Who Know's 26 : Believe

 
Stephenies Perspektiv : 
 
Det var nu 5 månader sedan olyckan och idag var dagen då justin skulle släppa sitt första album som hette Believe.
jag hade fått tagigt av mig mitt gips för några månader sen och mitt ben var bra igen och jag och justin hade det bra nu vi hade varit tillsammans i snart ett halvår vilket kändes helt sjukt! 
våra föräldrar visste om oss nu också fast min pappa var fortfarande inte så glad över det hela men det fick han leva med för det jag och justin har är kärlek vi älskar verkligen varandra och han gör mig verkligen lycklig.
det var en tidig lördagsmorgon det var försa dagen på vårt sommarlov eller ah justin hade ju slutat skolan och  och jag skulle efter sommaren börja mitt sista år i high school.
jag vaknade av att solen lös in i justins rum.
jag drog min hand mot mit ansikte för att blokera bort en del av solen.
jag kände hur justin vaknade och pussade mig på kinden.
''godmorgon''sa han glatt.
''godmorgon''sa jag och vände mig mot honom och log.
 han log mot mig och drog mig närare honom.
jag lutade min panna mot hans haka och drog in lukten av frisk luft som kom in igenom föndstret.
'' jag älskastr dig''sa han och jag kollade upp mot honom och kysste honom.
''jag äskar dig med''sa jag och log.
vi låg och mös ett bra tag tills vi avbröts av hur justins mobil började ringa.
han suckade och sträckte sig efter mobilen.
''hallå?''sa han med sin sexiga morgonröst-
jag hörde hur någon sa något på  andra sidan.
'' vi är där om 2 timmar''sa han och log.
''var det Scooter?''frågade jag och log. 
scooter är justins nya manager som LA övertygad justin att skaffa.
''ja vi måste ner till studion''sa han och log.
''vi?''sa jag och log.
''ja, jag vill att du är med när vi släpper skivan mer än hälften av låtarna är ju trots allt om dig''sa han och log.
''aw''sa jag och kysste honom.
efter ett tag gick vi upp och jag drog på mig en av justins tröjor och satte upp håret i en toffs och så gick vi ner för att äta frukost.
''så hur många är det som har lyssnat på singeln ni släppte ut igår?''frågade jag dom hade släppt ut en singel som var med på skivan också som hette boyfriend så dom skulle se om någon gillade det.
''jag vet inte kan kolla''sa han och tog sin dator som stod på köksbänken medans jag började laga pankakor.
''herrejävlar''sa han och jag vände mig skräckslaget mot honom.
'' vad?''sa jag skräckslaget.
''låten har blivit köpt i 1 miljon exemplar''sa han och jag kollade chockat på honom.
''det är fantastiskt!''sa jag glatt och hoppade upp i hans famn och kysste honom.
han tog sedan tag i sin mobil och ringde scooter.
''har ni sätt säljnings siffrorna på singeln?''frågade han.
jag hörde glädjetjut på andra sidan.
''vi ska käka frukost nu och fixa oss sedan kommer vi .''sa han.
''ah hejdå''sa han och la på.
jag dukade fram på bordet och så satt vi oss och åt.
han tog tag i min hand över bordet.
'' jag kan knappt fatta att det här händer, tack hade inte du gått till LA hade det här aldrig hänt''sa han och log mot mig.
'' ibland behöver man bara lite hjälp på vägen och jag är glad att det blev jag''sa jag och log.
efter vi ätit klart städade vi undan och precis då kom justins mamma ner.
''godmorgon''sa hon och satt sig ner.
''det finns pankakor kvar''sa jag och log.
''utseende mässigt så måste jag gissa att det är du som gjort dom''sa hon och log mot mig och vi log mot varandra.
''så när ska ni till studion? jag vill gärna med''sa hon glatt.
'' om 1 timme''sa justin och log och så tog han min hand och vi gick upp till justins rum och så började vi fixa oss.
jag tog en snabb dusch och sedan tog jag på mig ett par svarta shorts en grå t-shirt och en svart kavaj det var det ända jag hade här eftersom dom haft fest här igår för att fira att skivan skulle släppas.
''är du säker att du inte vill att vi ska åka och hämta nya kläder?''frågade justin.
'' nejdå det går bra''sa jag och tog upp min mascara och puder ur min hanväska och sminkade mig lite snabbt.
''varför sminkar du dig äns du är lika vacker utan''sa han och log och stälde sig bakom mig och kysste mig på halsen.
jag fnittrade till.
han fortsätte kyssa min hals och drog bort min kavaj och drog ner ena tröjärmen och kysste en linje ifrån min hals till slutet av min axel.
''justin, vi måste åka nu''sa jag och flina.
han suckade och tog mitt ansikte i sina händer och kysste mig mjukt.
'' okej kom så åker vi''sa han och tog tag i  min hand och jag rättade till mina kläder och tog på mig mina svarta klackar och sedan gick vi ner där justins mamma väntade.
vi åkte i justins bil medans hans mamma åkte i egen bil eftersom hon var tvungen att åka till jobbet direkt efter.
när vi kom fram till studion så kom LA och kramade oss.
'' åh det här kommer bli så bra''sa han glatt.
vi skrattade och så gick vi in till studion.
justin satt sig ner i en av fåtöljerna och jag satt mig i hans knä.
''berädda?''frågade scooter.
justin nickade och så tryckte han på en knapp och vi alla tog ett djupt andetag och såg nummret på sålda skivor stiga.
 
