Who Know's 4 :like a summer paradise

 
Stephenies Perspektiv
 
jag vaknade på söndags morgonen och gick in i duschen.
idag skulle jag manda och bella åka och shoppa.
efter jag duschat klart gick jag och fixade iårdning mig.
jag tog på mig en hög kjol,ett linne och en jacka.
sedan sminkade jag mig och lät mitt hår vara naturligt så jag borstade bara igenom det snabbt.
jag tog min handväska och kollade en sista gång i spegeln innan jag gick ner där de andra redan satt och åt frukost.
jag gick förbi några resväskor hm vem ska bort?
'' godmorgon vems resväskor är det?''frågade jag och satt mig vid matbordet.
''mina och Tiffanys vi och de andra ska åka ut med båten jag köpt''sa justin och log.
''åh okej ha så kul''sa jag när dom reste sig upp för att gå.
'' så vad ska du göra idag då?''frågade pappa mig medans jag åt min macka.
'' shoppa med bella och manda''sa jag och log.
'' okej vad kul vänta så ska du få lite pengar.''sa han och reste sig och hämtade sin plånbok.
'' här har du lite pengar''sa han och räckte fram typ 100 dollar.
''tack du är bäst!''sa jag och gav han en kram sedan plockade jag undan disken och tog bilnycklarna som låg i hallen och åkte för att hämta upp manda och bella.
'' hej!''sa Manda och hoppade in och satt sig i framsätet bredvid mig.
'' hej!''sa jag och så kramades vi.
min mobil vibbrerade.
- hej, förlåt tjejer men jag kan inte hänga med idag har typ 40 graders feber :(-
- aww okej :( vi kan komma till dig efter med ben & Jerrys ! :) -
- aww ni är bäst! ♥-
'' Bella kommer inte med hon har feber''sa jag.
''aw vad synd''sa manda.
vi åkte till en av galleriorna.
''så vart ska vi gå först?''frågade jag.
''hm victorias secret ?''sa manda och log.
''perfekt!''sa jag och vi gick dit och shoppade allt från kläder till underkläder.
sedan gick vi till massor av olika affärer som tex forever 21,jeffery campbel,tiffanys,chanel,louise vuiton osv.
''hur mycket är klockan?''frågade jag sedan.
'' hm halv 11''sa manda.
'' bara? och jag är redan hungrig''sa jag och log.
''jag med kom vi går och käkar något''sa hon och vi gick till en av restaurangerna.
''en pastasallad tack''sa jag och log.
'' med kycling eller tonfisk?''frågade servitören.
'' hm kyckling''sa jag och log.
'' hm jag tar samma''sa manda.
'' och vad vill ni ha att dricka?''frågade servitören.
''kolsyrat vatten utan smak bara tack''sa jag och log.
''jag tar samma fast med citronsmak''sa manda.
vi satt och snackade om allt möjligt och sedan kom maten.
efter vi ätit shoppade vi lite till och sedan gick vi in på en av mataffärena och handlade ben & jerrys.
sedan åkte vi till Bella.
vi knackade på och Bellas mamma öppnade.
'' hej tjejer hon ligger i sin säng''sa hon och log och vi gick upp till hennes rum.
'' hej sjukling!''sa jag och log.
'' hej''sa hon och satt sig upp.
jag och manda satt oss i sängen.
'' här''sa jag och gav henne henns ben & Jerry.
'' jag har fixat skedar ''sa hon och gav mig och manda en varsin sked.
vi kröp ner i sängen bredvid henne och bella satt på filmen leagaly blonde.
 
Tiffanys Perspektiv 
 
vi hade äntligen anlänt till ön vi skulle stanna vid över natten.
efter vi satt fast båten så sprang vi til stranden med handukar och en picknik korg som jag fixat för det var dags för lunch nu.
vi satt oss ner på våra handukar och jag dukade fram maten.
''ååh mat''sa ryan och tog för sig.
vi andra tog också av maten och så satt vi där och åt och pratade.
efter vi ätit klart ställde jag mig upp och drog av mig min tröja så jag bara hade bikini på mig och la mig och sola.
Bianca och Kacy gjorde samma sak medans killarna sprang ner till vattnet.
efter att vi solat ett bra stund så vände vi oss så vi låg på mage.
sedan efter ett tag kände jag hur något blött la sig på min rygg.
''aaah!''skrek jag till .
''babe det är bara jag''sa justin och pussade min nacke.
''justin du är kall!'' sa jag och fnittrade.
han gick bort från min rygg och jag vände mig och satt mig upp och kysste honom.
då bärde han upp mig och sprang med mig ut till vattnet.
'' justin! justin nej!''ropade jag och skrattade.
när han kommit tillräckligt långt ut gick han under vattnet med mig i famnen.
''aah det är ju snorkallt!''sa jag när vi kommit upp.
'' jag kan värma dig''sa han och log.
jag la mina ben runt hans midja och kysste honom.
sedan kom de andra och skvätte ner oss och det hela slutade med vattenkrig.
sedan sprang vi alla upp igen och torkade oss.
sedan gick vi in i båten och jag hoppade in i duschen.
sedan bytte jag om och när vi alla tjejer duschat och fixat oss så började vi laga maten medans killarna fixade sig.
vi lagade potatisgrattäng och sallad sedan fick killarna grilla kyckling.
sen satt vi oss på däck och åt.
sedan dukade vi av och gick in för att kolla på film vi kollade på The Vow.
sedan gick vi och fixade oss och gick och la oss.
jag gick och la mig i sängen och kröp nära justin och han la sina armar runt mig.
'' jag älskar dig'' sa han och log och pussade mig i pannan.
'' jag älskar dig med''sa jag och log sedan somnade vi.
 
