I Want You 3 : ''can you atleast say your name?''

Jag tog ett till steg närmare henne.
'' You don't have to be afraid of me'' sa jag åt henne men då sprang hon iväg.

varför var hon rädd för mig?
'' there you are you have to sign autografs!'' sa scooter och drog mig till scenen.
'' hello beautiful whats your name?'' frågade jag en liten flicka som stod och log stort mot mig.
'' Lucy'' svarade hon.
''thats such a beautiful name!'' sa jag och skrev en autograf till henne och sedan skrev jag massor av andra autografer och sedan åkte vi hem.
det började bli sent så jag duschade och gick sedan och la mig.

Jag vaknade dagen därpå och satte på mig kläder och gick sedan ner och åt frukost.
sedan satt jag mig ner och tittade på tv.
sedan efter jag ätit lunch bestämde jag mig för att gå till ängen för att tänka jag brukade alltid gå dit när jag behövde tänka.
och där såg jag henne igen.
Flickan med  det bruna håret hon satt ner på gräset.
Hon såg att jag kom och började sedan gå.
Jag gick efter hennne och hon sprang in i ett tomt stall och stannade sedan och grät i sina hände.
'' you don't have to be afraid of me i'm not gonna hurt you.''
hon tittade upp på mig med tårar i ögonen.
''its to dangerus for you to talk to me his going to hurt you like he hurted the others'' sa hon och tittade ner.
jag förstod inte riktigt vad hon menade.
'' whos gonna hurt me?'' frågade jag henne.
'' nevermind'' mumlade hon och började gå.
'' can you atleast say your name?'' ropade jag efter henne.
''Chloe'' sa hon och sedan gick hon iväg.
jag suckade.
varför ville hon inte prata med mig jag förstod inte.

jag gick ut och såg henne gå sakta bortåt jag följde efter henne men försökte göra så att hon inte skulle märka mig.
Jag kom fram till  hennes hus eller det är vad jag tror att det är iallafall.


förlåt att jag skriver så korta kommer längre sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0