Who Know's 3: Lots Of Love

 
Tiffanys Perspektiv 
 
jag vaknade på fredags morgonen av att justin ruskade mig lite lätt.
''dags att gå upp älskling''sa han och log.
'' godmorgon på dig med''sa jag och log.
''godmorgon''sa han och kysste mig.
jag gick upp och lockade håret och sminkade mig.
sedan tog jag min vita spetts byxdress.
'' nämen vilken vacker flickvän man har''sa justin och drog mig till sig och kysste mig.
'' jag har en väldigt snygg pojkvän med''sa jag och log och kramade honom.
vi hörde ett skrik nerifrån.
'' Steph vad är det?!''ropade justin och vi båda sprang ner till köket.
'' spindel!''skrek hon som stod på en av stolarna.
''aaah!''skrek jag då med och hoppade upp på den andra stolen.
jag tog upp spindeln som kröp på golvet och slängde ut den igenom föndstret.
'' ni tjejer alltså''sa han och flina.
'' vadå spindlar är ju äckliga!''sa Stephenie.
'' ja snacka om uräckliga!''sa jag.
justin bara flina.
jag hoppade ner från stolen och satt mig ner och Stephenie gjorde samma.
justin tog fram juicen ur kylskåpet och kom sedan och satt sig sedan kom justins mamma och styvpappa ner.
'' vad var det som hände här nere?''frågade hans styvpappa.
'' en liten spindel kröp på golvet så Steph börja skrika vi sprang ner Tiffany såg den och flög även hon upp på en av stolarna så jag var tvungen att bära ut den''sa jag och flina.
då började de båda skratta.
'' kvinnor nu förtiden rädda för allt''sa hans styvpappa och de båda skratta igen.
jag,Steph och Pattie bitchblickade dom.
'' men dom är så otroligt intlegenta också!''sa hans styvpappa sedan.
'' ja och så otroligt vackra''sa justin.
jag flina och gav justin en snabb puss sedan åt vi klart vår frukost.
sedan åkte vi i skillda bilar eftersom vi skulle hämta upp massor av olika personer.
'' ses sen i skolan babe''sa han och kysste mig.
''ses sen''sa jag och stängde bildörren och åkte iväg för att hämta Bianca och Kacy.
'' hej tjejer!''sa jag när dom hoppade in i bilen.
'' hej!''sa de båda.
vi åkte till skolan och gick till skåpen där vi mötte kllarna.
''hej igen''sa jag och kysste Justin.
'' hej''sa han och kramade mig tätt intill sig.
'' vad är eran första lektion?''frågade bianca.
'' hm vi alla har ju engelska'' sa Ryan.
'' juste!''sa hon och log.
sedan gick vi alla till stora cenen där vi skulle idag öva igenom alla sångerna och tästa kostymerna.
'' kläderna är som gjorda för dig''sa kacy när jag tog på mig läderkläderna som jag skulle ha i sista scenen.
'' hm ja dom sitter rätt bra''sa jag och kollade i spegeln.
sedan bytte jag om till mina kläder igen.
''så nästa vecka börjar vi repa med replikerna så börja plugga dom rejält nu om ni inte redan gjort det! nu slutar vi!''sa våran lärare.
vi gick till våran nästa lektion men den hade vi inte tillsammans med killarna så jag kysste justin hejdå och sedan gick vi till hemkunskapen.
vi skulle baka muffins och jag,Kacy och Bianca var ju i samma grupp så ja det vart ju som det vart dom gick och äta iallafall hahah.
fast när vi typ kastat mjöl på varandra var vi nära på att bli utslängda.
seriöst vår lärare har ingen humor!
efter hemkunskapen var det dags för lunch.
vi gick och satt oss som vanligt med killarna.
 
