Who Know's 28 : Just You And Me

 
Stephenies Perspektiv 
 
det hade gått några månader nu och det var bara några dagar tills justin skulle ut på sin turne och skolan började om 2 dagar så jag kunde inte följa med honom.
jag vaknde på lördags morgonen och vände mig mot justin som låg och kollade på mig med sorgsna ögon.
''babe vad är det?''sa jag oroligt.
'' hur ska jag kunna lämna dig i 6 månader''sa han och suckade.
'' jag lovar att hälsa på så mycket jag kan''sa jag och kysste honom.
'' jag vet men de kommer inte vara samma sak som att vakna upp vid dig varje morgon''sa han och drog mig närmare honom.
''så vad ska du göra idag då?''frågade jag och suckade.
'' ingenting idag är de bara du och jag''sa han och log mot mig och jag log stort jag o justin hade inte kunnat vara bara vi 2 på ett bra tag, de har alltid varit en signering eller en konsert.
'' så vad vill du göra idag?''frågade han mig.
jag ryckte på axlarna.
''det spelar ingen roll sålänge jag får va med dig''sa jag och log.
han log och kramade om mig hårt.
''vad sägs som att gå till ett zoo ? ''sa han och log.
'' visst''sa jag glatt och så gick vi upp o fixade oss.
jag tog på mig ett vitt linne o ett par jeans shorts sminkade mig lite lätt och lät håret vara platt de var ingen idé o fixa sig så mycke vi skulle ändå vara ute i solen hela dagen så då kunde man göra i årdning sig sen.
efter vi fixat oss gick vi ner o käkade frukost och sedan kom kenny o hämtade oss.
så ja helt själva va vi ju inte eftersom han var tvungen o vara med oss för att inte någon skulle hoppa på oss.
men de var bättre än inget.
vi gick hand i hand ifrån bilen och när vi kom fram till kassan betalade justin och sedan gick vi in.
vi kollade på massor av olika djur i typ en timme.
''vill du bada med delfinerna?''frågade justin mig och pekade mot en skyllt.
''visst''sa jag glatt.
vi gick dit och så fick vi en varsin våtdräkt och så badade vi med dom så sjukt vackra varelser.
justin tog ett kort på mig när jag pussade en delfin och sedan gick vi upp .
vin bytte om till våra vanliga kläder och gick för att köpa glass.
''choklad  o jordgubb som vanligt?''frågade han mig.
''du känner mig så väl''sa jag och kysste honom.
jag satt mig ner på en bänk o väntade på honom medans han köpte vår glass.
jag kände hur någon stirrade på mig så jag vände mig om och såg ett gäng tjejer kolla ilsket på mig.
det var de värsta med att justin var känd hans fans hatade mig, för att justin var min.
''babe vad kollar du på?''frågade han när han kom.
''inget''sa jag och drog på ett stort fejkat leende.
han gav mig min glass och så satt vi där o åt.
justins mobil ringde o han kollade på displayen och suckade.
''hallå?''svarade han.
'' i morgon? vi skulle väll åka på måndag?''sa justin chockat.
han suckade
'' ja jag förstår, mm vi ses i morgon''sa han och suckade.
''jag åker redan i morgon''sa justin och suckade.
de kändes som mtit hjärta slutade slå ett tag jag visste att han skulle åka men inte i morgon.
jag nickade bara och försökte dölja att jag var ledsen men jag tror inte jag lyckades så bra för han drog in mig i en tight kram.
 efter ett tag släppte han taget.
vi åt upp våra glassar och gick sedan till parken.
han lyfte upp mig och jag la mina ben runt hans midja och kysste honom de va några paparatzzies som knäppte kort som galningar men vi brydde oss inte inget skulle få förstöra vår dag tillsammans. 
sedan satte vi oss ner vide en av bänkarna och kenny stod en bit ifrån.
justin tog tag i min hand.
''jag har något till dig''sa han och log.
''jag tänkte ge de till dig på måndag men eftersom jag åker i morrn så kan jag lika gärna ge dig de nu''sa han och log och tog fram en ask o i de låg ett vackert silver halsband med ett hjärta och när man öppnade hjärtat var det ett kort på honom och mig.
'' så att du inte glömmer mig när jag är borta''sa han lite sorgset.
''hur skulle jag någonsin kunna  glömma dig''sa jag tårögt och kramde om honom hårt.
han kramde mig hårdare.
sedan hjälpte han mig på med halsbandet.
 
Justins Perspektiv 
 
efter vi setat där ett tag o bara håll om varandra så begav vi oss hem till vårt hus igen.
''vi har ett bord bokat klockan 8 så du vet''sa jag och log.
'' okej bäst jag börjar fixa mig då''sa hon och log och sprang upp.
jag sprang upp efter henne.
hon sprang in på badrummet men lät dörren stå öppet.
jag tvekade men gick sedan in dit då hon stod där i bara underkläder jag blev fortfarande lika chockat över hennes skönhet hon var den vackraste kvinnan jag någonsin sätt och hon var min.
hon kollade mot mig och log.
'' vill du göra mig sälskap?''sa hon och kollade mot duschen.
''visst''sa jag och drog av mig tröjan och sedan resten av kläderna sedan när hon tagigt av sig sina underkläder gick vi in i duschen.
hon satte på vattnet och jag drog henne närmare mig och där stod vi under vattnet med våra nakna kroppar tätt intill varandra.
efter vi duschat så tog vi en varsin handuk och så började hon sminka sig och sånt och så gick jag ut och hittade kläder att ha på mig.
sen när vi båda var klara så begav vi oss till restaurangen. 
 vi beställde vår mat och sedan pratade vi och åt.
'' jag kan inte fatta att du åker i morgon vilken tid åker du?''frågade hon
''bilen kommmer imorrn klockan 12''sa jag
'' åh okej''sa hon besviket.
när vi ätit klart betalade jag och sedan gick vi ner till stranden.
vi tog av våra skor och gick i sanden nere vid vattnet.
'' jag älskar dig de vet du va?''sa jag och log.
'' och jag älskar dig med vad som än händer''sa hon och log.
jag tog tag i hennes hand o vi gick där medans solen gick ner.
efter ett tag gick vi mot bilen och åkte hem.
vi gick upp till sovrummet och skulle börja packa min väska.
efter ett tag satt jag mig på sängen.
'' kom hit ett tag''sa jag och drog henne till mig och drog ner henne över mig på sängen och så kysste jag henne mjukt.
kyssen blev allt mer passionerad och ja ni vet nog vad som hände sen.
''jag kommer sakna det här när jag är borta''sa jag och flina.
''jag med''sa hon och log mot mig och sedan somnade vi.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0