Who Know's 13: Video Games And Shopping

 
Stephenies Perspektiv 
 
jag vaknade vid 9 tiden och märkte att jag låg i min säng.
hm justin måste ha bärt upp mig igår.
jag gick upp och gick till badrummet för att ta en dusch.
efter jag duschat så fönade jag håret och sminkade mig sedan gick jag tillbaka till mitt rum och tog på mig ett svart linne,en röd och svart skjorta och ett par mörka jeans och sedan letade jag fram mina svarta klackar och sedan gick jag ner för att äta frukost.
- vill du shoppa idag?:)-
det var Manda som frågade
- visst :)- 
- hämtar du mig om typ en halvtimme?:)-
-visst ses då :)- 
 jag åt en macka och sedan tog jag min svarta chanel väska och gick ut till bilen.
sedan hoppade jag in och åkte och hämtade Amanda.
'' hej!''sa hon glatt och kramade mig.
'' hej! berätta nudå?''sa jag glatt.
'' okej han gick med mig hem och sen kysste han mig godnatt men vi är inte tillsammans än!''sa hon och log.
''aww ni kommer bli det snart jag lovar''sa jag och log och så åkte vi till shoppingcentret.
vi började med att gå in på Dash och sedan gick vi in i massa andra affärer som tex victoria secret ,Zara,Forever 21 och massa mer.
sedan bestämde vi oss för att gå till starbucks.
vi beställde en varsin chocklad latte och sedan gick vi och satt oss.
'' omg kolla inte bakom dig''sa manda och vände bort ansiktet.
jag gjorde samma sak och sedan så när hon vände tillbaka huvudet gjorde jag det med och såg att det var Liam som gått förbi.
är han tillbaka från Paris?.
''tack''sa jag och log.
'' det är de bästavänner är tillför''sa hon och log.
'' då kommer han säkert börja gå i skolan igen seriöst jag orkar inte!''sa jag och suckade.
'' låt inte han förstöra ditt liv Steph han är inte värd det''sa manda och log mot mig.
'' jag vet men det är bara jobbigt''sa jag och log.
'' jag vet''sa hon.
sedan när vi var klara så åkte vi hem till mig där Ryan och Justin satt och Spelade Xbox.
''hej killar''sa vi glatt när vi kom in.
'' hej ''sa de båda och vände sig mot oss.
'' shopping igen?''sa justin och flina mot mig.
''vadå är det vårt fel att vi gillar att shoppa? ''sa jag och flina.
 
Justins perspektiv 
 
 vi fortsatte att spela ett tag medans tjejerna gick upp på Stephenies rum.
sedan när dom kom ner igen så reste sig ryan upp.
'' uhm Amanda får jag prata med dig''sa han lite nervöst.
''visst''sa hon och log och dom gick iväg och Stephenie satt sig ner bredvid mig i soffan.
'' aww jag tror dom kommer bli tillsammans''sa hon och log.
''ah jag med''sa jag och log mot henne.
efter ett tag kom dom tillbaka hand i hand.
'' så ni är tillsammans nu?''sa Stephenie och log.
'' japp''sa Amanda och dom kom och satt sig i soffan.
jag och ryan började spela igen när tjejerna gick för att fixa nå och äta.
de kom tillbaka med blåbärspaj.
vi satt och åt när min mamma kom hem.
''åh vad gott det luktar vem har bakat?''sa hon glatt.
''vem tror du''sa Stephenie och flina.
''ja inte är det justin iallafall''sa min mamma och flina.
''varför ska ni alltid mobba mina kocktalanger!''sa jag och flina.
vi alla skrattade.
'' Ryan och Amanda stannar ni över på middag?''frågade min mamma.
''visst''sa Amanda och Ryan nickade.
vi satte igång och kollade på en film vi valde The Backup Plan.
den var helt okej även om jag tyckte det var mer en tjejfilm.
'' Maten är klar!''ropade mamma precis när filmen var slut.
vi gick till köket och åt.
sedan sa vi hejdå till Amanda och Ryan och så satte jag,Stephenie och mamma oss i soffan.
vi kollade på nå som gick på tven.
'' jag går och lägger mig''sa Stephenie sedan och gick upp.
''jag med godnatt mamma''sa jag och pussade min mamma på kinden.
sedan gick jag upp och bytte om sedan gick jag och la mig
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag vill läsa mer om Hope!
Jätte bra! <3

Svar: som jag skrev innan är hon inte med som perspektiv längre men hon kommer skrivas lite om lite längre fram :)tack! :)
natalie hoxell

2013-01-15 @ 16:34:12
URL: http://bieberrstorys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0