Who Know's 34 : You Can't Come Here

 
Stephenies Perspektiv 
 

det hade nu gått några månader och jag var i 6e månaden alltså vecka 24 + 1dag.
jag hade börjat bli riktigt stor nu och idag skulle jag och manda åka och shoppa lite för jag hade knappt nå kläder jag kunde ha längre och så skulle vi köpa lite baby grejer också som tex en säng,kläder,leksaker osv.
jag vaknade på morgonen av att alarmet gick igång.
jag stängde av det och reste mig sakta upp.
sedan gick jag in i badrummet och tog ett varmt bad och sedan tog jag på mig en svar t-shirt som var min pappas gammla.
sedan tog jag på mig ett par mjukisbyxor för de va de enda jag kunde ha på mig och så sminkade jag mig lite o borstade igenom håret.
sedan gick jag ner till köket där min mamma och amanda satt och åt frukost.
''godmorgon'' sa jag glatt.
''godmorgon gumman''sa min mamma och pussade mig på huvudet.
jag satt mig ner och åt några pankakor.
'' så när ska vi åka?''frågade jag amanda.
''hm efter vi ätit frukost antar jag''sa hon och log.
''okej''sa jag och log.
vi städade undan efter oss och så hämtade jag min hanväska och sedan hoppade vi in i amandas bil och så åkte vi till köpcentret vi började med att shoppa lite i dom vanliga butikerna jag köpte kläder jag kan ha nu och kläder jag skulle kunna ha sen o lite smink o sånna grejer sedan gick vi till alla babybutiker och köpte massa babykläder och en babysäng och lite andra babymöbler.
sedan hjälpte dom som jobba där att bära ut allt till bilen.
''tack''sa jag och log mot dom och så hoppade vi in i mandas bil.
''kan vi inte stanna och äta någonstanns.''sa jag när vi åkte.
''sure vad sägs som donken?''sa hon och log.
''åh de låter perfekt''sa jag och så skratta vi och åkte till mcdonalds.
de tog ett tag innan vi kom fram till kassan.
''1 bigmac 2 cheeseburgare och en stor pommes och stor dricka''sa jag och log.
''en bick mac mellan pommes och en mellandricka''sa manda.
sedan gick vi och satt oss vid ett bord.
''du vet att justin har konsert här i LA i morgon va?''sa hon lite försiktigt.
'' och?''sa jag nochalant.
'' du tänker fortfarande inte prata med honom alltså''sa hon.
''nope''sa jag och så kom våran mat.
shit tänk om han kommer till huset, nej de kunde han inte göra? eller?
 nej, tänkte jag bestämt för mig själv och så började jag äta min mat.
sedan när vi båda ätit upp så åkte vi hem och min mamma o pappa hjälpte oss in med grejerna sedan började jag och manda försöka få upp sängen i ett av gästrummen som nu stod tomt.
sedan satte vi upp allt annat efter att pappa tapetserat.
''wow de blev ju riktigt snyggt.''sa jag och kollade på barnrummet.
sedan gick jag in på mitt rum igen och drog upp tröjan och kollade på min babymage när hustelefonen ringde.
''jag tar det!''ropade jag.
''hallå?''sa jag och svarade.
'' hej de är justin snälla lägg inte på!''sa han ledset.
'' okej du får 10 minuter''sa jag.
'' hur mår du?''sa han.
''vad vill du justin''sa jag och suckade.
'' jo jag är ju i La nu och jag har alla mina grjer vid huset så jag tänkte-''började han.
''justin du kan inte komma hit''sa jag allvarligt.
''snälla jag måste få träffa dig''sa han ledset nästan panikslaget.
''förlåt justin men jag kan inte''sa jag gråtandes.
''snälla Steph''sa han gråtandes.
''hejdå justin''sa jag och la på och satt mig på sängen gråtandes.
 
Justins Perspektiv
 
jag slängde in mobilen i hotellrums väggen.
jag slog sedan sönder lampan som stod på nattusbordet och sedan satte jag mig på sängen och la mitt huvud i mina händer.
jag älskade henne, men hon hatade mig.
jag skulle aldrig få tillbaka henne.
jag slet fram min väska och började rota runt för att hitta kokainet.
när jag hittat de tog jag det och en vodka flaska och satt mig på golvet.
först tog jag knarket och sedan drack jag upp hela vodkan sedan vart allt svart.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0