Who Know's 27 : Bieberfever

 
Justins Perspektiv
 
Det hade nu gått en månad sedan skivan släpps och fansen var helt galna ! 
jag kan inte fatta hur någon som jag en kille ifrån kanada kan göra så att tjejer börjar skrika och gråta av lycka.
idag skulle jag ha min första konsert och jag var sjukt nervös.
men självklart så skulle Stephenie vara på plats vilket gjorde mig mycket lungnare.
åh jag älskade henne verkligen.
och idag hade jag en överaskning, jag hade köpt oss ett hus så hon och jag kunde bo där tillsammans själva utan att någon av våra föräldrar är där.
jag vaknade på morgonen av att solen sken in i rummet.
jag kollade ner på stephenie som fortfarande sov.
hon var så otroligt vacker och i morgon har vi varit tillsammans i ett halvår det är helt sjukt.
jag drog henne närmare mig och drog in lukten av hennes hår.
hon kollade upp mot mig och log.
''godmorgon''sa hon och pussade mig på hakan.
''godmorgon''sa jag och log och pussade henne.
''så hur känns det, det är din stora dag idag''sa hon och log.
''jag är sjukt nervös men det känns bra''sa jag och log.
'' det kommer gå super bra''sa hon och log.
''jag ska bara ta en dusch''sa hon och log och gick upp och in i badrummet.
jag låg kvar på sängen ett bra tag och tänkte en del.
efter vi ätit frukost skulle vi behöva bege oss iväg för jag skulle fixa mig där borta och så.
'' justin kan du komma med en handuk det fanns tydligen ingen här inne!''ropade hon.
jag reste mig upp och hämtade en ur hennes garderob och så gick jag in i badrummet.
''här''sa jag och hängde den över duschen sedan vände jag mig om och gick mot dörren när hon tog tag i min hand.
jag vände mig mot henne och där stod hon i bara handuk och jag kunde inte sluta stirra.
'' vad vill du ha till frukost, jag tänkte gå ner och fixa för du vill säkert också duscha''sa hon och log.
'' jag skulle hälldre ha duschat med dig''sa jag och flina.
'' jag vet men du vet min pappa är hemma och-''började hon.
''jag vet''sa jag och kysste henne.
'' jag älskar dig''sa hon och log.
'' jag älskar dig med, och det spelar ingen roll vilken frukost välj du''sa jag och log.
'' okej''sa hon och gav mig en snabb puss och sedan gick hon ut men kom sedan snabbt tillbaka och gav mig en handuk sedan gick hon igen.
jag tog en snabbdusch och sedan när jag kom ut så virade jag en handuk runt midjan och så gick jag ut och såg stephenie sitta och sminka sig.
hon log och kom till mig.
''jag går ner o börjar fixa frukost kom ner sen när du är klar''sa hon och kysste mig och sedan försvann hon ner.
jag tog på mig mina kläder och sedan fixade jag mitt hår lite snabbt och sedan så gick jag ner.
stephenie ställde fram frukosten på bordet och så satt vi oss ner och jag höll hennes hand över bordet men när vi hörde hur hennes pappa kom in igenom rummet släppte vi varandras händer och fortsatte äta.
sedna när vi var klara så plockade vi undan och åkte till stället där min försa konsert skulle vara när vi kom fram dit och hoppade ur bilen såg vi massor av fans stå utanför staketen så jag gick dit och skrev lite autografer.
'' omg vi älskar dig justin!''ropade flera av dom.
''jag älskar er också!''ropade jag och sedan gick jag tillbaka till stephenie och tog tag i hennes hand och vi gick till där jag skulle byta om o fixa mig och sånt.
sedan var det dags och jag sprang ut och publiken bara skrek.
''har ni det bra!''ropade jag och så skrek alla sedan körde jag 5 låtar och sedan så var det slut.
'' du var fantastiskt!''sa Stephenie och slängde sig i mina armar när jag kom ner.
jag kramde henne närmare mig och la mina händer på henns kinder och kysste henne.
efter alla i mitt crew sammlats så pratade vi och så sedan så gick jag och stephenie och hoppade in i min bil.
''vart ska vi ingen av våra hus ligger åt det här hållet?''sa hon förvånat.
''du får se jag har en överaskning''sa jag och log.
 
