Who Know's 30 : Who Is She?!

 
Stephenies Perspektiv 
 
det hade nu gått 2 veckor sedan justin åkt på turne vilket betydde att jag skulle se honom om 2 veckor.
jag mådde fortfarande extremt konstigt och jag hade gått upp i vikt av någon anledning.
jag vaknade på morgonen av att någon satt sig på min säng jag öppnade ögonen och där satt manda med något i handen.
''vad är det där?''sa jag och gnuggade mig i ögonen.
'' Steph, jag tror jag vet varför du känner dig så konstig''sa hon allvarligt.
''gör du?''sa jag och satt mig upp och såg att hon höll i ett graviditetstest.
'' steph jag tror du kan va gravid?''sa hon allvarligt.
''va varför?''sa jag chockat.
'' tänk efter illmående,hungrig hela tiden du går på toa hela tiden känner dig yr''sa hon.
jag tog ett djupt andetag och tog ifrån henne testet.
''jag antar att de bara finns ett sätt att få reda på det''sa jag och gick in på toan och gjorde som det stod sedan gick jag ut och satt mig i sängen och så satt vi och väntade tills de pep till .
jag tog ett djupt andetag.
'' jag vågar inte kolla du!''sa jag nervöst.
manda tog testet och kollade sedan chockat mot mig.
''de är possetift du är gravid''sa hon.
'' omg jag ska bli mamma ''sa jag glatt.
''det är helt otroligt''sa hon glatt och kramade mig.
''när ska du berätta för justin?''frågade hon och log.
''när jag åker och hälsar på honom''sa jag glatt.
''åh han kommer bli så glad!''sa hon glatt.
jag ringde till vår husläkare och han sa att jag kunde komma in idag för att kolla på ultraljud och även se hur långt gången jag var men jag borde vara 2 veckor eftersom de var då jag o justin ja ni vet gjorde det.
jag tog på mig ett par mjukisar och en fluffig vit tröja och ett par låga vita converse och så åkte vi till doktorn.
'' när ska du berätta för din pappa?''frågade hon mig påvägen dit.
''efter justin vet''sa jag bestämt.
'' okej''sa manda och log.
när vi kom till sjukhuset så fick vi vänta en liten stund och då tog jag en skvallertidning för att läsa och när jag bläddrat några sidor kom jag till en sida som fick mitt hjärta att stanna.
det var kort på justin som höll om en annan tjej och höll henne i handen och pussade henne på kinden.
-här visar justin bieber upp nya flickvännen skådespelaren Selena Gomez- 
jag kände hur tårarna började rinna ner för mina kinde.
'' Steph vad är det?''frågade Amanda chockat.
jag visade henne.
''dom är säkert bara vänner''sa hon och log försiktigt.
''hm kanske''sa jag och suckade.
'' du kan ju alltid ringa till justin och fråga efter vi vart där inne.''sa hon och log.
''jag antar de''sa jag och torkade tårarna.
'' ms Clark''sa vår husläkare
vi reste oss upp och gick in på rummet.
''ingen pappa med idag?''frågade han medans han la sånt där klegg på min mage.
'' nej han är bortrest''sa jag.
'' okej nu ska vi se de är väldigt tidigt för att se nå du är iallafall i början av vecka 3 alltså 2veckor + 1 dag nu då''
'' åh okej''sa jag glatt.
''du ser det där lilla ovala i mitten de är din bäbis''sa han och log.
''wow''sa jag och vi kunde höra dens hjärtslag.
vi fick med oss ett kort och sedan sa vi att vi skulle komma tillbaka om en månad vilket skulle vara lagom till jag kom tillbaka ifrån justin.
när vi åkte hem så ringde jag justin.
'' hej babe!''svarade han glatt.
'' hej justin''svarade jag.
'' Stephenie vad har hänt?''sa han oroligt.
'' vem är tjejen i alla tidningar justin''sa jag ledset.
'' steph, jag låssas bara dejta henne för min manager tvingar mig han säger att de ska va bra för min status men hon betyder inget hon är bara en vän  jag älskar dig bara dig okej du måste tro på mig det är bara tills turnén är slut ''sa han oroligt
'' okej varför har du inte berättat något''sa jag.
''jag vet inte jag har tänkt o göra de men jag ville inte såra dig på något sätt''sa han.
'' okej, jag saknar dig''sa jag ledset.
'' jag saknar dig med älskling men om 14 dagar''sa han lite gladare.
'' jag vet jag kan knappt vänta jag har glada nyheter''sa jag glatt.
''jasså vadå?''sa han glatt.
''de får du veta då!''sa jag glatt.
''åh måste jag vänta så länge kan jag få en ledtråd snälla''sa han glatt.
''nej justin du får vänta''sa jag och skrattade.
''åh okej då men du jag måste börja fixa mig i årdning men vi ses snart jag älskar dig''sa han.
'' okej jag älskar dig med hejdå''sa jag och så la vi på.
 
Justins Perspektiv
 
''vem var det?''frågade Selena mig.
'' min flickvän'' sa jag och log.
''åh''sa hon och kollade bort noschalant.
'' vi måste åka nu annars blir vi sena till min konsert.''sa jag.
'' måste vi de kan vi inte bara stanna här ''sa hon och suckade.
'' nej kom nu''sa jag och så gick vi och hoppade i en bil medans folk tog kort som galningar.
sedan åkte vi till dit där konserten skulle vara.
'' justin värst vad du ser nere ut har de hänt nå?''frågade kenny.
''jag saknar stephenie, hon ringde mig precis och verkar inte vara så glad över de hela med selena.''sa jag och suckade.
'' de är bäst hon vänjer sig för du och selena kommer vara tillsammans en väldigt lång tid framöver''sa scooter när han kom.
''va jag trodde bara vi skulle låssas som de sålänge som turnén håll på ''sa jag argt.
'' de har blivit lite ändrade planer antingen så gillar du läget eller så ställer vi in hela konserten och du får återgå till ditt gammla liv som en vanlig kille''sa han argt.
jag satt mig bara ner på en stol och höll tyst och drack ur en vattenflaska.
hur skulle jag förklara det här för Stephenie.
'' justin!''hörde jag någon ropa och jag kom tillbaka till verkligheten.
''va?''sa jag och såg scooter stå framför mig.
''du måste byta om du ska på om en kvart''sa han.
jag gick och bytte om och sedan körde jag showen.
''så vad ska vi göra ikväll?''frågade selena mig efter.
''inget jag ska till mitt hotellrum och sova och du ska till ditt.''sa jag.
''varför kan inte jag sova hos dig''sa hon och tog tag i min hand.
jag slet bort min hand.
''för vi dejtar inte på riktigt selena ! vi gör de bara för scooter tvingar mig! jag älskar min stephenie okej!'' sa jag argt.
jag såg hur hennes ögon vart svarta av ilska och så slog hon till mig  och gick sedan där ifrån.
jag suckade och åkte till mitt hotell och tog en dusch.
sedan la jag mig på sängen och kollade på en lakers match som gick på tv och så beställde jag mat upp till rummet.
sedan efter jag ätit så gick jag och la mig jag la mig tidigt den natten.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0