Who Know's 24: I'm Sorry For Trying

 
Justins Perspektiv
 

jag vaknade på söndagsmorgonen och kollade på klockan den var halv 9.
jag kollade sedan ner på Stephenie som sov trygt i mina armar.
wow hon är verkligen så otroligt vacker.
jag drog henne närmare mig och så låg jag och kollade på henne där hon sov så lungt.
efter ett tag slog hon upp ögonen och kollade upp mot mig.
''godmorgon''sa jag och log.
''godmorgon'' sa hon och log.en
vi låg där och mös ett tag innan vi gick upp.
Ryan och Amanda stod och fixade frukost när vi kom upp.
 '' godmorgon''sa dom glatt.
''godmorgon''svarade vi lika glatt.
''åh jag hatar att vi ska åka tillbaka idag.''sa Stephenie.
''jag med kan inte vi gå och ta lite kort innan vi åker?''frågade manda henne.
''visst fast jag vill fixa mig lite först.''sa hon och log.
'' ah''sa manda och så började vi äta frukost.
sedan gick tjejerna och fixade sig och ner på stranden och jag och ryan stod och kollade ifrån båten dom tog kort på varandra vid stranden.
''damn vi är lyckligt lottade vi har lyckats fått de 2 vackraste kvinnorna på jorden''sa ryan och log.
'' människor? du menar väll änglar''sa jag och flina.
vi sprang ner till dom och vi tog ett kort när jag stod och kysste Stephenie .
hennes långa klänning blåste i vinden och man såg de blåa havet i bakrunden.
'' jag älskar dig''sa hon och kysste mig och jag bar upp henne och manda knäppte som en galning på kameran.
'' jag skickar er korten sen''sa hon och flina sedan sprang Stephenie och tog kamerna och började ta kort på oss alla.
sedan efter det så gick vi tillbaka till båten.
''jag går o fixar lite frukt som vi kan äta när vi åker''sa Stephenie sedan och så gick hon ner i köket och jag och ryan började ta loss båten.
sedan kom Stephenie upp med jordgubbar och vindruvor.
vi började att åka.
efter ca 1 och en halv timme så var vi framme.
tjejerna hoppade ner på bryggan och så langade vi över alla väskor till dom ifrån båten.
sedan så låste jag båten och så åkte jag och ryan i min bil och tjejerna i Stephenies bil.
jag släppte av ryan och åkte sedan till Stephenie.
jag knackade på dörren.
snälla va stephenie som öppnar tänkte jag för mig själv och jag hade tur.
'' hej''sa hon och pussade mig snabbt.
'' kom''sa hon och tog min hand och vi gick iväg ifrån hennes hus.
''varför har du en gitarr med dig?''frågade jag henne.
vi gick till ett öppet fällt och hon stannade och satt sig ner på en filt hon hade med sig sedan gav hon mig gitarren.
jag kollade frågande mot henne
''du lovade mig att du skulle sjunga för mig''sa hon och log.
'' okej men först gör vi en låt tillsammans okej''sa jag och log.
''okej vi skriver en''sa hon och log och jag började spela några enkla akord och så började hon sjunga.
'' It feels like we've been out at sea, oh So back and forth that's how it seems, whoa 
And when I want to talk, you say to me That if it's meant to be, it will be, whoa, whoa. '' 
sedan fortsatte vi och efter ett tag hade vi skrivit en hel låt .
'' din tur''sa hon och log.
''okej jag sjunger en låt som jag skrivit till dig''sa jag och började sjunga på en låt jag skrivit som hette As long as you love me.
'' We're under pressure,Seven billion people in the world trying to fit in
Keep it together, Smile on your face even though your heart is frowning 
But hey now , you know, girl. We both know it's a cruel world but I will take my chances
As long as you love me We could be starving, we could be homeless, we could be broke
As long as you love me I'll be your platinum, I'll be your silver, I'll be your gold
As long as you lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-love me
As long as you lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-love me.''började  jag och så sjöng jag hela låten.
 
Stephenie's Perspektiv  
 
jag kände mig hemsk för att jag gjorde det jag gjorde.
här satt han och spelade en helt underbar låt som han desutom skrivit till mig och jag spelar in den.
men jag gör det för honom han behöver veta hur bra han är.
när han spelat klart låten stängde jag av inspelningen på inspelnings grejen och kysste honom.
vi låg och mös ett bra tag innan vi gick hem till mig igen.
''jag måste faktiskt fixa en grej så kan vi träffas i morrn istället''sa jag och log.
''visst hejdå''sa han och kysste mig och gav mig min gitarr.
jag lämnade den och tog mina bilnycklar och åkte till LA Records.
''jag är här för att träffa LA Reed.''sa jag nervöst.
borde jag verkligen gör det här? det är vad han vill ellerhur han älskar att sjunga.
'' han är redo för dig''hörde jag receptionisten säga.
jag tog ett djupt andetag.
'' hej, tack så mycket för att du ville träffa mig''sa jag och log.
''ingen orsak så om jag förstår rätt så är du inte här för dig själv?''sa han och log.
''nej min pojkvän är sjukt dukting men för blyg för att visa det och jag undrar om du kunde lyssna på den här inspelningen den kanske inte är den bästa för han visste inte äns att jag spelade in.''sa jag.
'' okej spela upp den''sa han och log.
jag spelade upp låten och han log stort igenom låten.
'' jag gillar honom.''sa han och log.
''verkligen!''sa jag glatt.
''japp ge honom de här papprerna och be honom ringa mig nummret står i papprerna.''sa han och log.
''tack så jätte mycket''sa jag och skakade min hand.
''nöjet är på min sida''sa han och log.
jag skyndade ut och hoppade in i bilen och körde till justins hus.
det var justin som öppnade dörren.
'' värst vad du ser glad ut.''sa han och log.
vi gick in till hans vardagsrum.
'' så du vet när vi var ute och spelade.''sa jag glatt.
'' ja''sa han fundersamt.
'' jag spelade in dig när du sjöng och spelade upp det för LA Reed'' sa jag glatt.
''va hur kunde du göra så!''sa han argt.
'' jag ville bara hjälpa dig''sa jag sårat.
'' jag bad dig inte att göra något! hade jag viljat de hade jag spelat in det själv''sa han argt.
'' nej för du är för feg för att tro på att du kan lyckas!''nästan skrek jag med tårar sprutandes ner för mina ögon.
'' Stephenie-''sa han och gick ett steg närmare mih.
jag backade och kollade sårat på honom och skakade på huvudet.
'' han vill sinjera dig varsågod''sa jag och tryckte en mapp mot hans bröst och sprang ut.
jag kunde höra han ropa efter mig men jag hoppade in i min bil och körde jag bara körde iväg.
det var svårt att se vägen pga alla mina tårar hur kunde han skälla på mig när allt jag ville göra var att hjälpa honom.
jag råkade köra förbi ett rött ljus och jag kollade ut igenom rutan när jag såg bilen komma imot mig och köra in i bilen.
 
Justins Perspektiv 
 
''tack så jätte mycket jag kommer in i morgon men just nu  måste jag leta upp min flickvän''sa jag.
''ska bli trevligt att jobba med dig''sa LA Reed.
jag kunde knappt fatta det jag ska jobba med LA Reed jag ska få ett skivkontrakt tack vare min flickvän som jag precis skällt ut ååh hon hatar mig säkert nu.
jag la på och precis då ringde min mobil.
''hallå?''
'' hej det är Manda, Stephenie har varit med i en bilolycka''sa hon gråtandes.
det kändes som om mitt hjärta stannade.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0