Because I Love You 6 : Stone Heart

 
 
jag vaknade dagen därpå och märkte att jag hadde gårdagens kläder på mig?
juste  jag somna ju på soffan igår.
jag gick upp och gick in i duschen.
sedan tog jag på mig ett blommigt linne och ett par höga shorts.
sedan sminkade jag mig och fixade sedan håret lite snabbt.
sedan gick jag ner till köket och tog fram en skål,flingor och youghurt.
sedan när jag skulle vända mig om för att sätta mig vid bordet så såg jag till min stora förvåning justin stå precis bakom mig.
'' aahh!''skrek jag och hoppade till.
han började asgarva.
jag slog till honom lätt på armen.
'' ha ha jätte kul''sa jag och satt mig ner.
han satt sig mitt imot mig.
'' kom igen du måste tyckt de var lite kul?''sa han och flina.
'' om man tycker att bli skrämd från vettet såhär på morgonen så visst''sa jag och flina.
vi båda skrattade.
'' hur kom du in föresten?''frågade jag sedan.
'' igenom dörren antagligen?''sa han och flina.
jag himmlade med ögonen.
'' jag menar vem släppte in dig.''sa jag sedan.
'' aha din mormor innan hon åkte''sa han och log.
'' åh okej''sa jag och log.
 '' så vad ska vi gö nudå?''frågade jag när jag lagt skålen i diskmaskinen.
''hm jag vet inte kanske ta en promenad?''sa han till mig och log.
''visst''sa jag och vi gick ut och började gå längs grusvägen tills vi kom till hästhagarna.
'' kom!''sa jag och gick igenom grinden till det ena staketet.
''får vi gå in här?''frågade han mig.
'' jadå min morfar äger dom här 2 hästarna.''sa jag och log och gick fram och klappade beauty som var min häst.
'' hej beauty''sa jag och strök henne över mulen.
'' har du någonsin ridit?''frågade jag och log.
'' nej''sa han och flina.
jag sprang in till det lilla chulet som låg i hagen och hämtade ett träns och satte på henne det och hoppade sedan upp.
'' kom igen hoppa upp nu''sa jag och log.
'' på hästen?''sa han lite räddt.
'' ja antagligen ställ dig på den där stubben och hoppa sedan upp.
han kom tillslut upp.
'' håll dig i mig''sa jag och log.
han tog tag i min midja och satt tätt bakom mig.
jag kände fjärillar i magen.
vi red en liten stund och red sedan tillbaka tätt intill varandra.
jag kunde känna lukten av hans parfym och värmen av hans perfekta kropp tryckt mot min ryg.
sedan när vi var tillbaka till hagen hoppade jag ner och hjälpte honom ner.
''det var väll inte så farligt?''sa jag sedan och log.
'' nej du var ju med''sa han och log.
jag ryttade av beuty och sedan gick vi vidare tills vi kom till stranden.
''åh kolla !''sa han och tog upp en sten.
'' den ser ju ut som ett hjärta''sa jag och log.
'' japp''sa han och kollade på mig.
'' jag vill att du ska ha den''sa han sedan och log och la den i min hand.
''aw''sa jag och log mot honom där gick vi sida vid sida så nära att våra händer nästan nuddades.
 
 
vi gick där och allt var så fridfullt det kändes som om vi var de enda människorna på jorden.
vi gick tillbaka till hennes stuga.
hon sprang upp på övervåningen och lämnade stenen och kom sedan ner igen.
'' hungrig?''frågade hon mig sedan och flina.
'' rätt så'' sa jag och flina.
''då får vi väll laga något då?''sa hon och flina.
vi bestämde oss för att göra pasta med köttferssås.
när vi var klara så dukade jag fram maten och Nicole gick och hämtade glas och bestick och sedan började vi äta.
''så vad vill du göra nudå?''frågade jag henne efter vi ätit klart.
''hm jag vet inte se på film kanske?''sa hon och log.
''visst men vi går till mig jag har bättre filmer''sa jag och flina.
''vadå bara för jag gillar tjejfilmer''sa hon och flina.
vi gick över till min mormor och morfars stuga och jag tog fram paranormal one missed call.
Nicole var typ skit rädd hon typ prakiskt taget satt i mitt knä och kramade typ sönder min hand.
sedan när filmen var slut släppte hon generat min hand och flyttade bredvid mig.
jag log mot henne och hadde lust och dra henne till mig igen när min mobil vibbrereade.
det var ett sms från selena.
- längtar till i morgon ♥-
juste selena jag hadde nästan glömt henne.
-jag med ses då♥-
smsade jag snabbt.
'' vem var det?''frågade hon sedan nästan lite rädd.
'' mördaren i filmen''sa jag och flina.
''sluta!''sa hon och slog till mig lätt på armen.
'' nejdå det var min mamma''ljög jag jag hadde verkligen börjat gilla henne och jag var ju tillsammans med Selena och gillade henne med åååh vad jobbigt det vart.
vi bestämde oss för att kolla på en komedi också och då kollade vi på nån film som jag inte kommer ihåg vad den heter.
sedan ropade min mormor att det var mat och vi båda gick dit och satt oss och åt.
sedan följde jag med Nicole till hennes hus.
''jag hadde roligt idag''sa hon och kramade mig
''jag med''sa jag  och kramade henne med.
sedan innan hon släppte tagen gav hon mig en lätt och mjuk puss på kinden.
''godnatt''sa hon och log och gick in.
''godnatt''sa jag och stod kvar där och log som ett fån.
jag gick in tillbaka till min mormor och morfars stuga och fortfarande log.
sedan gick jag upp på mitt rum och slängde mig på sängen och tänkte på Nicole.
sedan efter nån timme somnade jag.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jätte bra! <3

Svar: tack ! <3
natalie hoxell

2012-09-14 @ 21:27:41
URL: http://bieberrstorys.blogg.se
Postat av: Johanna

Meer!<33

Svar: :D<33
natalie hoxell

2012-09-15 @ 23:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0