Who Know's 2 : Fighting

 
Justins Perspektiv 
 
jag vaknade på onsdags morgonen av att alarmet ringde.
jag suckade och stängde av det.
jag gick upp och tog en snabb dusch och började sedan fixa mig.
jag tog på mig ett par beiga chinos ,en vit t-shirt och en ljus jeans jacka.
sedan fixade jag håret lite snabbt men vart inte nöjd så jag tog på mig en keps.
sedan tog jag på mig lite bling och mina solbrillor.
sedan gick jag ner för att käka frukost.
'' godmorgon''sa Stephenie glatt när jag kom in i köket.
''godmorgon Steph''sa jag och log och satt mig ner.
jag sträckte mig efter brödet och hon skickade mig smöret.
jag fixade min macka och hällde upp ett glas juice.
'' ska du åka med idag?''frågade jag Stephenie.
'' jag har fortfarande en egen bil''sa hon och log.
'' juste jag är fortfarande inte van vid det''sa jag och flina.
hon kollade först på mig och himmlade sedan med ögonen.
 '' jag drar nu''sa hon och la hennes disk i diskmaskinen och sprang sedan till hallen.
jag la disken i diskmaskinen och plockade undan från bordet.
sedan gick jag till hallen och tog på mig skorna och sedan gick jag ut till bilen och åkte för att hämta ryan.
jag tutade och ryan kom utspringandes och hoppade in i framsätet.
'' hej bro!''sa han och vi gjorde vår handshake.
sedan åkte vi och hämtade Hope.
jag tutade och hon kom utspringande och hoppade in i bilen.
'' hej!''sa hon glatt.
'' hej!''sa vi lika glatt och åkte mot skolan.
'' vi ses''sa hon och gick till sina skåp.
vi gick upp till våra skåp.
jag såg Tiffany och hennes vänner stå och snacka.
''gissa vem''sa jag och höll för hennes ögon.
'' justin!''sa hon och snurrade runt i mina armar och ställde sig på tå och kysste mig.
'' hej''sa jag och log.
'' hej''sa hon och log.
''så vad är er första lektion?''frågade jag.
''idrott er då?''frågade hon.
''samma kom vi går dit tillsammans''sa jag och log och tog tag i hennes hand.
vi gick till idrotten och bytte om idag skulle vi lära oss att dansa vals jag och Tiffany dansade.
sedan hade vi kemi medans tjejerna hade biologi så jag ryan och chaze gick till engelskan.
vi satt oss på våra vanliga platser och man såg hur alla tjejer viskade och kollade mot oss.
jag log mot dom och dom började genast fnissa och rodna.
sedan kom vår lärare in.
vi skulle göra lite uppgifter och sedan var det dags för lunch.
 
 
Hopes Perspektiv
 
jag och Selena gick armkrok till matsalen.
vi gick och satt oss vid justin,ryan och chaze.
dom satt själva idag.
vilket betydde att vi kunde sitta där.
'' hej''sa jag och gav de alla en varsin kram innan jag satt mig ner bredvid justin,
sen kom Tiffany och hennes gäng fram till oss.
''hmm''sa tiffany och kollade på mig bitchigt.
'' vi kanske bordet sitta någon annan stanns.''sa jag och var påväg och gå upp när justin stannade mig.
'' nejdå vi alla får plats.''sa han och log
man såg hur tiffany gav honom skojar du med mig blicken och bitchblickade mig sedan.
'' kom tjejer vi sitter där borta med fotbollslaget istället''sa tiffany och de gick.
''Tiffany!''ropade justin efter henne.
men dom gick och satt sig vid fotbollskillarna.
'' du behövde inte göra sådär justin''sa jag och kollade mot honom.
'' det är lungt hon kommer över det''sa han och log lite och kollade sedan mot bordet dom satt vid och hur de satt och skrattade och pratade med fotbollskillarna.
stackars justin.
'' så vad ska ni göra efter skolan då?''frågade jag justin.
'' hm vi ska tästa en ny glassbar som öppnat vill ni hänga på?''frågade han mig.
''visst''sa jag och log.
efter vi käkat gick jag och selena till hemkunskapen.
vi skulle baka cupcakes, min favorit bakelse ! 
vi fick göra dom hur vi ville.
vi gjorde cupcakes med rosa sån där grejs ovanpå och la på gummibjörnar.
'' mmh det vart faktiskt gott med gummibjörnar på''sa jag och log.
'' jag sa ju de!''sa Selena och log.
sedan efter vi käkat upp våra cupcakes så gick vi till engelskan.
''ni kommer ha provet idag istället för i morgon så jag hoppas ni har pluggat.''sa vår lärare.
''men va så kan ni ju inte göra!''hörde man några killar ropa.
'' jo det kan vi''sa vår lärare och delade ut proven.
jag suckade och började läsa första frågan.
provet gick rätt okej faktiskt.
sedan gick vi till justin och deras skåp.
'' redo?''frågade dom när vi kom.
'' japp''sa jag och log.
vi gick till justins bil och åkte till den nya glassbaren den hette Nick's.
vi gick och valde smaker.
'' Selena kan du hålla min glass jag måste knyta mina skor.
''visst''sa hon och tog imot våra glassar.
jag böjde mig ner och knöt mina skosnören.
sedan gick vi och satt oss vid ett bord.
''ååh vad god glassen var''sa selena.
''skoja inte''sa ryan.
'' kom igen vi drar och spelar fotboll''sa justin när vi alla var klara.
vi åkte och hämtade en boll hos justin och gick sedan till parken.
'' jag,Hope mot er!''sa justin.
jag kollade mot honom.
'' jag utmanar ödet så dom får va 3''sa han o flina.
vi spelade och vann faktiskt.
sen spela vi en gång till o då vann dom.
'' Hope ska vi dra till mig o käka nudå''sa selena och log.
''visst hejdå killar''sa vi och gav dom en varsin kram.
sedan gick vi till Selena.
jag skulle sova där ikväll.
vi käkade och gick sedan upp på hennes rum och kollade på skräckisar.
ååh jag älskar skräckfilmer inte för att jag blir specielt rädd men dom är ändå så jävla bra!
sedan låg vi och snacka ett tag innan vi gick och la oss.
 