Justins Perspektiv  
 
jag kunde känna mitt hjärta bulta snabbare och snabbare medans albumets säljenummer ökade det var redan uppe i tusen exemplar! 
'' omg det här är helt otroligt!''sa scooter medans siffrorna bara höjdes.
efter vi setat där ett tag och siffrorna började öka långsammare så började vi kolla lite över facebook och twitter och alla skrev om skivan.
''wow''sa vi alla.
''det här måste vi fira! ikväll på våran standard restaurang klockan 8!''sa LA.
''låter super!''sa jag.
'' men du justin vi har fixat en bodygard till dig här träffa kenny''sa scooter och en stor kille kom in men han såg inte läskig ut som de flesta bodygards gjorde utan han såg jätte snäll ut.
'' kan inte vi åka och shoppa innan jag vill köpa nå speciellt till ikväll''sa stephenie och log,
'' absolut''sa jag och kysste henne.
''aw get a room! '' ropade min gitarrist och alla skrattade.
''juste vi har en caffuör som kommer köra runt dig det är för farligt för dig att åka själv så kenny måste också med er att shoppa men oroa er inte han håller sig en bit bort tills han behövs''sa scooter.
jag nickade bara och så hoppade vi in i baksätet av min bil hm det här kändes udda.
när vi klev ur bilen och gick in till köpcentret såg vi hur alla tjejer kom springades mot oss.
''shit!''sa jag chockat.
säkerhetsvakterna fick också komma och hjälpa till.
vi lyckades ta in oss till affärer vi ville in i och Stephenie köpte en klänning och något annat jag inte fick se.
sedan begav vi oss ut bakvägen.
och vi fick sedan springa till bilen med massa paparazzies som jagade oss.
''det där var galet jag har varit känd i mindre än ett dygn''sa jag chockat.
vi begav oss hem till först Stephenie där hon hämtade lite grejer och sedan hem till mig där vi började fixa oss.
''du vad var det du köpte mer som jag inte fick se?''frågade jag henne.
''det får du se ikväll det är en överaskning''sa hon och flina medans hon drog på sig klänningen.
''kan du hjälpa mig med dragkedjan''sa hon och log.
''visst''sa jag och drog upp den.
'' du är jätte vacker''sa jag när hon kollade sig i spegeln.
''aw tack''sa hon och så kysste jag henne,
sedan tog hon på sig sina klackskor och tog sin väska och sedan gick vi ner.
vi hoppade in i limmon som väntade.
när vi kom fram så var alla andra redan där så vi gick och satt oss direkt.
vi åt skrattade och pratade om allt möjligt men mest om skivan såklart och strax vid 2 så begav vi oss hem till oss men min mamma tog in på hotell för hon hade ett tidigt möte i morgon bitti inärheten av hotellet.
så jag och stephenie var helt själva för första gången på väldigt länge.
vi gick upp till sovrummet och jag drog av mig tröjan och stephenie försvann snabbt in på toan.
hon var inne där rätt länge.
''vad gör du där inne?''sa jag och skratta medans jag la mig på sängen.
jag såg hur dörren låstes upp och öpnades sakta och ut kom hon klädd i sexiga underkläder.
jag fick inte fram nå ord utan bara stirrade bara.
hon gick mot sängen och kröp upp över mig och vi började kyssas passionerat.
jag drog hennes kropp närmare mig och började knäppa upp hennes b-h medans hon kysste min nacke.
hon kysste sedan en linje ifrån min hals ner till min midja och knäppte sedan upp mina byxor och drog av dom.
sedna flög de sista klädesplaggen och ja ni vet vad som hände sen.
efter ungefär 1 timme låg vi utmattade bredvid varandra.
''wow''sa hon.
'' vi måste verkligen göra det här oftare''sa jag och flina och hon log och drog sig närmare mig och jag la mina armar runt om henne där vi låg helt nakna under täcket.
'' jag älskar dig'' viskade hon innan hon la sitt huvud mot mitt bröst och somnade.
''jag älskar dig med''viskade jag och pussade henne i pannan sedan somnade jag med.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0