Who Know's 22: Taking The Sea

 
Justins Perspektiv 
 
jag vaknade på fredagsmorgonen av att mitt alarm gick igång.
jag tog en snabb dusch och sedan tog jag på mig mina kläder fixade håret lite snabbt och sedan gick jag ner till köket för att äta frukost.
min mamma hade inte kommit hem än från sin jobbresa så jag tog en snabb frukost och begav mig sedan till skolan.
jag parkerade bilen och gick till mitt skåp där Stephenie,Manda och Ryan stod.
'' värst vad ni var tidiga''sa jag och log och kysste Stephenie.
ryan busvislade och vi började skratta.
''justin försök att inte äta upp henne''sa ryan och vi alla skrattade igen.
''vet ni något vi borde göra?''sa jag och log.
''vadå?''sa stephenie och log.
''vi 4 tar min båt och åker ut hela helgen''sa jag och log.
''låter bra för mig''sa ryan och tjejerna höll med.
vi sa hejdå till tjejerna och så gick vi till vår första lektion som var engelska.
vi skulle skriva en uppsatts om våra åsikter om olika grejer som hände i världen.
sedan hade vi biologi sedan hade vi lunch vi gick till lunchen och satt oss vid tjejerna.
''hej''sa jag och pussade Stephenie.
'' hej''sa hon och log.
''åh det kommer bli så kul att åka bort härifrån och bara chilla och ha kul''sa Amanda och log.
'' i know vi frågade våra föräldrar och det var okej''sa stephenie och log.
''så din pappa var okej med att du åkte med mig''sa jag förvånat.
'' han tror ju bara att vi är vänner så ja''sa Stephenie och kysste mig.
''ja vänner som kysser varandra''sa manda och flina.
vi åt vår lunch och sedan sa vi hejdå till tjejerna och gick till vår näst sista lektion som var idrott.
vi spelade basket och sedan hade vi fysik och sedan slutade vi.
'' om alla åker till sig och packar så ses vi vid hamnen om 1 timme''sa jag och log.
''1 timme hur snabbt tror du vi packar!''sa Stephenie.
''okej 2 timmar''sa jag och log.
''okejdå hejdå boys''sa Stephenie och så kysste hon mig och manda kysste ryan.
'' man, den här resan kommer bli awesome''sa ryan när tjejerna slutat kysst oss.
vi alla skrattade och ryan och jag gick till min bil och hoppade in.
vi åkte först till ryans hus och han packade sedan åkte vi till mig och jag packade allt.
sedan åkte vi till hamnen och väntade på tjejerna vilket kunde ta ett tag 
 
Stephenies Perspektiv 
 
efter vi först åkt till Manda och packat och sedan packat hos mig åkte vi till hamnen.
killarna var redan där vilket vi redan fattat att dom skulle vara.
'' vi är här!''ropade vi när vi klev ur bilen och killarna kom och hjälpte oss in med vårat bagage i båten.
sedan begav vi oss ut på öppet vatten.
''så vart ska vi kapten''sa jag och log och ställde mig bredvid justin.
''till ett väldigt speciellt ställe.''sa han och log och kysste mig.
''ey håll båda ögonen på havet justin'' sa rya  och flina.
vi slutade kyssas och så efter ungefär 1 timme så var vi framme.
''kom igen Steph vi går och byter om till våra bikinis!''sa Manda och vi sprang in och bytte om.
sedan gick vi ut till killarna igen.
''damn du vet verkligen hur man är snygg i en bikini''sa justin och log och drog mig närmare honom och så kysstes vi.
''kan du smörja in min rygg är du snäll''sa jag och log och han gjorde som jag sa och sedan la vi oss längst fram på båten och solade.
efter att vi solat ett bra tag kände jag hur någon bärde upp mig.
''hallå!''ropade jag och slänge upp ögonen.
det var justin som bar mig mot båt kanten och stälde sig på kanten och hoppade med mig ner i vattnet.
''aaaaah!''skrek jag hela vägen.
''åh du ska få vänta du bara!''sa jag och började skvätta vatten på honom.
vilket slutade med att vi alla hade vatten krig.
sedan sprang vi upp till båten och la oss och solade igen.
vi låg och solade ett bra tag tills klockan var strax vid 6.
''ehm Stepenie jag tänkte att du och jag kanske kunde fixa en picnik korg och ha en piknik vid ett speciellt ställe.''sa justin och log mot mig.
''låter romantiskt visst låt mig bara byta om först det börjar bli rätt så kallt''sa jag och gav honom en snabb puss.
sedan gick jag in och bytte om till ett par jeans ett svart linne och en militär jacka.
sedan sminkade jag mig lite och plattade mitt hår.
sedan gick jag till köket där justin plockade i alla grejer i picnik korgen.
'' redo?''frågade han mig och log.
''redo''sa jag och log.
vi gick ner från båten och in i skogen.
''justin vart ska vi?''frågade jag och log.
''det får du se''sa han och log.
 vi gick ett tag till tills vi kom till en dunge med ett vackert vattenfall.
''wow''sa jag och log.
''gillar du det''sa han och log.
''det är så vackert''sa jag och log.
''inte lika vackert som du''sa han och log och kysste mig.
vi la ner filten och satt oss och började äta maten.
''åh vi skulle tagigt med oss badkläder så vi kunde bada''sa jag och log.
''vi har ju underkläder''sa han och flina.
''du har rätt''sa jag och tog av mig till underkläder och han gjorde detsamma sedan sprang vi i.
''wow jag har alltid undrat hur det skulle vara att bada vid ett vattenfall.''sa jag och log.
''vet du något jag har undrat hur det känns''sa han och flina.
''nej vadå?''sa jag och log.
''hur det är att kyssa någon vid ett vattenfall''sa han och log och kysste mig.
jag la mina ben runt hans midja och la mina armar runt hans hals och kyssten vart allt mer passionerad.
men inget mer hände utan efter ett tag slutade vi kyssas och bestämde oss för att gå upp.
jag tog på mig min militärjacka och sedan satte jag mig på filten och justin tog upp choklad doppade jordgubbar.
''här''sa han och matade mig med en.
sedan när vi ätit klart så låg vi där ett tag oc kollade upp mot stjärnorna som började synas på himmelen.
'' Stpehenie''sa han och jag vände mitt ansikte mot hans.
''ja''sa jag och log.
''jag vet att vi inte varit tillsammans så länge men jag har vetat en sak sedan jag träffade dig jag älskar dig Stephenie''sa han och log.
'' jag älskar dig med Justin''sa jag och så kysstes vi.
efter vi legat där och kollat på stjärnorna ett tag tog vi på oss våra kläder och gick tillbaka.
när vi kom tillbaka till båten såg vi att Amanda och ryan hade somnat i soffan när dom kollat på en film.
jag drog över en filt över dom och justin stängde av filmen sedan gick vi och fixade oss och sedan gick vi och la oss.
''godnatt jag älskar dig''sa jag och log.
''godnatt jag älskar dig med''sa han och kysste mig.
sedna kröp jag nära honom och lutade mitt huvud mot hans bröstkorg sedan slöt jag mina ögon och somnade.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0