Who Know's 39 : I Do (the final)

 
Stephenies Perspektiv 
 
dagen var äntligen här idag skulle jag äntligen gifta mig med mannen jag älskade.
jag vaknade tidigt den morgonen jag hade sovit hos ryan och mandas lägenhet eftersom det betydde otur om bruden och brudgummen såg varandra inna vigseln.
jag tog på mig ett par jeans en t-shirt och satte upp håret i en toffs.
sedan tog jag på mig ett par solbrillor och sedan åkte vi först och åt frukost.
sedan drog vi till frisören där mitt hår och smink skulle fixas.
vi satt oss i varsin stol vid alla andra brudtärnorna.
mitt hår skulle vara lockat och bakdraget och sedan en tiara och sminket skulle vara simpelt.
efter cirka 1 timme var vi alla klara och begav oss till kyrkan där vi bytte om och så väntade vi på min pappa.
'' åh du är så vacker''sa han och pussade mig på kinden.
''tack pappa''sa jag och log.
'' redo?''frågade han mig 
jag tog hans hand och nickade sedan började musiken spelas och alla tärnor gick in och sedan gick jag och pappa i.
jag kände allas ögon på mig men allt jag såg var justin som stod framme vid altaret och väntade.
han stod där så stilig i sin kostym och log mot mig.
jag kände hur jag bara log mer och dagen var äntligen här.
när vi kom fram till altaret pussade min pappa mig på kinden och så gick justin fram till mig och tog tag i min hand.
''redo?'viskade han.
'' mer redo än någonsin''viskade jag och vi log mot varandra och sedan gick vi och ställde oss framför prästen.
''vi har alla samlats här idag för att bevittna giftemålet imellan Stephenie Marie Clark och Justin Drew Bieber'' började prästen och sedan pratade han massor och sedan var de dags för att säga ja.
'' Stephenie Marie Clark tager du Justin Drew Bieber till att bli din make och älska honom tills döden skiljer er åt'' sa han.
'' ja''svarade jag och satte dit ringen på hans finger
 