Stephenies Perspektiv 
 
jag,Bella och Manda gick armkrok till lunchen och gick och skrattade åt när Mandas bröder hade försökt smyga ut igår natt när dom lyckats välta typ allt som var i trädgården och var nära på att ramla in i staketet.
vi gick in i matsalen och satt oss vid vårat vanliga bord.
då kom Brandon,Jake och Liam och satt sig vid oss.
'' hej''sa Liam och vi kramades.
'' hej''sa jag och log.
'' så när slutar du idag?'frågade han mig.
'' jag slutar efter nästa lektion dudå?''frågade jag honom.
'' jag har 2 lektioner så jag borde sluta en timme efter dig typ, men jag kan kanske komma hem till dig''sa han och log.
''visst sen kan vi ju gå ut och gö något''sa jag och log.
''visst''sa han och log.
vi åt upp vår mat och gick sedan till våran sista lektion som var engelska.
vi satt och lyssnade när Mr waffle gick  igenom något på tavlan och ja han heter seriöst våffla i efternamn.
vi fick sluta tidigare idag typ 20 minuter tidigare faktiskt.
så nu hade jag 1 timme och 20 minuter.
bra då skulle jag hinna duscha och byta om.
kände mig fett äcklig efter en hel dag i skolan.
det var ju så himmla varmt i skolan, har dom hört talas om aircondition?
vi gick till bilen och jag skjutsade hem Manda och Bella och sedan när jag kom hem gick jag raka vägen upp i mitt rum.
jag slägnde kepsen på sängen och la solbrillorna berdvid och sedan tog jag en handuk och gick in i badrummet.
jag tog av mig kläderna och hoppade in i duschen.
jag duschade i kanske 10 minuter sedan fönade jag håret och lockade det lite snabbt.
jag hade fortfarande bara handuk på mig och böjde mig ner och tog upp kläderna som låg på golvet sedan gick jag ut ur badrummet och då kom justin och ryan precis upp på övervåningen.
'' ops''sa de båda snabbt och jag kände hur jag vart röd i ansiktet.
justin gjorde ju inget han har ju sätt mig i handukförut men ryan hans bästa vän gud vad pinsamt!
jag försvann snabbt in på mitt rum.
'' din syster är ju het!''hörde man ryan säga.
'' styvsyster''rättade justin till honom.
jag tog på mig ett par svarta shorts, ett vitt linne och en röd,vit och blå rutig skjorta.
sedan sminkade jag mig och sprutade på lite parfym.
sedan tog jag på mig mina höga vita converse.
sedan gick jag ner och satt mig i soffan och kollade på tv.
'' vem är det för kille du ska träffa?''sa justin och flina.
'' vad får dig och tro att jag ska träffa en kille?''frågade jag.
''nyduschat hår,nya kläder,ovanligt mycket parfym ''sa han och flina.
jag svarade inte för det ringde på dörren.
jag sprang fram till dörren och öppnade och där stod Liam.
'' hej''sa jag och log.
'' hej ska vi gå?''frågade han och log.
''visst''sa jag och så gick vi.
vi gick till parken.
''vill du ha glass?''frågade han mig.
''visst''sa jag och log.
''vilken smak?'' frågade han mig och log.
''överaska mig''sa jag och log.
'' okej sätt dig vid en av borden så kommer jag''sa han och log.
jag gick och satt mig vid ett av borden och strax där efter kom han med våra glassar.
'' hoppas du gillar jordgubb och choklad''sa han och räckte mig min glass.
'' mina favorit smaker''sa jag och log.
 vi satt och pratade ett bra tag och åt glass.
'' kom vi går till stranden''sa han sedan vi reste oss upp och han tog tag i min hand.
jag kände att jag rodnade.
vi gick där hand i hand till stranden.
vi tog av oss skorna och gick med fötterna i vattnet.
''iiih vad kallt''skrek jag till när vattnet träffade mina fötter.
 tillslut började fötterna vänja sig klockan var nu typ 7.
'' är du hungrig?''frågade han mig.
''lite''sa jag och log.
'' kom''sa han och vi började gå upp för stranden.
vi gick till en liten italiens restaurang som såg ut att nästan vara stängd.
'' Alberto!''ropade Liam.
'' Aaah Liam!''sa en man och kom fram till oss och ledde oss till ett bord med levande ljus.
Liam drog ut min stol och jag satt mig ner.
'' hoppas du gillar pizza''sa han och log.
'' jag älskar pizza!''sa jag och log.
strax där efter kom alberto ut med våra pizzor och vi började genast äta.
sedan när vi kom ut hade det redan börja blivit mörkt och solen skulle snart gå ner.
'' kom''sa han och tog min hand och vi gick till en kulle.
vi gick upp på toppen och kollade när solen sakta gick ner han drog mig till sig och där stod vi och kramades medans solen gick ner.
'' du Steph''sa han och log.
'' ja?''sa jag och kollade mot honom.
han böjde sig ner och kysste mig.
''wow''sa jag sedan shockat och log.
'' ända sedan jag träffade dig har jag bara fallit för dig mer och mer snälla vill du bli min flickvän''sa han och log.
'' såklart jag vill!''sa jag och hoppade upp i hans famn och la mina ben runt hans midja och kysste honom.
vi kysstes ett bra tag och sedan hoppade jag ner från hans famn och vi gick hand i hand hem till mig.
''jag hade jätte kul idag''sa jag och log.
'' jag med godnatt''sa han och kysste mig.
'' godnatt''sa jag sedan och gick in.
nu var klockan strax före 12 och alla sov trodde jag iallafall innan justin hoppade fram.
''buuu!''sa han.
'' aaah!!''skrek jag till.
'' scch de andra sover''sa han och flina.
jag smällde till han på armen.
'' du skrämde mig''sa jag.
'' så vem är din nya pojkvän som du kysste där ute''sa han sedan o flina.
'' han heter liam om du måste veta och nu går jag upp och lägger mig godnatt''sa jag och gick upp utan att vänta på svar.
jag fixade iårdning mig och gick sedan och la mig och somnade nästan på en gång.
 
