Who Know's 14: Daddy's Home

 
 
Justins Perspektiv 
 
jag vaknade på måndags morgonen av att alarmet ringde.
jag suckade och stängde av alarmed och sedan la jag kudden över ansiktet.
sedan efter ett tag gick jag upp och började fixa mig jag tog på mig ett par mörka jeans och en vit t-shirt.
sedan fixade jag håret lite snabbt och gick sedan ner.
Mamma och Stephenie satt redan och åt frukost så jag gick och satt mig ner och brädde en macka.
efter jag käkat klart ställde jag undan disken och åkte sedan för att plocka upp ryan och chaze.
''hey man!''sa ryan och hoppade in i framsätet.
sedna hämtade vi chaze och åkte till skolan.
vår fösta lektion var engelska. 
Vi skulle skriva en uppsats om en hemlig person vi skulle skriva hur vi kände för den utan att säga vem det var.
jag började skriva
- Hennes ögon så blå som havet, hennes leende så otroligt vacker hennes läppar så oroligt lockande.
Lika vacker som en ängel, min ängel. Allt jag vill är att hålla om henne och kalla henne min- det fick räcka för den här lektionen jag tror ni fattar vem jag menade.
sedan så var vår nästa lektion var tyska.
den lektionen gick rätt snabbt och sedan hade vi lunch.
'' justin!''ropade Hope och kom vinglande mot mig var hon full i skolan igen?
'' Hope jag sa att jag inte ville se dig igen''sa jag.
'' men justin jag saknar dig''sa hon och klängde på mig.
'' Hope sluta'' sa jag och försökte få bort henne.
'' men justin jag vet att du vill ha mig''sa hon och försökte kyssa mig.
''Hope det räcker!''nästan skrek jag.
hon backade och bara stirrade på mig.
'' jag vet att du vill ha mig och ska inte jag få dig så ska ingen få dig'' sa hon och gick därifrån.
'' vafan va det med henne?''sa ryan chockat.
'' hon var full''sa jag och suckade och sedan gick vi och satt oss vid vårat vanliga bord.
''shit vad har hänt med henne egentligen? ''sa ryan när vi satt oss ner.
''jag vet inte..''sa jag och suckade.
 
Stephenies perspektiv 
 
efter lunchen så hade vi kemi tråååkigt som vanligt..
sedan hade vi hemkunskap då gjorde vi muffins.
jag och manda gjorde dom bästa muffinsarn ever! 
sedan så skulle jag dra hem och plugga inför matte provet vi hade i morgon.
när jag kom hem så stod pappa i hallen.
''pappa!''sa jag glatt och sprang fram och kramade honom.
''hej gumman hur har du haft det?''sa han och log.
''bra, hur har du haft det?''sa jag glatt.
'' jodå det har varit bra men har saknat er!''sa han och log.
''aw vi har saknat dig med!''sa jag och kramade honom igen.
'' jag har lite pressenter till dig!''sa han och vi gick in i vardagsrummet.
när jag kom in dit stod det en resväska och en handväska i Louis Vuiton! 
''tack,tack,tack,tack!''sa jag glatt och kramade honom.
'' kolla i resväskan det är inte allt!''sa han och log.
jag öppnade resväskan och i låg det massa kläder och skor.
'' aw tack pappa fast jag antar att du inte valt ut kläderna och de själv va?''sa jag och flina.
''nej där har du nog rätt''sa han och kramade mig och precis då kom justin.
'' hej!''sa han och kramade oss båda.
'' justin jag har en överaskning till dig med''sa min pappa och log.
han gav honom en stor påse och vi låg det massa kepsar och några tvspel.
jag la mig sedan på soffan och pluggade lite.
sedan tog jag upp alla mina nya grejer till mitt rum och tog kort och la ut på min blogg.
sedan ropade pattie att maten var klar.
'' åh vet ni vad jag är sugen på!''sa jag när vi ätit klart.
''nej vadå?''sa justin och flina.
''ben & jerrys!''sa jag glatt.
''vi har 2 i frysen''sa justin och höll upp 2.
''brownie eller alaska?''sa han och log.
'' vilket tror du?''sa jag och log.
''brownie''sa han och slängde den till mig och tog sedan 2 skedar och sedan så gick vi och satt oss i soffan och kollade på tv och åt ben & jerrys.
sedan gick jag upp och fixade mig och gick och la mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0