Justins Perspektiv
 

''justin Drew Bieber tager du Stephenie Marie Clark till att bli din fru och älska henne tills döden skiljer er åt'' frågade prästen mig.
'' hundra gånger om ja''sa jag och log mot henne och satte dit ringen på hennes finger
'' då förklarar jag här med er för mr och mrs Bieber, du får nu kyssa bruden.''sa han och jag böjde mig ner för att kyssa henne och hela kyrkan jublade när våra läppar möttes.
jag tog tag i hennes hand och så gick vi ut och alla kastade rosenblad över oss när vi gick ner för trappan sedan längst ner så kysstes vi innan vi hoppade in i bilen som tog oss till festen.
när vi kom dit kom lilla jaden springandes mot oss.
''pappa!''ropade han och jag plockade upp honom.
vi gick till de andra gästerna och dansade och hade kul sedan var de dags för alla tal de började med min mammas tal.
'' jag minns hur de va när dom först började dejta även om dom giorde de i hemlighet så visste jag, justin var så mycket lyckligare och han nämde Stephenies namn i sömnen några gånger''alla skrattade.
hon fortsatte '' stephenie jag älskar dig med hela mitt hjärta och jag hade inte kunnat önskat mig någon som är bättre för justin än dig så tack för att du alltid är där och får justin att vara lycklig och för att ni gett mig världens vackraste barn barn och förhoppningsvis flera i framtiden jag önskar er all lycka i världen skål!''sa hon och så skålade vi sedadn var de stephenies pappas tur.
'' stephenie min älskade lilla flicka jag kan knappt tro att dagen är här då vi står på ditt bröllop och vem skulle tro att du skulle gifta dig med din bästa vän, justin du är den perfekta kille för min lilla stephenie tack för att du alltid frå henne att må bra och lova att ta hand om henne i framtiden för nu är hon din föralltid och jag är så glad att hon valde just dig så skål för er kärlek och skål för er framtid jag älskar er båda'' vi skålade igen sen åt vi lite tilll innan de var dags för best man talet vilket var ryan.
'' jag och justin har känt varandra väldigt länge och jag minns dagen då han första gången han såg stephenie han kunde inte sluta stirra på henne och han sa att han skulle gifta sig med henne i framtiden men vi sa såklart att han var galen men kolla vart vi är nu idag gifta du dig justin med flickan som du alltid varit förälskad i även om du inte alltid erkänt det så tack Stephenie för att du gjort så vi slipper höra på hur han ska gifta sig med dig för nu har vi fått bevittna det och de var vackert ta han om honom men lova att jag fortfarande får honom på söndag för att se på lakers matcherna som vanligt sen kan du få ha honom resten av alla dagar'' sa han och alla skrattade.
'' så skål för er 2 av mina bästa vänner !''sa han och alla reste sina glas och vi skålade sen var de amandas tur.
hon reste sig upp och klingade i glaset.
''jag minns när vi var mindre och lekte med barbie och du alltid skulle gifta dig med prins erik och du sa att någon dag ska jag gifta mig med min egna prins och de gjorde du idag, du och justin har alltid haft en kemi som ni inte alltid har sett själva men för oss andra har de varit tydligt settet ni båda ler när ni ser på varandra settet  då du Stephenie rodnade av att han bara kollade på dig du har kysst många grodor och denna gången blev de din prins så snälla justin ta hand om min bästa vän och om du sårar henne så lovar jag att jag dödar dig''sa hon och alla skrattade.
'' så skål jag älskar er och jag önskar er all lycka i livet.
vi åt tårta och dansade lite innan de var dags för mig och Stephenie och ha våra tal de var jag som fick börja.
'' jag minns dagen då jag träffade dig för första gången de var den 12 september och de hade precis blivit kallt.
vi var på utflyckt med skolan och du hade glömt din jacka så jag erbjöd dig min. jag tyckte du var så vacker lika vacker som du är nu redan då visste jag, att de var dig jag ville spendera mitt liv med men allt de förstördes när våra föräldrar vart tillsammans, under alla dom åren försökte jag gömma och glömma mina känslor för dig men varje gång vi rörde vid varnadra så kom alla dom känslorna tillbaka. först av allt så vill jag tacka dig för att du gav mig en orsak att kliva upp varje morgon, för att du alltid får mig att le när jag har en dålig dag och för att du gett oss vår fantastika son jag älskar dig mer än något annat och de är något som aldrig komme förändras de är du och jag till vårat sista andetag jag älskar dig''sa jag och hon kysste mig och viskade
''jag älskar dig med'' och sedan ställde hon sig upp.
''justin vi har gått igenom mycket både bra och dåliga saker men de som jag alltid kommer minnas är alla gånger du fått mig att le, jag älskar hur du gör så jag får fjärilar i magen än idag när du kollar på mig. du kollar på mig som om jag vore den enda flickan i världen för dig.
jag minns när vi hade bråkat jag trodde de var över men så ringde  kenny och sa att du var på sjukhuset döende.
jag släppte allt och åkte till dig och bara tanken på att aldrig se dig igen dödade mig när du vaknade var de som om allt de dåliga aldrig hänt de var du och jag igen och allt var så perfekt sedan fick vi vår vackra son jaden och jag han hade inte kunnat få en bättre pappa jag älskar dig med hela mitt hjärta och de vet jag att vårt nya barn också kommer göra''sa hon och log.
''vänta va''sa jag chockat och stod upp.
'' justin jag är gravid vi ska få tvillingar!''sa hon glatt.
hela rummet jublade och jag kysste min fru.
efter hela festen var slut åkte vi hem och la jaden till sängs och sedan tog vi ett bubbel bad.
''jag älskar dig''viskade hon trött.
'' jag älskar dig med''sa jag och kysste henne.
sedan när vi badat klart så gick vi och la oss.
''godnatt min älskade man''sa hon och log och kysste mig.
''mmh jag gillar och höra dig säga de jag älskar dig med min älskade fru''sa jag och kysste henne igen.
 
THE END
 
Vad hände sen : året efter de fick de två tvilling tjejer som dom döpte till Heylie och Miley justin höll på med musiken tills han var 50 då han la av och han och Stephenie och barnen flyttade upp till kanada och levde lyckliga i alla sina dar.
Jaden vart en läkare och fick två söner
Haylie vart Skådespelare och fick en son och en dotter.
Miley vart en advodkat och fick en dotter.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0