Who Know's 36 : Say Hello To Baby Jaden

 
Justins Perspektiv 
 
3 månader hade nu gått och Stephenie skulle föda när som hellst.
min turne hade slutat för ungefär 1 månad sedan så vi var nu hemma.
jag vaknade på morgonen och kollade mot stephenie som sov fridfullt.
hon vände sig mot mig och slog upp ögonen.
''godmorgon''sa hon glatt.
'' godmorgon''sa jag och kysste henne sedan kysste jag henens mage.
''godmorgon till dig med jaden.''sa jag och hon log mot mig.
''tänk snart är vi föräldrar''sa hon glatt.
''ja jag vet de är helt otroligt''sa jag och kysste henne.
'' jag går i duschen  ropa om de är nå''sa jag och kysste henne.
jag gick upp ur sängen och gick till badrummet och slog på vattnet.
sedan gick jag in i duschen och duschade.
precis när jag kelv ur duchsen hörde jag stephenie skrika.
''justin!''
jag sprang dit hon var och hon stod lutandes mot väggen.
''vad är det''frågade jag skräckslaget.
''vattnet gick''sa hon och log stort innan hon skrek igen.
jag slängde på mig kläder och bärde upp henne och bar ut henne till bilen och körde mot sjukhuset och jag ringde min mamma.
''hallå?'svarade hon .
'' mamma mamma babyn är påväg!''ropade jag glatt.
'' vi kommer!''sa hon glatt och så la jag på och när vi kom framt till sjukhuset så bar jag ur henne och hjälpte henne in i sjukhuset där vi direkt fick ett rum.
jag satt mig på en stol bredvid henne och höll hennes hand hon kollade mot mig och log.
''jag älskar dig''sa hon med tårar i ögonen.
''jag älskar dig med baby''sa jag och så kom en läkare in och förlossningen började.
''kom igen baby du är fantastisk''sa jag till stephenie medans hon skrek och tröck min hand hårt.
efter lite mer än 1 timme var förlossningen klar och ut kom en helt underbar pojke våran jaden jag kände hur glädje tårarna började flöda när läkaren la lilla jaden i stephenies famn.
'' han är så vacker''sa jag.
''han har dina ögon''sa hon och log mot mig.
'' men han har ditt annsikte''sa jag och log och kysste henne sedan gick jag ut och sa att de andra kunde komma in.
 
Stephenies Perspektiv 
 
jag kunde knappt fatta de jag höll i min och justins bäbis.
vår underbara son jaden han var de vackraste jag någonsin sätt.
jag hörde de andra komma in.
''säg hej till baby jaden.''sa jag och log och hans mamma och min mamma kom fram till mig och alla ville se vår lilla pojke.
sedan kom en läkare in.
''vi vill bara göra lite prover på både dig mrs bieber och er son''sa doktorn.
jag kollade mot justin och han tog tag i min hand.
jag brydde mig inte om att jag och justin inte var gifta för att höra mrs bieber lät helt fantastiskt som om allt de där med selena aldrig hade hänt allt var så bra.
doktorn tog lite prover och sedan efter ett tag sa dom att vi kunde åka hem.
''är du redo att komma hem''sa jag och log mot honom.
''mer än du kan ana''sa jag.
''jag antar att de här betyder att vi måste flytta ut''sa amanda och flina,
''jag antar de men tack för allt''sa jag och kramade henne när vi kom hem till vårt hus.
''fast kan jag få sova här inatt de är ganska sent''sa hon.
''de är klart du får''sa jag och flina.
'' och vi har lite nyheter''sa ryan och log.
''vadå?''frågade jag glatt.
''jag och ryan ska flytta in i en lägenhet tillsammans''sa amanda glatt.
'' omg grattis!''sa jag och kramade dom båda och så gick vi in i vårt hus.
''överaskning!''hörde vi massor av människor ropa och där var alla våra vänner och släkt till och med folket i justins crew och de var fullt med presenter överallt.
''omg''sa jag glatt.
'' får vi se den vackra pojken nudå?''sa min kusin.
jag visade stolt upp honom och man hörde ett awww sprida sig över folkmassan.
sedan ursäktade jag mig och så gick jag upp tog en snabb dusch tog på en fin klänning och sedan tog jag på en blå jumpsuit på jaden och sedan gick jag ner igen.
sedan började vi öppna massor av pressenter till jaden och han fick allt möjlig från blöjor,kläder,leksaker och sånt annat onödigt.
sedan när alla hade gått så satt både jag och justin oss i soffan och suckade av utmattning,
'' jag går upp och lägger Jaden kan du städa undan lite''sa jag och log.
''okej jag kommer upp stragst''sa han och kysste mig.
jag gick upp och la ner jaden i spjälsängen och började sjunga en vaggvisa och han somnade tillsut och då kände jag 2 armar komma runt om mig.
''hej''sa han och kysste min nacke.
jag flina.
'' hm jag har saknat hur du alltid brukade göra så''sa jag.
'' wow vi lyckades verkligen skapa en vacker varelse''sa han och log.
''ja de gjorde vi verkligen''sa jag och vi kollade ner mot lilla jaden.
sedan gick vi hand i hand till vårt sovrum och somnade nästa på en gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0