Who Know's 12: getting them togheter

 
 
Justins Perspektiv :
 
jag vaknade på lördagsmorgonen av att solen lös in igenom mitt fönster.
jag suckade och gick upp för att sedan gå in i duschen.
sedan tog jag på mig ett par jeans en tshitrt och en basebolljacka över.
sedan gick jag ner för att käka frukost och när jag kom ner  kom Stephenie in igenom dörren.
det syntes att hon gråtit.
jag gick fram till henne och kramade om henne hårt.
vi stod där utan att säga ett ord.
tillslu släppte jag taget.
jag torkade bort hennes tårar och hon log lite mot mig.
sedan gick vi in till köket och vi båda åt frukost.
vi rostade bröd och gjorde smoothies.
sedan efter vi ätit försvann Steph upp och bytte om till nya kläder.
jag ställde undan allting och satt mig framför tven.
Steph satt sig bredvid mig och började måla sina naglar.
'' du steph''sa jag.
hon kollade upp mot mig.
''vad?''frågade hon och log.
'' vi borde fixa ihop Ryan och Manda, för Ryan gillar henne verkligen''sa jag och log.
'' det är ju perfekt Manda gillar honom också vi kanske kan gå på bio och gö nå annat allihopa idag?''sa hon och log.
''visst frågar du manda så frågar jag ryan''sa jag och log.
vi båda smsade och fick snabbt svar.
'' Hon kan''sa Stephenie och log.
'' Ryan med''sa jag och log.
''men vilken tid?''frågade hon mig.
'' hm jag vet inte men vi kanske kan gå på bion typ 8 men träffas innan o hitta på nått''sa jag och log.
''så vi kan typ träffa dom vid typ 1? ''sa hon och log.
''låter bra''sa jag och kollade på klockan.
den var 12 nu.
hon målade klart sina naglar och sedan sprang hon upp.
när klockan var kvart i 12 gick vi till glassbaren Icing Ice-cream där vi skulle möta Amanda coh Ryan.
'' Hej gumman!''sa manda och kramade Steph.
'' Hej bro''sa ryan och han och jag gjorde vår handshake.
sedan beställde vi glass och satt oss ner.
''så vad ska vi se för film ikväll ?''frågade Manda och log.
'' hm jag vet inte vi får se när vi kommer dit''sa Steph och log.
efter vi ätit upp gick vi ut och började gå runt lite.
'' jag vet vad vi kan göra''sa Stephenie och log
 
 Stephenies Perspektiv 
 
vi gick till den gammla teatern som stängts ner för typ 5 år sedan.
''och vad gör vi här?''frågade Justin förvånat.
''vi ska in där''sa jag och pekade på en grind där det stod do not enter.
''Steph vi borde inte gå in där''sa Manda.
'' åh komigen va inte så tråkig jag går hit hela tiden''sa jag och så hjälpte manda mig över.
sedan när vi alla var över så gick vi mot den gammla teatern.
'' vad brukar du göra här?''frågade justin mig.
''dansa,det här är det ända stället jag får dansa ostört''sa jag och log.
när vi kom fram öppnade jag dörren och så gick vi upp till översta våningen.
sedan klättrade vi upp för en extra trappa som gick upp till taket.
jag klättrade upp och öppnade luckan och satte mig sedan på taket.
''wow man kan se hela LA här ifrån''sa Ryan.
'' det här är min favorit plats ni är dom första jag tagigt hit någonsinn''sa jag.
''hur länge har du gått hit?''frågade manda.
'' i typ 2 år''sa jag och log.
''och du har inte berättat förns nu''sa hon chockat.
''förlåt''sa jag och log.
''jag förlåter dig ''sa hon och log
efter vi setat där uppe ett tag så klättrade vi ner för att sedan gå till bion.
när vi kom dit kollade vi på vilka filmer som gick.
''åh vi ser ps i love you''sa jag glatt.
'' okej''sa de andra och vi beställde biljetterna och popcorn.
sedan gick vi in och satt oss.
när en bit av filmen hade gått såg jag hur ryan tog tag i Amandas hand och hur hon lutade sitt huvud mot hans axel.
aww dom såg så söta ut tillsammans.
efter filmen var slut så skulle vi åka hem men Amanda och Ryan sa att dom vill gå.
'' berätta allt sen!''viskade jag till manda.
 hon bara nickade.
sedan gick jag och justin till bilen och åkte hemmåt.
''så hade ni kul på bion?''frågade pattie när vi kom hem.
''jadå''sa vi båda och log sedan gick vi till soffan och slägnde oss på varsin sida.
sadan kollade vi på nån film som var på tven och så somnade jag.
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Bra! <3

Svar: tack :) <3
natalie hoxell

2013-01-13 @ 01:17:00
URL: http://bieberrstorys.blogg.se
Postat av: Emelie

Men du skriver aldrig om Hope.. :(

Svar: hon är inte med i berättelsen längre :)
natalie hoxell

2013-01-13 @ 01:18:04
URL: http://bieberrstorys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0