Stephenies Perspektiv 
 
jag vaknade av att alarmet gick igång.
idag var det torsdag och  imorgon skulle jag vara med Liam, helt själv ååh kan ni fatta!.
jag gick upp och tog på mig en grå t-shirt och en blå highwaisted kjol och ett bälte till.
sedan sminkade jag mig och lockade håret.
sedan gick jag ner och käkade frukost sedan kom justin och Tiffany ner verkar som om dom blev sams igår iallafall.
hur vet jag att dom bråka ?
jo för man hörde hur dom skrek på varandra i hela huset typ vilket gjorde att jag typ inte kunde sova.
'' godmorgon''sa jag coh log.
'' godmorgon''sa de båda och åt frukost.
justin tog tag i hennes hand på matbordet och hon log mot honom.
dom är verkligen söta tillsammans.
när dom var klara så gick dom och plockade undan efter sig och sedan stod de och kramades vid köksbänken och började kyssas okej dags för mig att gå.
jag plockade undan frukosten och gick sedan ut till min bil och åkte för att hämta Bella och Manda.
efter jag hämtat upp de båda åkte vi till skolan.
'' oooh bara 1 dag tills du ska vara själv med Liam hur känns det ''sa manda och flina.
''bra, han är så sjukt snygg!''sa jag och rodnade.
''aw någon är kär!''sa Bella och flina.
'' är jag ju inte!''sa jag och rodnade ännu mer.
''whatever you say''sa de båda och flina.
 vi gick till vår första lektion som var studetid vilket betydde att man typ fick plugga,läsa eller vad man nu ville.
vi satt längst bak i klassrummet och målade naglarna när killarna kom fram till oss.
''hej''sa de och kramade oss.
'' hej''sa vi alla 3 glatt.
de satt sig vid oss.
'' vad trött du ser ut idag''sa manda sedan.
'' det är jag också, justin och Tiffany bråkade igår natt men som tur var vart dom sams vid typ 3 tiden så lite fick jag ju sova''sa jag och himmla med ögonen.
vi alla skratta.
'' men seriöst dom är faktiskt typ perfecta för varandra ''sa bella och log.
'' ja jag vet''sa jag och log.
och vi såg dom gå utanför vårt klassrum hand i hand.
''aww''sa vi tjejer.
''vad är det med tjejer och deras aww'ande ''sa Brandon och så skrattade vi alla.
efter den lektionen så hade vi bild.
vi skulle rita någon slags blomma jag valde ros, det var min mammas favorit blomma en vit ros inte röd.
sedan var det dags för lunch och vi gick och satt oss vid vårat vanliga bord.
 