 
Justins Perspektiv 
 
dagarna gick och det var nu lördag vilket betydde att det var sista dagen ute med båten.
jag vaknade och kollade mot Tiffany som fortfarande låg och sov.
hon var så vacker jag är så sjukt lycklig att hon är min.
jag låg där och kollade på henne när hon sov sedan vaknade hon mig.
''hej''sa hon och log.
'' godmorgon''sa jag och log.
'' godmorgon'' sa hon och log.
''vet du en sak ?'' frågade jag henne.
'' nej,vadå'' sa hon och log mit mig.
'' du är så otroligt vacker när du sover''sa jag och log.
''aww tack babe''sa hon och kysste mig.
vi låg och mös ett innan vi gick upp och fixade oss.
sedan gick vi och fixade fram frukost.
de andra hade inte vaknat än så vi dukade fram allting där ute och började äta lite smått medans vi väntade på att dom andra skulle vakna.
'' jag kan fortfarande inte fatta att vi ska åka tillbaka i morgon''sa hon och suckade och lutade sitt huvud mot min axel.
'' jag vet, jag önskar vi kunde stanna här föralltid.''sa jag och tog tag i hennes hand.
'' godmorgon lovebirds!''sa Ryan när de andra kom upp.
''godmorgon sömntutor''sa jag och flina.
''åååh frukost!''kom chaze ut sedan och praktiskt taget sprang fram och började slänga i sig frukosten medans vi andra satt och skrattade åt honom.
'' vad?''frågade han o kollade på oss.
'' är du säker på att du kan få in allt det där i munnen samtidigt''sa Tiffany och flina.
vi alla skratta.
'' inte mitt fel att jag är hungrig!''sa chaze och flina.
vi alla åt vår frukost och sedan gick de andra och gjorde iårding sig sedan gick vi till stranden.
'' kan du smörja in min rygg justin?''frågade Tiffany.
''visst älskling''sa jag och smörjde in hennes rygg.
sedan började jag kyssa hennes nacke.
hon fnittrade till.
'' justin inte nu'' viskade hon och jag  vred henne så hon satt mitt imot mig och så kysste jag henne.
''pussgurkor kom med ner i vattnet istället!''hörde vi ryan ropa ifrån vattnet.
vi sprang hand i hand ner till vattnet där de andra var.
 
Hopes Perspektiv
 
''maten är klar!''hörde jag mamma ropa ifrån nedervåningen.
klockan var nu strax efter 2 och jag hade precis duschat så jag slängde på mig ett par mjukisbyxor och en tjocktröja och slängde upp mitt hår i en knopp på huvudet och sprang ner.
'' lassange igen?''sa jag och suckade.
'' jag ska åka och handla idag det var det sista vi hade hemma.''sa min mamma.
'' okej''sa jag och la på lassange på tallricken.
''så vad ska du göra idag då? ''frågade min mamma mig.
''det är fotbollsträning vid 5 och sen så efter så drar jag till vanessa så ska vi ha tjejkväll där''sa jag och log.
'' okej så du kommer inte sova hemma inatt?''frågade hon mig.
'' nej jag sover nog där''sa jag och log.
'' okej''sa hon och log.
jag och åt upp stoppade sedan disken i diskmaskinen.
''tack för maten''sa jag och gick upp till mitt rum.
jag sminkade mig och fixade mitt hår.
jag tog på mig mina jeansshorts och ett vitt linne.
sedan packade jag ner fotbolls grejerna och grejer jag skulle behöva ikväll.
sedan gick jag och mötte Selena och sedan gick vi till träningen.
vi bytte om och gick sedan ut på fotbollsplanen.
''så idag ska vi öva inför vår första match som är nästa vecka på tisdag okej!'' sa vår tränare.
vi började träna vi körde match halva laget mot andra halvan. 
sedan när vi var klara så gick vi tillbaka till omklädningsrummet och duschade och bytte om och sånt sedan gick vi till Selenas hus.
'' så vad vill du göra först?''frågade hon mig.
''ååh kan vi inte baka!''frågade jag och log stort.
''visst! men vad ?''frågade hon mig.
'' hm typ cupcakes med nutella frosting? ''sa jag och log.
''visst men vi måste gå till affären då men då kan vi köpa chips och sånt också''sa Selena och log
vi gick till affären och köpte allt vi skulle behöva pluss lite chips och sånt sedan gick vi tillbaka och började baka och efter ett tag så började de se riktigt bra ut.
sedan efter vi bakat klart satt vi oss och hade ett scream marathon.
sedan somnade vi på soffan.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma (:

meraaa!!! :D

Svar: :D
natalie hoxell

2012-11-04 @ 18:15:06
Postat av: Emelie

Bra!!

Svar: tack :)
natalie hoxell

2012-11-04 @ 20:26:15
URL: http://bieberrstorys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0