Because I Love You 11: The Kiss

 
veckor och månader gick och det var nu den 13 september och det hade blivit höst och det var genast kallare ute.
jag hade bestämt mig för att stanna i kanada ett tag till.
jag och Nicole hade varit varje dag och kommit varandra riktigt nära och jag hade bara fått mer och mer känslor för henne.
jag vaknade på morgonen att någon hoppade upp på  mig.
jag kolla sakta och såg Nicoles vakra ansikte.
'' dags och gå upp sömntuta!''sa hon och log.
'' hm tack för uppvakningen hur mycket är klockan?''frågade jag.
'' 9'' sa hon och flina.
jag suckade.
''bara!''sa jag och suckade igen.
'' ja upp nu!''sa hon och hoppade ner från mig och ställde sig upp och drog upp mig sedan såg hon att jag bara hade kalsonger på mig.
'' ops''sa hon och rodnade och gick mot dörren.
'' kom ner när du är klar din  mormor och morfar åkte nyss jag fixar frukost!''sa hon och gick.
jag gick och tog på mig kläder och fixade håret lite snabbt och gick ner och såg hur Nicole stod och gjode vofflor.
'' buu!''sa jag och kom upp bakom henne och kramade henne.
'' ahh!''ropade hon och råkade slänga iväg en voffla
vi båda kollade på vofflan som låg på backen och började asgarva.
'' du skrämde mig!''sa hon och slog mig lätt på armen.
'' ja det såg jag''sa jag och flina.
hon la upp den sista vofflan på tallricken och ställde fram vofflorna på bordet ochs sedan  dukade vi båda  fram tallrickar,glas,bestick,juice och jordgubbar.
sedan satt vi oss och började äta.
''det här gjorde du bra''sa jag och log.
efter vi ätit upp städade vi bort allt från bordet.
'' ska vi ta en promenad?''frågade jag henne.
'' visst'' sa hon och log.
vi gick till stranden och stod vid bryggan sida vid sida utan att säga ett ord. 
sedan bröt jag tystnaden.
'' Nicole ''sa jag.
'' ja?''sa hon och log mot mig och kollade mot mig jag vände mig så att vi stod mitt imot varandra.
'' Nicole, sen första gången jag träffade dig har jag varit galen i dig, men varit för feg för för att inse det men jag gillar dig bara mer och mer för varje dag som går jag tror jag älskar dig''sa jag och hon stod där shockat.
det vart tyst.
shit hade jag förstört allt nu?
hon stälde sig på tå och la sina armar runt min hals och kysste mig.
''du anar inte hur länge jag väntat på att få höra de där orden''sa hon och log mot mig.
'' jag log mot henne och kramade henne tight mot mig och kysste henne igen.
'' så vill du vara min flickvän?''frågade jag henne och log.
'' såklart jag vill''sa hon och log stort.
sedan satte vi oss bredvid varandra på bryggan och jag tog tag i hennes hand och hon lutade sitt huvud mot min axel.
sedan efter vi setat där ett tag bestämde vi oss för att gå tillbaka.
så vi gick tillbaka hand i hand.
hon var äntligen min och jag älskade henne.
 
åh jag kan knappt fatta det här går jag och justin hand i hand.
flickvän och pojkvän, äntligen!
vi gick tillbaka till hans mormor och morfars hus och satt oss i tv soffan och vi bestämde oss för att kolla på film jag stoppade i filmen i dvden och kröp sedan upp tätt intll honom och han la sina armar om mig.
vi kollade på P.s i love you.
jag kollade upp mot honom och såg att han kollade på mig.
''vad?''sa jag och log.
'' du är så otroligt vacker''sa han och log mot mig och jag kände hur jag rodnaden.
han böjde sig ner och kysste mig.
sedan fortsatte jag och titta på filmen.
sedan eftere ett tag kom hans mormor och morfar hem.
''hej ungar aww vad söta ni är''sa min mormor och log.
'' ja jag har verkligen världens vackraste flickvän''sa justin och log.
''aw så ni är tillsammans nu?''sa min mormor och log.
'' japp''sa han och log.
''aw vad gulligt , nicole stannar du över för middag?''frågade hon mig.
'' visst''sa jag och log.
vi låg kvar i soffan ett tag och mös.
'' maten är klar!''ropade hans mormor .
vi gick till köket och satt oss ner och åt och hade det jätte trevligt som vanligt.
'' så justin när åker du tillbaka till La?''frågade hans mormor honom.
''första Oktober''sa han och suckade lite.
'' åh okej''sa hon.
efter vi ätit klart så gick vi upp på hans rum och la oss i hans säng och mös och pratade.
sedan efter ett tag kollade jag på klockan och då stod det att den snart var halv 12.
'' oj jag borde nog gå hem nu''sa jag och log.
'' okej kom jag följer dig till ditt hus''sa han och log mot mig.
vi gick ner och sedan till mitt hus.
'' godnatt''sa jag och kramade om honom.
''godnatt älskar dig''sa han och log mot mig.
'' jag älskar dig med''sa jag och så kysstes vi och sedan gick jag in.
''värst vad du ser glad ut''sa min mormor och log.
'' justin och jag är tillsammans''sa jag och log stort.
''det var på tiden''sa hon och log.
'' jag går och lägger mig godnatt''sa jag och gav henne en kram.
''godnatt gumman.'' sa hon och log.
jag gick upp och tvättade bort sminket och bytte om och la mig i sängen och låg och tänkte på mig och justin ett tag innan jag somnade.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Bra! <3

Svar: tack ! :D<3
natalie hoxell

2012-10-03 @ 21:09:35
URL: http://bieberrstorys.blogg.se
Postat av: Johanna

MER!<3

Svar: :D <3
natalie hoxell

2012-10-04 @ 19:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0