Who Know's 10 : Don't Wanna See You Again

 
Hopes Perspektiv 
 
jag vaknade dagen därpå i den där killens hus jag hade tydligen däckat på golvet.
Selena låg bara nån bit ifrån mig.
jag satt mig upp och kände hur jag mådde illa.
jag såg ett glas stå på bordet.
eh vafan om jag redan mår illa så kan jag lika gärna dricka mer.
jag tog glaset och drack upp det.
sedan gick jag och hittade lite annat sprit.
sedan vaknade Selena upp.
'' Hope du borde nog inte dricka mer vi har skola idag''sa hon och satt sig upp .
''vem bryr sig''sa jag och fnissade till.
''hur mycket har du drukigt egentligen?''fågade hon mig.
'' inte så mycket här ska du ha?''frågade jag henne.
'' nej tack''sa hon och kollade mot klockan.
''shit den är 11 vi har missat de första lektionerna''sa hon.
vi började gå mot skolan i gårdagens kläder och smink.
'' Hope är du okej?''frågade Stephenie när vi stod vid våra språk.
'' jodå har aldrig mått bättre''sa jag och flina.
'' Hope , är du full''viskade hon till mig.
''nejdå bara lite''sa jag och vinglade till.
hon tog tag i min arm.
''släpp mig jag ska på lektion''sa jag argt.
'' inte sådär lärarna kommer typ döda dig om du kommer in sådär.''sa hon och kollade på mig.
'' och varför skulle jag bry mig''sa jag och kollade spydigt på henne.
'' kom nu''sa hon och försökte dra med mig.
jag ryckte till mig min hand och bitchslapa henne.
hon tog upp handen mot sin kind och fick tårar i ögonen.
'' förlåt, jag försökte bara hjälpa dig''sa hon och sprang därifrån.
jag såg hur alla stirrade på mig inklusive justin.
åh super...
''vad!''ropade jag argt.
justin kollade på mig och skakade på huvudet och gick efter Stephenie.
jag gick efter honom.
'' hej justin''sa jag och försökte krama honom.
'' Hope nej! gå här ifrån jag har fått nog av dig! seriöst att du är full på helgen är en sak men i skolan? kom igen! och du slog Stephenie när det enda hon försökte göra var att hjälpa dig. jag har fått nog av dig jag vill aldrig se dig igen förstår du vår vänskap är över jag orkar inte med allt de här drama.''sa han och gick argt därifrån.
jag kände hur jag fick tårar i ögonen.
jag kände hur någon tog tag i min arm.
jag vände mig om och tänkte slå till personen som stod bakom mig men personen tog tag i min handled.
det var vår gymnstiklärare Clay.
'' rektorns kontor nu!''sa han och drog med mig till rektorns kontor.
'' hon kan komma in''sa rektorn.
jag gick in och satt mig ner.
''användning av alkohol och slag mot elev det ser inte bra ut för dig just nu Ms Davis.
 
Stephenies Perspektiv 
 
jag hörde hur det knackade på toa dörren.
''steph det är jag''hörde jag justin säga.
jag tårkade tårarna och öppnade dörren.
han kom in och satt sig bredvid mig på golvet.
'' hur är det''sa han och la ena armen runt om mig.
'' jag överlever''sa jag och log lite.
'' jag kan inte fatta att hon slog dig''sa han med en arg ton i rösten.
'' inte jag heller''sa jag och suckade.
'' jag sa åt henne att jag aldrig mer ville se henne igen''sa han sedan.
''va, varför''sa jag shockat.
'' jag pallar inte med henne och hennes drama''sa han.
'' och för att hon slog dig''sa han och kollade mot mig.
jag log mot honom.
''kom vi borde gå till lektionen nu''sa jag och reste mig upp.
''okejdå''sa han och reste sig upp.
jag kramade justin och så gick jag till engelskan.
'' hej är du okej vi letade efter dig''sa Manda oroligt.
''ja jag är okej''sa jag och satt mig ner.
''jag kan inte fatta att den bitchen slog dig!''sa Bella sedan.
'' kan inte vi gå till stranden efter skolan?''frågade jag.
''visst''sa Manda och Bella nickade.
efter engelskan hade vi inställd Kemi så vi åkte hem och hämtade våra bikinis och sedan åkte vi ner till stranden.
jag tog av mig till min turkåsa bikni och smörjde in mig i kokosolja och la mig ner och sola.
efter vi legat och solat ett tag kände jag hur någon bärde upp mig.
jag sprärrade snabbt ögonen och såg justins flinande ansikte.
han sprang mot vattnet.
'' nej!''skrek jag men det var försent han sprang ut i vattnet och när det var tillräckligt djupt så slängde han sig under vattnet med mig.
när vi kom upp ur vattnet skvätte jag vatten i hans ansikte men han bara skrattade.
sedan kom de andra ner springandes i vattnet.
det slutade med vatten krig.
genomblöta gick vi upp igen.
'' du ska få igen för dethär''sa jag och vred ur vattnet i mitt hår.
'' i dina drömmar Steph''sa han och flina.
jag la mig ner och sola.
efter några timmars solning så bestämde vi oss för att åka och köpa pizza.
vi beställde 3 familjepizzor vi tjejer delade på en hawaii och killarna delade på en kebabpizza och en margarita.
efter vi ätit klart åkte vi hem.
'' Du förstår aldrig!''hörde vi pattie skrika.
'' Det är inte så lätt när du aldrig förklarar!'' skrek min pappa.
både jag och justin kollade skräckslaget på varandra.
jag tror aldrig jag hört våra föräldrar bråka.
eller ah justins mamma och min pappa men ah ni fattar.
jag la försiktigt ner mina grejer på golvet men justin lyckades snubbla på en basketboll som låg på backen.
''åh hej ungar jag visste inte att ni var hemma''sa pattie.
'' vi kom precis''sa jag och fejklog.
'' det finns mat på bordet''sa hon och log.
'' vi åt ute vi går upp och kollar på en film''sa jag och drog med mig justin upp.
vi stängde in oss i hans rum och kollade på en film.
men jag tror jag somnade när ungefär halva filmen gått.
 