Hopes Perspektiv 
 
jag vaknade på lördagsmorgonen av att min storebror och hans kompisar började ropa mååååål där nere.
jag suckade och gick upp.
jag drog på mig ett par mjukisbyxor och en tjocktröja och satte upp håret i en slavrig bulle.
jag gick ner och in i köket jag tog fram smör,bröd och juice och satte mig sedan vid matbordet.
sedan kom min bror in för att hämta dircka.
''hej jag visste inte att du var vaken''sa han och log.
'' jag hade gärna velat sovit ett tag till men ni gjorde ju de omöjligt.''sa jag och himmlade med ögonen.
'' åh jaha det är en ny lakers match på tven förlåt''sa han och log.
'' klockan 10 på morgonen''sa jag och suckade.
'' ja den började halv''sa han och flina och gick sedan.
jag åt klart frukosten och ställde sedan undan det och gick till min bror och hans kompisar.
''vart är mamma?''frågade jag.
'' hon är på nån företagsresa och kommer hem på måndag hon ville inte väcka dig''sa min bror och log.
''åh okej''sa jag och gick upp på mitt rum.
min mobil vibbrerade.
det var ett sms från selena.
- vill du hänga med ut om 20 minuter typ?:)-
-visst:)-
-ta med en boll och kom till parken! :)-
- okej ses om 20 minuter :)-
jag bytte om till ett par svarta jeansshorts och en vit t-shirt.
jag orkade inte duscha eftersom vi skulle spela fotboll då kunde jag lika gärna duscha sen.
undrar när fotbollsträningarna börjar igen.
jag sminkade mig lite lätt och bortstade igenom håret.
jag tog på mig mina convers och tog den väldigt slitna fotbollen som låg på golvet.
''gud jag måste verkligen köpa en ny boll''sa jag för mig själv.
jag gick ner för trappan och gick mot dörren.
'' vart ska du?''ropade min bror.
''spela fotboll med Selena''sa jag och gick ut och gick till parken.
selena var redan där
''hej!''sa jag och gav henne en kram.
''wow hur tidigt gick du upp?''frågade hon mig.
'' tidigare än jag ville vadårå? ''frågade jag förvånat.
'' nej du ser tröttare ut än vanligt bara''sa hon och log.
'' det är jag också även fast det är lördag.
vi båda skratta.
'' kom igen nu spelar vi.''sa hon och vi körde typ nästan bara passningar och så eftersom vi bara var 2.
''du när börjar träningarna igen?''frågade jag sedan när vi satt oss ner på gräset.
''på måndag''sa  hon och log.
''åh okej samma tid som vanligt?''frågade jag.
''japp 8 prick''sa hon och log.
''får vi vara med och spela?''frågade 2 killar oss.
''visst om ni säger vad ni heter först''sa Selena och log.
'' det är Kevin och jag är Nick''sa killen med krulligt hår.
'' det är Selena och jag är Hope''sa jag och log.
'' gulligt namn''sa nick och log.
''vi kör killarna mot tjejerna!''sa Selena.
'' okej om ni säger det så!''sa Kevin och flina.
 
