Because I Love You 10 : Happy 17th Birthday

 
idag var det den 1 juli och min födelsedag
idag fyllde jag 17 nu är jag lika gammal som justin.
jag vaknade av att jag hörde justins vackra stämma sjunga med min mormor och morfars lite mindre vackra stämma.
jag satt mig glatt upp i sängen och sträckte på mig.
''grattis!'' sa justin och kramade mig.
''grattis gumman''sa min mormor och kramade mig.
'' grattis gumman'' sa min morfar och kramade mig.
''börja med min present!''sa justin glatt.
jag öpnnade hans första present för han hade tydligen köpt flera.
och i låg en vit iphone 4s!
''tack!tack!tack!tack!''sa jag och kramade honom.
sedan öppnade jag hans andra paket och i dom låg 2 par jeffery campble skor 1 par svarta och ett par rosa glittriga, ett armband där det stod Nicole och 2 biljetter till New York
'' omg LA!''sa jag glatt.
''jag tänkte att du och jag kunde åka'' sa han sedan och log.
'' ja vad kul! tack så jätte mycket! '' sa jag glatt.
sedan var det dags för en present som Emma skickat mig.
jag öppnade och i låg ett halsband med ett hjärta som det stod forever på och när man öppnade hjärtat var det ett kort på henne och mig.
justin hjälpte mig att sätta på mig det och sedan var det dags för att öppna paketen från min mormor och morfar.
i alla deras paket låg det kläder,smink,skor och en systemkamera!!!!
'' omg TACK! TACK! TACK ! TACK!!!'' sa jag och kramade de båda.
vi alla gick ner för att äta frukost och där var allt redan framdukat vofflor med jordgubbar min favorit!
''tack mormor!''sa jag och gav henne en kram och satt mig sedan bredvid Justin.
  vi åt medans min mormor berättade pinsamma historier om när jag var liten om hur jag varit huvudrollen i skolans musikal osv.
'' jasså jag visste inte att du både kunde sjunga och agera''sa justin och flina.
jag flina stort.
efter vi ätit klart gick jag upp och bytte om.
jag tog på mig ett par jeansshorts och ett vitt linne med tryck på.
sedan sminkade jag mig och plattade håret och sedan gick jag ner och slängde mig i soffan bredvid justin.
jag la mitt huvud i hans knä och vi kollade på nån match som var på tven vilket jag inte tyckte var nå intressant alls.
'' kom igen justin kan vi inte göra något annat?''sa jag och satt mig upp.
'' matchen är snart slut''sa han och var helt inne i matchen.
'' snälla justin det är ju trots allt min födelsedag idag''sa jag och gjorde mina puppy eyes.
han kollade på mig och suckade och flinade sedan.
'' okejdå vad vill du göra?''frågade han och log.
''kom''sa jag och log och drog med han och jag gick och hämtade min gitarr och sedan gick vi till träkojan i skogen.
'' jag vill skriva en låt...''sa jag och pausade och log.
'' med dig'' fortsatte jag.
han log stort.
'' okej lets do it!''sa han och flina.
vi satt där länge och tillslut hade vi en halvlklar låt och då gick vi tillbaka.
sedan gick vi tillbaka och fixade oss jag tog på mig en rosa klänning.
ikväll skulle vi bara ha en liten middag jag ,mormor morfar,justin och hans mormor och morfar.
jag gick ner och alla andra satt och väntade.
först så åt vi.
vi åt kyckling med klyftpotatis min favorit!
sedan var det dags för tårta och då kom justins mormor fram med en gigantisk stor rosa tårta med chanel märket på.
''omg jag älskar den !''sa jag och gav henne en kram.
 
 
min mormor satte dit de 2 ljusen och tände dom.
vi alla sjöng happy birthday till Nicole och så blåste hon ut ljusen.
vi alla aploderade och började sedan äta tårtan sedan var Nicole snabbt framme med sin nya kamera.
'' justin vi måste ut och fotta i morgon!''sa hon glatt.
''visst!''sa jag och flina.
vi åt tårtan och sedan så satt jag och Nicole oss i soffan medans de vuxna satt och prata i köket.
vi kollade på nån film som gick på tven men Nicole somnade snabbt mot min axel.
jag bärde upp henne på hennes rum och la henne på sängen och drog täcket över henne.
''godnatt'' viskade jag och pussade henne på kinden och sedan gick jag ner.
'' Nicole somna så jag bar upp henne''sa jag och log.
'' å tack justin''sa hennes mormor och log.
'' ingen orsak''sa jag och log.
'' ja men kolla på klockan den är redan 1 inte konstigt att vi alla är trötta det är nog bäst att vi går''sa min mormor och log.
''tack för att ni kom''sa Nicoles mormor.
''tack för att vi fick komma''sa min mormor och sedan gick vi.
jag gick raka vägen till mitt rum och la mig på sängen och somnade.
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jätte bra!!! <3

Svar: tack ! :) <3
natalie hoxell

2012-10-01 @ 15:05:59
URL: http://bieberrstorys.blogg.se
Postat av: Johanna

OMG, MER!<3

Svar: :D <3
natalie hoxell

2012-10-02 @ 17:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0