Justins Perspektiv 
 
jag vaknade på torsdagsmorgonen och märkte att jag låg och höll om Steph.
jag log.
det var såhär jag ville ha det hon och jag.. men våra föräldrar var tillsammans så det var omöjligt.
jag kollade på henne.
hon var så sjukt vacker.
jag såg hur hon sagta började öppna ögonen så jag låssades att sova.
sedan  efter ett tag öppnade jag öggonen.
hon kollade upp mot mig och log.
''jag tror vi somnade''sa hon och flina.
vi båda började skratta.
'' hur mycket är klockan?''frågade hon mig.
'' 8''sa jag och log.
'' 8! skolan börjar 8''sa hon och flög upp
'' Steph vi är lediga från skolan idag''sa jag och flina.
''juste''sa hon och la sig ner i sängen bredvid mig.
hon somnade om.
men jag kunde inte somna om så jag gick och bytte om och sen så jag gick ner och började fixa frukost.
våra föräldrar var redan på jobb så det var bara vi hemma.
efter ca 1 timme var frukosten klar och Stephenie kom precis ner.
'' åh justin har du gjort frukost''sa hon och log.
hon satt sig ner och jag tog fram pankakorna jag gjort.
''wow jag är imponerad dom är inte äns brända''sa hon och flina.
'' ha-ha jag har faktiskt blivit bättre.''sa han och flina.
''tack''sa hon och log.
'' så ryan och chaze kommer över ikväll vi ska ha gamenight du får gärna vara med om du vill eller kanske ringa dina vänner och fråga om dom också vill vara med''sa jag och log.
''låter kul jag frågar dom på en gång.''sa hon och log och skickade dom ett sms.
'' dom kommer, vilken tid ska dom komma?''frågade hon mig.
'' hm jag sa 5 till killarna så skulle vi beställa pizza''sa jag och log.
'' okej''sa hon och log.
''tack för frukosten nu ska jag upp och fixa mig''sa hon och la undan disken.
''varsågod''sa jag och log.
sedan gick jag och satt mig framför tven.
tiden bara flög förbi och innan jag visste ordet av det så var klockan 5.
det plingade på dörren och Stephenie kom precis ner.
'' jag kan öppna.''sa hon och öppnade dörren sa hon och jag gick med henne.
'' tjena sötnos''sa ryan och gav Steph en kram.
'' hej bro''sa han och gav mig en brohug
'' hej ryan och hej Chaze''sa jag och log och gav chaze en brohug.
'' hej''sa han och log.
direkt efter så plingade det på dörren igen.
Steph öppnade.
'' hej!''sa hon och log och både manda och bella kramade henne.
'' hej justin''sa de båda sedan och gav mig en varsin kram.
''hej tjejer''sa jag och log
sedan gick vi alla in i vardagsrummet.
''så borde vi börja spela först eller beställa pizza''sa jag och log.
'' pizza!''sa Chaze och Ryan i mun på varandra.
vi alla skrattade och sedan ringde Steph och beställde pizzorna.
''3 pepperonipizzor och en hawaii påväg''sa hon och log.
''så vilket spel borde vi börja med?''frågade Ryan.
'' hm jag vet inte vad sägs som nå videospel?''sa Chaze
'' okej om vi får välja spel efter''sa Manda och log.
''visst''sa ryan och log.
vi satt oss i soffan och tog fram 3 kontroller vi skulle spela 2 och 2 jag och Steph , Manda och Ryan och Bella och Chaze.
vi spelade ett bilspel.
'' aaah kom igen Steph  vi förlorar!''ropade jag och flina.
''hjälp mig då''sa hon skräckslaget.
jag satte mig smidigt bakom henne och la mina armar runt om henne och la mina händer över hennes på kontrollen.
det kändes som om stötar gick igenom hela kroppen.
om hon bara kunde vara min.
''haha ni kommer förlora!''hörde jag Ryans röst säga trängandes igenom mina tankar och jag började snabbt spela.
och vi vann faktiskt.
'' ni fuska!''sa Chaze.
'' Du vi låg 2 kvarter efter jag tror ingen kan fuska så bra''sa jag och flina.
det plingade på dörren.
'' jag hämtar pizzan''sa Steph och det tvingade mig att ta bort mina händer från hennes.
jag släppte taget och  hon gick sedan vidare mot dörren.
sedan kom hon in med pizzorna.
jag gick och hämtade dricka,glas och bestick.
efter vi ätit var det dags för tjejerna att välja spel.
'' hm vad sägs som en omgång truth or Dare''sa Manda och flina.
