Because I Love You 13 (sista) : I'll die for you

 
Månader gick och Det verkade som Nicole bara vart värre och värre nu andades hon inte äns själv utan med hjälp var resperator jag ville bara skrika på läkarna och säga att dom skulle göra sitt jobb!
det kändes inte som om dom försökte längre. 
som om dom hade slutat anstänga sig för att dom trodde det var för sent.
men det får det inte vara.
jag vill kunna kolla henne i ögonen och säga att jag älskar henne igen.
jag skulle kunna dö istället för henne.
jag har tillochmed skrikigt till gud att han skulle ta mig istället.
varför var han tvungen att ta henne hon var ju så otroligt vacker och en sån otrolig mäniska.
hon förtjänar inte att dö.
jag kollade på henne där hon låg. hon var nästan lika blek som lakanet och hennes ögonlock var stängda.
man kunde höra pipet av resperatorn som visade hjärtslagen.
''snälla lämna mig inte''sa jag och tog tag i hennes hand och började gråta.
sedan kom läkaren in.
'' justin, jag måste tyvärr medela att vi bestämt oss för att stänga av resperatorn och låta henne somna in det finns inget mer vi kan göra och vi inte stänger av den nu kommer hon ändå aldrig vakna igen vi gjorde allt vi kunde jag är så ledsen.''sa hennes läkare.
'' NEJ!''sa jag och flög upp ur stolen.
'' jag är ledsen.''sa han igen.
'' Nej det måste finnas något vi kan göra!''sa jag panikslaget och tårarna bara forsade ner.
''tyvärr det finns inget mer att göra.''sa han .
mina knän vek sig under mig och jag föll ner på knä gråtandes.
hennes läkare gick fram till maskinen och drog ut slangen.
man kunde höra ett tjut och hennes hjärta hade nu stannat.
'' jag ska låta er vara ensam ett tag''sa han sedan och gick ut.
vad skulle jag göra nu jag kan inte leva utan henne.
jag tog fram ett papper och började skriva ett avskeds brev.
jag kunde inte leva på denna jord utan henne.
hon var hela mitt liv.
efter jag skrivit klart så tog jag fram tabletter jag hade i väskan och tog massor av tabbletter och svalade medans jag satt mig vid hennes sida och tog tag i hennes hand.
sedan vart allt svart.
 
jag bestämde mig för att gå in och trösta min son som måste vara helt förstörd.
hans livs kärlek var död.
jag hade åkt till kanada för att stötta honom under den här tiden.
jag gick in i rummet och såg justin ligga med huvudet på madrassen och han höll i hennes hand.
sov han?
jag såg piller ligga på backen och jag sprang panikslaget fram till honom och tog upp hans huvud han kände på hans puls.
hans hjärta slog men väldigt sakta och han hade slutat andas.
'' hjälp!!!'ropade jag panikslaget och läkare kom inspringandes och började känna på hans puls och sånt men dom släppte honom sedan och skakade på huvudet.
'' det är för sent'' sa läkaren.
jag började hysteriskt gråta.
min älskade son hade tagigt sitt liv.
jag såg en lapp ligga på bordet jag öppnade det det var ett avskeds brev.
jag läste det.
- kära mamma, förlåt men jag klarar inte av det här. jag kan inte leva utan henne hon var mitt liv, du ska veta att jag älskar dig men att det blir bäst såhär snart är jag med nicole igen på andra sidan förlåt jag älskar dig. hejdå /justin- 
jag började skaka och gråta histeriskt och läkarna hade skickat in min mamma och pappa de kramade mig hårt.
sedan kom läkarna in och förde bort justin och Nicoles kroppar.
 
1 månad senare var det dags för begravningen. 
jag kunde fortfarande inte fatta att han tagigt sitt liv och nu satt jag här på hans och Nicoles begravning.
de skulle begravas bredvid varandra det är vad de hade velat.
de båda dog så unga båda endast 17 år.
jag satt bredvid Nicoles mormor som även hon satt och grät floder.
vi båda hade förlorat det bästa i vårat liv.
jag önskar canser aldrigt funnits.
för hade den inte det hade vi både haft Nicole och justin kvar här.
 
 
THE END
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ta inte illa upp.., men tyckte inte det var så bra.
Jag tycker inte någon av dom skulle dött.. och speciellt inte
att Justin skulle tagit sitt liv..
Sorry, annars var det bra!

Svar: ville bara visa att det inte alltid slutar lyckligt men förstår vad du menar och tack :)
natalie hoxell

2012-10-06 @ 18:30:33
URL: http://bieberrstorys.blogg.se
Postat av: Linn

ÄNTLIGEN !!!!!!! :D
En jävla människa som fattar att inte allt slutar lyckligt! Alla andra noveller slutar så lyckligt sådant som aldrig händer egentligen!
Tycker hela novellen var jätte bra, och slutet är som taget ur mitt liv, min moster dog i canser och hon var mitt liv, så jag försökte ta mitt liv inne på hennes rum på sjukhuset!
Älskade hela novellen, och en fråga, komemr du skriva en ny nu??

Svar: oj tråkigt att höra ! och tack för att du gillade den och ja jag kommer skriva en ny :)
natalie hoxell

2012-10-06 @ 19:45:34
Postat av: Johanna

Så bra!<3 Men började gråta :,( kommer du börja på en ny? :)<3

Svar: aww tack :) ja jag håller på med en ny :) <3
natalie hoxell

2012-10-07 @ 12:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0