Justins Perspektiv 
 
jag hämtade upp Tiffany runt 2 tiden jag skulle visa henne överaskningen.
''så vart ska vi?''frågade hon och log.
''det får du se''sa jag och log och kysste henne och sedan åkte vi till hamnen.
''vad gör vi på hamnen?''frågade hon mig förvirrad och lämnade sina skor i bilen medans vi gick till bryggan.
jag skrattade lite ''det får du se.''sa jag igen.
vi gick fram och ställde oss framför en båt.
''jag fattar inte''sa hon och kollade förvirrat på mig.
''jag har köpt den här båten och du,jag,kacy,bianca,ryan och chaze ska åka ut med den i morgon och vi kommer inte komma hem fören om en vecka vi har fått ledigt från skolan och de andra vet om det''sa jag och log.
'' omg justin det låter ju asbra!''sa hon och hoppade upp i min famn och jag snurrade runt henne och kysste henne.
''jag älskar dig tiffy-boo''sa jag och log.
'' jag älskar dig med juju-bear''sa hon och log mot mig.
vi gick ombord på båten och jag visade henne runt.
''wow den är verkligen stor!''sa hon när vi satte oss ute på däck och jag hade hällt upp ett varsit glas vittvin.
'' skål för oss och den nya båten''sa hon och höjde glaset.
'' skål''sa jag och så skålade vi våra glas.
vi satt och pratade ett bra tag innan vi drog hem till tiffany vi skulle äta middag där ikväll för hennes pappa hade företagsmiddags fest så vi var tvungna att åka hem och fixa oss.
Tiffany bytte om till en röd tubklänning och jag tog på mig en svart kostym.
'' har jag någonsin sagt att du är het i rött''sa jag och drog henne till mig.
'' har jag någonsin sagt att du är het i kostym''sa hon och log och så kysste jag henne.
sedan plingade det på dörren och vi gick ner.
middagen var väldigt ja ni vet hur middagar med vuxna är. 
fast ja vissa saker var rätt intressanta.
''ska vi gå upp på mitt rum istället och se på en film eller nå''sa Tiffany och log.
''visst kom''sa jag och ställde undan vår disk och gick upp.
''justin kan du hjälpa mig att dra ner dragkedjan''sa hon och log.
''visst''sa jag och hon ställde sig framför mig jag drog ner dragkedjan och började kyssa hennes nacke.
man såg hur hon log till.
jag drog ner dragkedjan helt och hennes klänning låg nu på backen.
hon vände sig om och kysste mig.
jag slängde av mig kavajen och vi närmade oss sängen.
sedan så la hon sig ner på sängen och jag låg ovanpåhenne och kyssen blev allt mer passionerad.
hon började knäppa upp min skjorta och sedan började hon kyssa min hals.
jag började knäppa upp hennes bh.
'' justin vänta''sa hon plötsligt.
jag kollade förvånat på henne.
'' min pappa har kunder där nere och våra väggar är inte hellt isolerade så jag tror nog inte det är en sån bra idé''sa hon och flina.
''vi kan vara tysta'' jag och flina.
och ja jag tror ni vet vad som hände sen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Bra! <3

Svar: tack ! :) <3
natalie hoxell

2012-10-19 @ 15:07:38
URL: http://bieberrstorys.blogg.se
Postat av: Johanna

SÅ BRA! :D<3

Svar: tack! :D<3
natalie hoxell

2012-10-20 @ 14:30:07
Postat av: becks

skit bra mer nu

Svar: håller på! :)
natalie hoxell

2012-11-04 @ 15:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0