Who Know's 23: Shopping And Pancakes

 
Stephenies Perspektiv 
 
jag vaknade tidigt på lördagsmorgonen av att jag var jätte pigg.
jag kollade mot klockan.
7?! varför kunde jag inte sova länge när jag väl kunde...
jag låg kvar ett tag och försökte somna om men efte ca en halvtimme gav jag upp och tog på mig en av justins tröjor som låg på golvet.
sedan gick jag till köket och började laga pankakor.
sedan så skivade jag jordgubbar och hälde upp sirap i en kanna.
när jag hade gjort allt började jag laga själva pankakorna.
efte ett tag kom någon bakom mig och kysste mig i nacken.
jag fnissade till.
''godmorgon älskling''sa han.
''godmorgon''sa jag och log.
''hm jag måste säga att du ser sexig ut i mina kläder''sa han och flina.
jag flina och vände mig mot honom och kysste honom.
han la sina händer på min midja och drog mig närmare honom.
''justin.... pankakorna'' sa jag imellan kyssarna och skrattade.
'' juste''sa han och flina.
jag gjorde klart dom sista pankakorna och vi bärde ut allt på däcket.
sedan kom amanda och Ryan.
''åh pankakor!''sa ryan och satt sig ner och laddade på några pankakor på sin tallrick.
vi andra skrattade och satt oss ner och började också äta.
''så vart ska vi idag?''frågade ryan.
''jo jag tänkte att vi tar in på en hamn så tjejerna kan få shoppa lite''sa justin.
''yeey!''sa både jag och manda i mun på varandra.
när vi ätit klart så plockade jag och manda undan från bordet medans justin och ryan började att ankra loss.
sedan började jag och manda fixa oss.
 jag sminkade mig och plattade håret.
sedan tog jag på mig ett linne som jag knöt upp till en magtröja och ett par ljusa jeans shorts och sedan mina svarta gladiatorskor.
sedan tog jag fram mina svarta rey ben.
sedan gick vi ut och satt oss på däck vid killarna medans vi åkte.
efter ca 1 timme var vi framme.
vi satte fast båten och sedan tog jag och manda våra väskor sedan gick vi alla in mot stan.
vi var nu vid Long Beach.
vi gick in i massor av affärer som tex hollister,gucci,forever 21. victoria secret osv.
sedan satt vi oss vid ett trevligt litet fik för att äta lunch.
''jag tar en kyckling och pasta sallad och ett glas kolsyrat vatten naturelt tack''sa jag och log.
''jag tar samma fast med bulgur och kolsyrat vatten citron tack''sa manda.
''jag tar en hawaii pizza med en cola tack''sa ryan.
''jag tar en margarita med en cola tack ''sa justin och log.
'' okej något mer?''frågade kyparen.
''nej  tack''sa jag och log.
 
Justins Perspektiv 
 
efter vi hade ätit klart begav vi oss alla tillbaka till båten.
vi åkte då vidare till en liten ö som låg precis utanför Long Beach.
'' så när hade ni tänkt att berätta för era föräldrar om er?''frågade manda.
'' när våra föräldrars skillsmässa är klar vilket är om 3 veckor''sa jag och log.
'' åh då kan våra föräldrar äntligen få veta vi slipper smyga omkring''sa Stephenie och log.
''ja''sa jag och kysste henne.
sedan gick vi och bytte om till badkläder och så gick vi ner till stranden och tjejerna la sig ner och sola medans jag och ryan sprang ut i vattnet.
sedan efter ett tag sprang vi upp och bärde upp tjejerna och sprang ut i vattnet.
''aaaah vad har jag sagt om att bära ut oss!''ropade manda.
''släpp ner oss kom igen killar!''sa stephenie skrattandes.
'' okej''sa jag och kollade på ryan och vi slängde ner dom i vattnet.
'' omg du ska så få!''sa stephenie och hoppade på mig och drog mig ner undervattnet.
 efter vi badat ett tag gick vi alla upp och la oss på stranden.
''åh det är så sjukt tråkigt att vi måstee åka hem i morgon igen''sa Stephenie.
''jag vet men vi kan åka ut igen när vi vill''sa jag och log.
efter vi solat ett tag gick vi alla in och bytte om sedan tänkte tjejerna precis börja med maten när vi avbröt dom.
'' eftersom ni varit så snälla och lagat maten hela tiden vi varit här eller ah det är snart 2 dagar bara men ändå så tänkte vi att ni skulle få sitta njuta av en varsin cider medans vi fixar maten''sa jag och log.
''de är så sexigt med en man som kan laga''sa Stephenie och flina.
'' oh really''sa jag och kysste henne.
de tog en varsin cider och gick ut och satt sig där ute.
efter att vi fixat klart maten bar vi ut de och så satt vi alla och åt.
sedan satt vi kvar där ute ett bra tag.
stephenie kröp närmare mig och jag la mina armar runt om henne.
'' du anar inte hur mycket jag älskar dig''sa jag och log mot henne.
''jag älskar dig med''sa hon och kysste mig.
vi bestämde oss för att gå in och sätta oss i soffan och kolla på en film.
efter ungefär halva filmen så hade stephenie somnat.
när filmen var slut stängde ryan av den och jag bärde in Stephenie till vår säng.
jag la henne ner och tog av henne hennes kläder och la täcket över henne.
''godnatt''sa jag och pussade henne på pannan.
sedan gick jag och fixade mig och sedan gick jag och la mig.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0