'' måste vi''sa Chaze och suckade
'' vi fick välja sa ni''sa bella och flina.
'' okejdå''sa ryan och så satt vi oss i en ring och tog en av flaskorna på bordet.
'' jag börjar''sa Steph och snurrade flaskan och den hamnade på Ryan.
''ooh Truth or Dare''sa hon och flina.
'' hm Truth''sa han och flina.
''om du fick välja en person som du skulle vilja se naken vem skulle det vara''sa Steph och flina.
'' uhm enkelt Obama!''sa han och flina. 
och vi alla skratta.
'' okej nej men typ megan fox är rätt het''sa ryan och flina.
tjejerna himmlade med ögonen.
'' okej min tur''sa ryan och snurrade flaskan den hamnade på Chaze.
'' Truth or dare''sa Ryan.
''Dare såklart jag är inte lika feg som dig''sa Chaze och flina.
'' hm okej tjejerna ska få sminka dig''sa ryan och flina.
'' skojar du med mig''sa Chaze skräckslaget.
''oh jag gillar den här leken''sa Bella och flina.
tjejerna sprang upp medans jag och ryan höll fast Chaze så att han inte komma låss.
sedan kom dom ner och sminkade honom.
'' okej nu är det min tur!''sa Chaze och snurrade flaskan och den hamnade på Manda.
'' Ah Truth or Dare''sa han och flina.
'' Dare''sa Manda och log.
'' kyss Ryan med tunga och allt!''sa Chaze och flina stort.
tjejerna fnissade och sedan gick Manda fram till Ryan och sedan kysstes dom.
''aww!''sa Bella och Steph och flina.
sedan satt sig Manda bredvid ryan.
oooh det kanske kunde hända nå mellan dom.
sedan snurrade manda flaskan och den hamnade på mig.
'' truth or Dare''sa hon och log.
'' Dare''sa jag lungt.
'' pussa Steph på munnen''sa hon och flina.
''Bella dom är släkt!''sa Manda chockat.
''egentligen inte deras föräldrar är bara gifta dom har inte samma föräldrar så, pluss det är bara en puss det betyder inget.''sa hon sedan och ryckte nonchalant på axlarna.
jag vände mig till Steph och lutade mig in för att pussa henne.
våra läppar nuddade varandra och det kändes som magi.
sedan lämnade våra läppar sagta ifrån varandra men kollade varandra i ögonen.
'' okej okej justin snurra nu''sa bella.
jag slet motvilligt min blick ifrån Steph och snurrade flaskan den hamnade på manda.
'' truth or dare''sa jag och log.
''truth''sa hon och log.
''hm om du fick välja en här i rummet som du skulle vilja ha sex med vem skulle det vara''sa jag och flina.
hon blev helt röd i ansiktet.
''uhm ryan''sa hon och vart ännu rödare i ansiktet sedan behövde hon inte snurra flaskan utan hon frågade bara Steph.
''Truth or Dare Steph''sa hon och log.
'' hm Truth''sa Steph och log.
'' om du fick välja 3 saker att ta med till en öde ö vad skulle det vara?'sa Manda och log.
'' hm mat,en gitarr och en båt så jag skulle kunna ta mig hem''sa hon och flina.
'' jag går bara och hämtar lite chips och så''sa jag och log.
'' jag hänger med''sa steph och reste sig upp vi gick in i köket.
'' Steph-''började jag.
då kysste hon mig.
jag besvarade kyssen och vi kysstes passionerat.
jag lyfte upp henne på diskbänken och hon la sina ben runt min midja.
''vänta''sa hon sedan.
''det här är fel, så fel''sa hon och suckade.
'' hur kan något som känns så rätt vara fel''sa jag sedan.
''våra föräldrar är gifta justin hur mycket jag än önskar att jag kunde var med dig,kyssa dig varje gång jag ser dig, kalla dig för min så är det fel förlåt''sa hon och hoppade ner från diskbänken och tårkade bort en tår som rullade ner för hennes kind.
jag suckade och tog ner chipsen och hon tog fram drickan och sedan gick vi ut till dom andra igen och lossades som om ingenting hade hänt.
vi körde några lekar till och skrattade och hade kul.
men allt jag kunde tänka på var mig och Stephenie.
när klockan var strax efter 2 på natten så började vi bädda och sedan så gick vi och la oss.
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jätte bra! <3

Svar: tack ! :) <3
natalie hoxell

2013-01-06 @ 00:20:07
URL: http://Http://bieberrstorys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0