Because I Love You 5 : shopping in town

 
jag vaknade och tog på mig mina kläder och gick ner och hörde hur en bil åkte in på gruset.
jag gick ut och såg att det var en taxi.
nu skulle Nicoles vän Emma åka hem.
jag gick ut till dom.
'' hejdå jag kommer sakna dig asmycket vi måste smsa mer än vad vi gjort!''sa Nicole och kramade om sin bästa vän och man såg hur en tår rann ner för hennes kind.
'' ja jag lovar vi ska skriva varje dag! jag kommer sakna dig så jävla mycket!''sa hon och kramade nicole.
'' du får komma igen nästa år eller tidigare''sa Nicole sedan och log.
''det ska jag''sa hon och la in sina väskor i bagageluckan.
'' hejdå justin''sa emma sedan och hoppade in i taxin.
hon vinkade och vi vinkade tillbaka men strax kunde man inte se bilen mer.
vi gick till min mormor och morfars stuga och jag gick in och hämtade gitarren och sedan satt vi oss på baksidan.
'' så hur länge har du och Emma känt varandra?''frågade jag henne.
'' sedan vi var 5''sa hon och log.
'' wow det är länge''sa jag och log och började sedan spela några accord och började hitta på lite text 
efter jag sjunigt några rader och skulle precis sluta spela började Nicole sjunga och det vart som om vi sjöng en duett.
jag slutade spela och skrev ner all text och tillslut hadde vi skrivit en helt låt.
vi sjöng i genom den och sedan satt vi är och bara njöt av sommar vädret.
'' kan vi inte åka in till stan?'' frågade hon mig sedan.
''visst och göra vadå?''frågade jag henne.
'' shopppa såklart! pluss att jag vill ta hål i naveln''sa hon och flina.
'' oh okej vi ringer efter en taxi'' sa jag.
jag ringde en tax som kom efter några minuter.
'' till stan tack''sa jag när vi hoppade in.
 efter kanske 20 minuter var vi framme och Nicole tog tag i min hand och drog in mig i en affär som var typ victoria secret.
hon kollde på massor av underkläder och massa kläder och sedan gick hon och betalade sedan gick vi in i lite fler butiker sedan såg vi hur en paparatzzi började ta massa kort.
jag tog tag i Nicoles hand och så sprang vi igenom gallerian och ställde oss bakom en pelare och vi såg hur papparazzierna sprang förbi utan att se oss.
vi stod tätt intill varandra så dom inte skulle se oss och när dom försvunnit utom synhåll så suckade vi båda av lättnad.
''sorry för det där''sa jag och suckade.
''det är lungt'' sa hon och log tröstande.
'' ja men vi kommer nog hamna i tidningar och på internett''sa jag och suckade.
min mobil pep till .
- vad fan är det här? :o - det var ett mms av selena det var ett kort när jag och Nicole sprang hand i hand.
-vi är bara vänner jag lovar! -
- lovar du?-
- ja jag lovar-
- okej, ses i övermorgon♥-
- japp♥-
 
 
min mobil pep också till.
jag kollade och det var ett mms från Emma.
-aww så ni är tillsammans? :D- det var en bild när jag och justin sprang hand i hand.
-vaaa nej vi sprang iväg från papparatzzis och vi höll i hand för att inte tappa bort varandra omg vad tidningar ljuger! :o-
- haha okej ni skulle bli söta iaf! :)-
- aww :)-
'' du dom är över hela internet.'' sa han och visade twitter facebook osv.
'' wow saker sprids verkligen fort'''sa jag och suckade.
'' ja och selena såg dom men jag har redan sagt att vi bara är vänner''sa han och log.
'' ja bara vänner''sa jag men innerst inne ville jag att vi skulle vara mer än så.
vi gick och shoppade lite till och sedan satt vi oss på starbucks och drack en varsin latte och åt en varsin cupcake.
''wow du vet verkligen hur man shoppar''sa justin trött.
'' jag är en tjej vad hadde du förväntat dig?''sa jag och flina
vi satt och snacka ett tag och sedan gick vi till där jag skulle ta hål i naveln.
'' så vad kan jag göra för dig''sa mannen bakom disken
'' jag vill ta hål i naveln.''sa jag och log.
'' okej lägg dig här''sa han och ställde sig bredvid där jag skulle lägga mig.
jag la mig på tatuerarbänken och så tog han fram en tång och klämde åt sedan tog han i nålen det gjorde ont i början när han klämde åt tången men sedan kändes det inte så mycket efter han fått igenom nålen tog han i ett silvrigt smycke med vit kristall.
''klart''sa han och log och vi gick till kassan och precis när jag skulle betala så betalade justin.
'' men-''han jag säga innan han avbröt mig.
'' inga men''sa han och flina och sedan ringde han efter en taxi som körde hem oss.
sedan gick vi till mitt hus och min mormor hadde precis blivit klar med middagen vi åt och sedan satt jag och justin oss och kollade på film.
efter ett tag somnade jag.
sedan kände jag hur någon lyfte upp mig jag öppnade ögona pytte lite så att jag precis såg men det såg ut som om jag fortarande blundade.
det var justin som bärde mig han la ner mig i sängen och viskade godnatt och pussade mig sedan på kinden och gick sedan.
efter det somnade jag igen.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Skit bra! <3

Svar: tack ! :D <3
natalie hoxell

2012-09-09 @ 15:38:06
URL: http://bieberrstrorys.blogg.se
Postat av: Johanna

Meeeer! Så bra!<33

Svar: aww tack ! :D <333
natalie hoxell

2012-09-09 @ 20:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0