Stephenies Perspektiv 
 
vi åkte en stund innan han stannade bilen och sprang runt och öppnade min dörr och höll sedan för mina ögon.
'' kom igen justin berätta vad är det förnågot!''sa jag och skrattade.
''du får se vänta!''sa han oc vi gick upp för något som kändes som en trappa när vi gått några meter stannade han och tog bort sinna händer och framför  mig var ett otroligt vackert hus.
jag kollade förvånat mot honom.
''nå vad tycker du?''frågade han och log nervöst.
'' jag älskar det men jag fattar inte''sa jag.
'' det är vårat jag har köpt det'' sa han och log.
''omg''sa jag och slängde mig i hans armar och kysste honom.
''så vill du se resten av vårat hus?''frågade han mig och vi gick runt och kollade och jag älskade allt speciellt baksidan där det fanns en stor pool.
'' jag älskar det tack''sa jag och kysste honom igen.
'' och jag älskar dig''sa han och log.
'' aw jag älskar dig med men när flyttar vi?''frågade jag och log.
'' när vi vill det är vårat''sa han och log.
''vad väntar vi på ! kom så åker vi och börjar packa och berättar för våra föräldrar''sa jag glatt och han skrattade och så sprang vi hand i hand till bilen.
vi åkte först till justin för att berätta för pattie för det skulle bli lättast.
'' mamma !''ropade justin när vi kom hem till honom.
''i vardagsrummet!''ropade hon och vi gick dit och när vi kom stängde hon av tven.
'' mamma vi måste prata med dig''sa jag allvarligt.
'' vad är det som hänt''sa hon oroligt.
''inget dåligt mamma ta det lungt!''sa justin och skratta.
hon andades ut.
'' justin har köpt ett hus till oss''sa jag glatt.
''wow gud, jag är så glad för er även om de kommer bli tomt utan er här men ni behöver ett eget ställe och om ni behöver hjälp med något så hjälper jag gärna till!''sa hon glatt och kramade oss.
sedan begav vi oss alla upp och packade ihop justins grejer som inte var så speciellt mycket och så åkte vi till vårat hus och pattie var med så det gick rätt snabbt att bära in hans kartonger vi bärde in dom till hallen.
''wow verkligen bra val på hus''sa pattie efter att vi visat henne runt.
'' men 5 sovrum?''sa hon sedan chockat.
''vi har alltid velat haft en stor familj''sa justin och log mot mig.
''aw, men ni tänker vänta åtminstonde tills du gått ut skolan va?''sa hon och kollade allvarligt på mig.
jag skrattade.
''ja om inte längre''sa jag och log och hon suckade av lättnad.
sedan begav vi oss hem till mig.
'' pattie vad gör du här?''frågade min pappa förvånat när vi alla 3 kom.
''ehm jag ska nog låta dom förklara''sa hon glatt.
min pappa kollade allvarligt på först justin och sedan mig.
'' lugn pappa jag är inte gravid''sa jag och flina och man såg hur han slappnade av lite.
'' men vi ska flytta till ett hus jag köpt till oss''sa justin lite rädd.
han log.
'' det är på tiden ni får ett eget ställe''sa han och log.
''menar du det?''sa jag glatt.
han nickade och jag sprang fram och kramade om honom.
''ta hand om min prinsessa nu''sa han sedan till justin och skakade hans hand.
'' det lovar jag att jag ska''sa justin och log.
sedan hjälptes vi alla åt att packa ihop mina grejer vilket tog ganska lång tid.
''wow du har verkligen mycke grejer''sa justin när vi fått in allt i hans och min bil.
sedan åkte vi till huset sedan när vi tagigt in allt åkte vi till närmaste möbelaffär för att hitta en säng.
så vi köpte en säng och sedan åkte vi hem vi skulle köpa resten av möblerna senare.
vi hade beställt pizza och efter det gick vi till vår nya säng och bytte om och la oss i den.
''wow, det hät är vårat bara vårat''sa jag.
'' ja, det är perfekt''sa han och pussade mig på pannan.
jag kröp ännu närmare honom och la mitt huvud mot hans bröst.
jag skulle kunna stanna i just det här ögonblicket för alltid.
allt var så bra nu.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0