Who Know's 31 : How Could You ?!

 
justins perspektiv 
 
jag vaknade på måndags morgonen och kollade på klockan den var halv 9 vilket betydde att Steph skulle komma om ungefär 3 timmar.
jag gick upp och började städa lite i mitt hotellrum och fixade mig sedan sen knackade det på dörren.
hm hon kunde väll inte vara här redan klockan var ju bara halv 12 hon skulle inte komma fören om en halvtimme
'' hej var flyget-''började jag sedan såg jag att selena stod där.
'' vad gör du här stephenie kommer när som hellst''sa jag och suckade.
'' jag vill ju träffa henne''sa hon och log.
''varför?''frågad jag.
''för jag vill veta vem som kan vara bättre än mig''sa hon och satt sig i soffan och jag satt mig ner bredvid henne en bit bort men hon flyttade sig närmare.
''selena vad gör du?''frågade jag.
''inget''sa hon och ryckte på axlarna.
''justin?''sa hon sedan och jag vred huvudet mot henne.
''ja?''sa jag och då kysste hon mig och precis då öppnade dörren 
jag puttade snabbt bort henne.
där stod stephenie med tårar i ögonen.
''steph de är inte så som de ser ut !''sa jag och sprang fram till henne.
''justin hur kunde du ! du sa att hon inte betydde något!''sa hon argt.
''de var hon som kysste mig!''sa jag med tårar i ögonen.
''var de de som hände?''frågade hon selena bitchigt och selena skakade på huvudet hur kunde selena göra såhär mot mig.
''' det var väll de jag trodde hejdå justin''sa hon och började gå mot dörren jag grabbade tag i hennes handled.
'' snälla steph du måste lita på mig jag älskar dig''sa jag panikslaget.
''hejdå justin''sa hon och gick ut igenom dörren.
jag slog knytnäven i dörren.
sedan gick jag fram till selena och slet upp henne ur soffan.
''ut!''skrek jag.
'' men jag-''böjade hon.
''ut sa jag!''skrek jag och hon smällde till mig och gick seda.
jag slog sönder en lampa och sedan ett bord.
sedan satte jag mig på sängen gråtandes jag hade förlorat de som betydde mest i hela mitt liv jag försökte ringa henne flera gånger och skickade sms men jag fick inget svar.
jag slängde in mobilen i väggen men den stutsade bara ner på golvet och verkade ha hållt.
jag hörde en knack på dörren.
''vad vill du?!''skrek jag argt.
''det är kenny får jag komma in''sa han oroligt.
''whatever''sa jag och kenny öppnade med sin nyckel.
''wow.. vad har hänt här?!''sa han chockat när han såg kaoset.
'' selena kysste mig och precis då kom stephenie hon lämnade mig''sa jag och började gråta.
''justin''sa kenny ledset och kramade om mig.
'' jag är inget utan henne''sa jag gråtandes.
 
Stephenies Perspektiv
 
'' dom kysstes,han kysste henne''sa jag gråtandes i telefon när jag pratade med manda.
''de svinet när jag får tag på honom jag svär jag ska-''började hon.
''nej snälla, han är inte värd det.''sa jag och suckade.
''han är fucking pappan till ditt barn och han behandlar dig såhär!''sa hon argt.
'' han vet inte om de''sa jag och suckade.
''du har inte berättat de än?''sa hon chockat.
''jag tänkte göra de ikväll men han kommer aldrig få veta de nu.''sa jag ledset.
'' vadå tänker du inte berätta det?''sa hon chockat.
'' nej jag vill inte att mitt barn ska behöva en sån far''sa jag argt.
'' okej, men när kommer du hem?''frågade hon mig.
'' jag kunde inte få nå flyg fören i morrn kväll så jag kommer hem i övermorgon på morgonen''sa jag.
''okej jag hämtar  dig''sa hon.
'' tack jag älskar dig bästa vän''sa jag.
''jag älskar dig med och vi hörs sen''sa hon .
''ja hejdå''sa jag och så la vi på.
jaha vad skulle jag göra i 2 dagar?
eh när jag ändå är i spanien kan jag väll passa på att shoppa de brukar hjälpa när man är ledsen.
jag torkade bort tårarna och tog bort de smink som runnit och sminkade ditt nytt.
sedan satte jag upp mitt hår i en fläta
sedan tog jag på mig ett par svarta shorts ett vitt linne och ett par gladiatorsandaler.
sedan tog jag på mig mina pilotsolbrillor och min handväska och sedan gick jag ut ifrån mitt hotell och ner till stan.
efter några timmars shopping hade jag hittat en hel del så bestämde jag mig för att äta klockan var ju faktiskt 
6:30 pm nu så jag var ganska hungrig.
jag beställde min mat åt och sedan gick jag tillbaka till hotellet.
jag kollade på min mobil 40 missade samtal och 50 sms alla var ifrån justin jag orkade inte äns kolla på dom utan jag raderade alla sms.
sedan tog jag av mig halsbandet jag fått av honom och så tänkte jag slänga ut de genom fönstret men jag klarade inte av de så jag la bara ner de i min resväska igen sedan bytte jag om till mjukisar beställde upp en ben & jerry och kolllade på the notebook och grät.
fast jag grät nog inte pga av filmen men ah.
sen måste jag ha somnat.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0