Who Know's 33 : Movie Night & Bad Habit

 
Justins Perspektiv 
 
de hade nu gått 2 veckor till och vi hade nu flygigt vidare till london.
jag vaknade på morgonen av att jag hade så sjukt ont i huvudet.
de var säkert ifrån allt drickande.
jag letade efter en spritflaska men jag hittade inga? 
hade jag redan druckigt upp alla?
jag suckade och letade efter kokainet jag köpt.
när jag hittade det så pep min mobil till i hopp om att de skulle vara stephenie vilket de självklart inte var.
de var bara scooter som sa att jag hade en konsert i morgon.
som om jag inte redan viste det..
jag la upp kokainet i texten jag saknar dig och sedan tog jag fram en 50 dollar sedel och vek den sedan tog jag in knarket.
sedan gick jag in i duschen och tog en lång dusch.
jag stod och tänkte på allt jag och stephenie hade gjort tillsammans som låssas syskon och som par.
dumma Selena! varför hade hon kysst mig.
jag stängde av kranen och virade runt en handuk runt min midja sedan fönade jag håret lite snabbt och sedan satt jag mig på sängen igen.
det knackade på dörren.
shit jag måste gömma knarket.
jag skyndade mig o gömma allt och tog på mig ett par byxor.
''kom in''sa jag.
det var min mamma.
jag såg hur hon kollade mot glasbordet och jag såg att jag glömt 50 dollar seden ligga kvar och vid den var de lika kokain kvar.
'' justin vad är de här? ''sa hon och kollade på mig besviket.
'' förlåt,mamma jag kan inte hjälpa det hon var mitt allt''sa jag.
'' justin''sa hon och satt sig ner bredvid mig på sängen.
jag kände hur tårarna kom och hon kramade om mig.
'' jag önskar jag kunde göra något för att hjälpa dig justin''sa hon och strök mig över håret.
jag sa inget utan bara satt där.
''har du försökt att prata med henne?''frågade hon mig.
''jag har ringt henne tusen gånger och nu har hon bytt nummer''sa jag och suckade.
''vad hände egentligen''sa hon oroligt.
'' hon kom in när selena kysste mig men de såg säkert ut som om vi båda kysste varandra''sa jag och suckade.
'' berättade du att hon kysst dig?''sa min mamma.
''ja men hon sprang bara här ifrån''sa jag och kände hur tårarna började rinna igen.
'' du kommer säkert få tillbaka henne ge henne bara tid''sa min mamma och log.
''tror du de?''sa jag och log lite.
''jadå''sa hon och log.
'' kom nu så går vi och käkar lunch''sa hon och log.
''okej''sa jag och log och så tog jag på mig en tröja och skor och sedan gick vi ner till lunchen där de andra väntade.
 
Stephenies Perspektiv 
 
jag och Amanda gick mot glassarna medans våra mammor gick och handlade allt vi skulle ha till maten.
vi skulle ha lite tjejmys idag med först skulle vi käka lite o så.
så våra mammor handlade allt till maten och vi handlade allt godis,glass osv.
sedan när vi var klara så åkte vi hem till oss alltså de va mitt och ja justins hus men de va jag,manda och min mamma som bodde där nu.
vi lastade in allt till köket och så sprang jag och manda upp till mitt rum.
vi satt oss i min säng och började måla våra naglar och sedan målade vi varandras tånaglar eftersom jag inte kunde måla mina egna för min mage var ivägen.
sedan låg vi och diskuterade kändiskillar.
''tjejer maten är klar!''ropade min mamma.
''vi kommer'' ropade jag och sedan gick vi ner och satt oss vid matbordet och åt.
''de var jätte gott''sa jag och log.
sedan plockade vi fram allt de onyttiga och så började vi på vårt film marathon och vi började med a walk to remember.
och sedan kollade vi på massvis av andra chickflicks.
'' jaha nu bör jag nog börja dra mig hemmåt.''sa amandas mamma.
'' okej de var kul att du kunde komma''sa min mamma.
''tack för att jag fick komma''sa hon.
sedan följde vi alla henne till dörren och gav  henne en hejdå kram osv.
sedan städade vi undan i vardagsrummet och så gick jag upp och tog ett vamrt långt bad innan jag gick och la mig.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0