsar  i bilen.
när vi kom hem kände jag doften av pasta och jag förstod att de var pappa som lagade mat.
Pasta och kötterssås är hans specialite.
vi gick in i köket och min pappa log mot mig.
'' hi girls did you have a nice day?''frågade han oss.
''yeah''sa jag och log och jag såg hur hans leende vart ännu större jag förstod att han älskade att jag och Karen kom överens.
'' well lunch is almost ready''sa han och log.
'' alright i'm going to go up and put all this stuff away''sa ja och höll upp påsarna och gick sedan upp.
jag hade köpt lite grejer som jag i vanliga fall aldrig skulle köpt jag hade köpt massa kjolar och mer tjejiga kläder.
När jag lagt in alla mina nya grejer så gick jag ner till köket.
 '' were sitting outisde today the weather is getting warmer''sa Karen och log
jag gick ut och såklart satt harry och 3 av hans kompisar där. En av dom var justin jag satt mig så långt bort från honom. Han var ett riktigt jävla as men jag kunde inte förklar varför varje beröring fick min hud att knottra.
Jag kände hur han stirrade mig men jag fokuserade på maten.
När vi ätit klart hjälpte jag Karen och plocka bort allt från bordet och sedan ringde min mobil det var Amy min bästa vän.
''hey girl!''sa hon glatt när jag svarade jag log ursäktande mot karen och gick ut på baksidan och satt mig i en av stolarna vid poolen.
''hi amy! I  miss you''sa jag.
'' I miss you too, so hows the new house?''frågade hon.
'' it's pretty nice, how's everything at home?''frågade jag.
'' oh yeah everything is as normal exept jason has gone back to his old habbits''sa hon och suckade.
'' oh''sa jag, jason var mitt ex och innan mig hade han festat varje kväll rökt på osv.
'' make sure he doesn't do anything stupid okay''sa jag.
'' i'll try''sa hon.
'' so hows the new family?''frågade hon mig och jag berättade allt om hur trevlig alla var förutom justin som va en idiot och vi pratade om allt möjligt innan jag la på och gick in igen.
tv rummet var tomt så jag gick dit och satt på tvn och kollade på några avsnitt av one tree hill som gick på tvn.
efter några timmar hade gått så var de dags för mat igen de kändes som de enda jag gjorde va och åt.
det kan nog vara för att jag inte har några vänner här än men jag hoppas de ändras när jag börjar i skolan i morgon. usch skola.
efter vi ätit tog jag med en bok ner och satt mig där ute och läste.
plötsligt känner jag hur någon tar ifrån mig boken och  slänger ner mig i poolen.
när jag kom upp på ytan så såg jag hur justin stod där och flina.
''what the hell''sa jag och kollade ner på mina kläder och såg nu att min vita tröja var helt genomskinlig och min rosa bh syntes igenom jag såg hur han stirrade på mig och jag la mina armar i kors över brösten.
'' oh come on justin thats cruel''hörde jag harry säga och hans andra kompisar.
jag kände mig blottad för jag kände hur alla kolla på mig.
'' well help her up''sa harry till justin.
Justin himmlade med ögonen och räckte ut sin hand och jag tog den men drog i honom innan jag börja simma mot trappan för att ta mig upp.
Harry och hans kompisar skrattade när en usinnig justin kom upp ur vattnet.
'' oh you think this is funny''sa han och ålade sig upp för kanten och slängde i dom alla.
de slutade med att alla var i vattnet och jag stod vid kanten påväg att gå upp när jag kände någon drog ner mig i vattnet igen.
'' and what makes you think you can get up''sa justin och tog ett fast grepp om mig och drog mig ut till dom andra.
jag skvätte vatten på justin när han släppte taget om mig och de slutade med att vi alla stod och skvätte på varandra .
''whats going on here?''frågade karen och log.
''um''började jag men hon log och forsatte.
'' i would like it if you don't swim in clothes next time''sa hon och log.
''tell that to him''sa jag och svätte vatten på justin igen.
hon bara skakade på huvudet och gick in igen.
'' so can i go up yet?''sa jag.
'' nope''sa justin och flina.
jag himmlade med ögonen och började simma mot kanten men han stoppade mig.
'' let me go''sa jag och såg hur de andra stirrade på oss.
''fine!''sa han och puttade iväg mig.
jag kände hur de alla stirrrade på mig när jag klev upp ur poolen jag kände hur mina jeans satt thigtare än vad dom skulle och min tröja var helt genomskinlig.
jag gick och hämtade min bok och mobil innan jag gick in och jag såg att Karen hade lagt ut handukar så jag torkade av mig lite snabbt innan jag gick in och upp på mitt rum där jag bytte om till torra underkläder och  så tog jag på mig en silkesmorgonrock från victoria secret och gick jag till badrummet och tvättade bort sminktet och borstade tänderna. Sedan gick jag till mitt rum och gick och la mig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0