Because I Love You 4 : boat ride

veckorna gick och idag var emmas sista dag här .
jag vaknade av att Emma kastade en kudde i huve på mig.
'' omg emma hur mycket är klockan.
'' 9''sa hon och flina.
jag suckade och satt mig upp.
''aww kolla inte på mig sådär jag vet att du älskar mig!''sa hon och flina.
vi gick upp och fixade oss lite.
'' kan vi inte dra till stranden?''frågade  hon mig.
''visst''sa jag och log.
'' justin kanske kan hänga med''sa hon och flina och puttade till mig i sidan.
''visst''sa jag och rodnade.
jag tog på mig min rosa bikini och sminkade mig lite lätt.
'' söt navelpiercing!''sa hon och kollade på min navelpiercing.
den var silvrig med hängande diamant fjärilar.
vi gick över till justins hus och knackade på det var hans morfar Bruce som öppnade.
'' hej ungar justin är på övervåningen''sa han och log vi gick upp och knackade på.
justin kom och öppnade dörren och där stod han i mjukis byxor och ingen tröja.
han perfekta muskler syntes och han flinade för han såg att jag studerade hans kropp jag kollade generat upp.
'' hej''sa han glatt och log.
''ehm vill du med till stranden jag och Emma ska dit''sa jag och log generat.
''visst jag kommer ner om några minuter''sa han och log.
'' okej''sa jag och gick ner till Emma som väntade där nere.
sedan efter ett tag kom han ner och vi gick till stranden.
jag tog av mig strandkläningen och la mig ner på handuken.
jag såg hur justin studerade mig i smyg och sedan hur han bet sig i underläppen.
jag har för mig att jag har hört att han gör så när han tycker någon är snygg.
men det är väll säkert bara ett rykte för varför skulle han tycka om mig och tycka att jag var snygg han har ju världens finaste flickvän.
Selena Gomez, ååh vad jag ibland önskade att jag var henne.
för på något sätt så är det som en dragningskraft drar mig till honom.
som om någonting innuti mig försöker få mig att kyssa honom.
han låg så nära så nära att våra armar nästan nuddades på den varma sanden.
ååh vad jag ville hålla hans perfekta mjuka hand i min.
men det får jag inte för han är inte min. 
'' Nicole är det något?''viskade Emma mig oroligt.
men jag bara skakade på huvudet även om hon var min bästa vän var det vissa saker jag ville hålla hemligt för mig själv som till exempel mina känslor för justin, dom som jag egentligen inte borde ha.
jag reste mig upp och gick ner mot vattnet och de andra följde efter mig.
det kalla vattnet nuddade min hud och fick mina hårstrån på mina armar att resa sig upp kanske borde jag inte spruningt i.
jag stannade till och skulle precis vända mig om när någon tog tag i mig och sprang med mig ut i vattnet för att sedan slänga ner mig i vattnet.
när jag kom upp ur vattnet stod Justin där och flinade.
'' så det var kul tyckte du?''sa jag och flina och skvätte vatten på honom.
det slutade med vattenkrig som Emma sedan var med i.
sedan efter ett tag stannade jag och justin kvar i vattnet medans emma gick upp.
vi bestämde oss för att simma längre ut och plötsligt stannade han.
'' aah justin jag bottnar inte här!''sa jag och började simma för att inte åka under vattnet.
han drog mig till sig och lyfte upp mig och jag la mina ben runt hans midja.
''nu gör du de''sa han och flina.


vi var där ute i vattnet och hon satt med sina ben runt min midja.
våra ansikten var bara några centimeter ifrån varandra.
allt jag ville var att kyssa henne, men jag kan inte.
jag är tillsammans med selena pluss att hon säkert bara gillar mig som en vän.
hon var otroligt vacker här i solkenet.
hon var alltid lika vacker.
vi bestämde oss för att simma iland och sedan la vi oss och solade ett tag.
sedan gick vi hem till min mormor och morfars stuga och fick mat där.
''ska ni med ut och fiska?''frågade jag dom.
'' visst''sa Nicole och log .
''kan inte ska börja packa men åk ni''sa Emma och log.
''är du säker?''frågade Nicole henne.
'' ja åk ni!''sa hon ännu en gång.
vi gick ut till båten och hoppade i den.
sedan åkte vi ut en lång bit.
sedan satt vi där och metade solen började gå ner.
helt plötsligt ställer sig Nicole upp för att hämta något och hon rammla i vattnet.
jag började skratta och hon skrattade också.
'' åååh så det tyckte du va kul va?''sa hon och flina.
jag räckte ut handen för att hjälpa henne upp men då drog hon ner mig i vattnet också.
vi båda skrattade vi simmade mot varandra och nu stod vi mitt imot varandra och jag lutade mig in för att kyssa henne.
när min mobil ringde hon kollade generat bort och jag simmade mot båten och så började vi simma med båten till  ön som låg i närheten.
Nicole kramade ur sina kläder som var fulla i vatten och jag kollade vem det var som hadde ringt.
det var Selena.
juste.
jag ringde snabbt tillbaka.
'' hey babe vad ville du?''frågade jag henne.
'' jo jag kommer lite tidigare så jag kommer om 3 dagar!''sa hon glatt.
'' ååh så kul vi ses då'' sa jag glatt.
''älskar dig''sa hon glatt,
'' älskar dig med''sa jag och la på.
''selena?''frågade hon och log lite.
'' aah''sa jag och log mot henne.
'' så när kommer hon?''frågade hon mig.
'' om 3 dagar''sa jag och log.
'' åh okej''sa hon och lät lite ledsen.
vi hoppade i båten igen och åkte tillbaka.
'' hejdå'' sa jag och gav henne en kram.
'' hejdå''sa hon och kramade mig tillbaka.
genomblöt gick jag in i min mormor och morfars stuga.
'' vad hände med dig?''frågade min morfrar och skrattade.
'' lång historia'' sa jag och flina.
'' gå in i duschen nu så du inte blir sjuk!''sa min mormor och jag gjorde som hon sa.
det varma vattnet kändes skön mot min kalla hud.
efter det gick jag ner och kollade på tv med min mormor och morfar.
sedan gick jag upp och la mig.
ah idag hadde varit en bra dag.
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jätte bra! <3

Svar: tack ! :D <3
natalie hoxell

2012-09-07 @ 19:04:47
URL: http://bieberrstorys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0