Tiffanys Perspektiv 
 
vår lektion var äntligen slut och vi gick och möta killarna.
'' hej babe''sa justin och kysste mig.
'' kom igen nu vi är hungriga!''sa chaze.
vi slutade kyssas och vi alla skratta sedan gick vi till lunchen.
'' vi ska fortfarande till dig efter skolan va?''frågade jag justin när vi satt oss vid vårat vanliga bord.
'' japp och jag har en överaskning till dig''sa han och log mot mig.
'' åååh vadå?''sa jag glatt.
''det kan jag ju inte säga då blir det ju ingen överaskning''sa han och log.
 ''aw okej jag älskar dig juju-bear''sa jag och log mot honom och han tog mig hand.
'' jag älskar dig med tiffy-boo''sa han och jag log och så kysste han mig.
''aww ni är bara för söta!''sa bianca och kacy i mun på varandra.
vi slutade kyssas och jag lutade mitt huvud mot hans axel.
'' åh juste har ni sätt den nya iphone 5 som ska komma ut om 2 månader?''sa jag och log.
'' nej!''sa de alla.
'' jag har en''sa jag och tog upp den ur fickan.
alla kollade på den.
''jag kan fixa er alla en varsin''sa jag och log.
''du är bäst Tiff!''sa Bianca och Kacy och kramade mig.
''ja verkligen helgrym!''sa Ryan och Chaze.
'' ja verkligen bäst älskling''sa justin och kysste mig igen.
''värst vad du är pussig idag då''sa jag och log.
'' ja för det något?''sa han och flina.
''nej jag gillar det''sa jag och kysste honom igen.
sedan gick vi till engelskan som var vår sista lektion.
vi skulle lära oss danserna till alla låtarna eller ja så många som vi hann och jag tycker det gick bra!.
sedan slutade vi.
'' hejdå tjejer vi ska fortfarande ha tjejkväll i morgon va hos mig?''sa jag och log.
'' självklart''sa bianca.
''skulle aldrig glömma det!''sa Kacy och log.
''hejdå älskar er''sa jag och gav dom en kram och sedan åkte jag och justin hem till honom.
vi gick upp på hans rum.
'' jag ska hämta en grej till dig''sa han och log.
'' okej''sa jag och log och satt mig i sängen.
sedan kom han in med en urgullig kattunge.
''awww justin !''sa jag och tog imot den.
'' ja det är som ett litet förlåt för allt som hände och allt jag sa igår''sa han och log mot mig.
''aww tack baby !''sa jag och kysste honom.
''så vad ska du döpa henen till?''frågade han mig.
''hmm Bella''sa jag och log.
'' hej bella''sa han och klappade den lilla kattungen.
vi låg och mös med den lilla kattungen precis bredvid oss.
sedan tror jag att jag somnade.
jag vaknade halft av att det knackade men orkade inte öppna ögonen,
''ssch!''hörde jag justin viska.
'' jag tar upp mat till er istället''sa hans mamma.
'' okej tack''sa han och log.
jag kände hur han skakade mig lite lätt och pussade mig på kinden.
''vakna baby''sa han och jag öppnade ögonen.
'' åh jag somna eller hur''sa jag.
''ja men du är otroligt söt när du sover''sa han och log.
'' nej det är jag verkligen inte!''sa jag och höll för mitt ansikte.
han tog bort mina händer från mitt ansikte.
''du är det vackraste som exsisterar.''sa han och log och kysste mig.
'' jag älskar dig''sa jag och kröp närmare honom.
'' jag älskar dig med''sa han och log och pussade mig i pannan.
sedan satt vi oss lite upp och bella kröp upp och la sig i mitt knä och somna.
''awww!''sa jag och log mot honom.
han log mot mig och precis då kom pattie justins mamma in.
'' hej, här är er mat''sa hon och log.
''tack så mycket''sa jag och log.
''tack mamma''sa justin och sedan gick hon ner igen.
vi satt där i hans säng tätt intill varandra med en varsin skål soppa kunde det bli mysigare.
'' hur länge sov jag föresten?''frågade jag sedan.
'' nån timme''sa han och log.
'' oj förlåt''sa jag.
'' det är lungt jag sov ett tag jag med''sa han och log.
vi la våra skålar på bordet bredvid sängen och sedan satte justin på tven och ps i love you spelades på tven.
''ååh jag älskar den här filmen''sa jag och log.
'' då ser vi på den då''sa han och log.
vi kollade på filmen och sedan när den var klar var klockan 12 så vi gick och gjorde iårdning oss och gick sedan och la oss.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Bra!! <3

Svar: tack :) <3
natalie hoxell

2012-10-14 @ 01:02:16
URL: http://bieberrstorys.blogg.se
Postat av: Johanna

Mer! Superbra!<3

Svar: håller på o skriver kanske tar ett tag innan den kommer ut dock massa prov i skolan den här veckan :( men det kommmer! :) tack !<3
natalie hoxell

2012-10-14 @ 22:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0