I Want You 2 : ''Why do you always run away''

Jag tittade ut mot Ängen och hästhagarna som fanns en bit bort där jag såg en vacker brunhårig tjej.

hon stod mitt i vägen och lekte med en blomma.
solen lös på henne som en strålkastare.
hon såg ut som en ängel.
hade jag blivit kär.
jag såg en bil komma mot henne hon tittade på den nonchalant.
skulle hon inte flytta sig?
bilen kom allt närmare och jag gick allt närmare och närmare.
varför flyttade hon inte sig?
nu var jag bara ca några meter ifrån henne och det var också bilen hon tittade på bilen sedan på mig och jag kunde se hur hon hade tårar i ögonen.
Jag sprang fram till henne och fick bort henne från vägen.
'' why did you do that?''
hon tittade skräckslaget på mig tog sig ur mitt gräpp och sprang iväg.
Ryan kom springandes till mig.
'' what just happend?'' frågade han mig.
'' i have no idea'' jag tittade åt det håll flickan hade sprungigt.
jag tittade på klockan.
'' i gotta go home now man'' sa jag och sedan gjorde vi våran handshake och gick skilda vägar.
'' im home!'' ropade jag när jag klev innanför dörren.
'' good we gotta eat then you'll have to change clothes cause you got a preformens today.'' sa min mamma och log.
'' okay''
jag satt mig ner i stolen och åt men allt jag kunde göra var att tänka på den brunhåriga tjejen från idag.
''what are you thinking about justin?'' frågade min mamma mig.
''nothing'' svarade jag och log mot henne.
hon log tillbaka.
Efter vi ätit klart sprang jag upp och bytte om och sedan åkte vi till ett torg där jag skulle sjunga.
jag började sjunga och efter en stund såg jag någon bekant som stod i mitten av folkmassan.
Det var hon!
tjejen från idag.
efter jag sjuningt klart såg jag hur hon började gå.
jag sprang efter henne när hon såg det började hon springa jag stannade och ropade efter henne.
'' Why do you always run away!?''  hon stannade och vände sig om mot mig jag kunde se hur tårar rann nerför hennes ansikte och jag kunde se smärta och sorg i hennes ögon.
jag tog ett steg närmare henne och hon började backa.
Jag tog ett till steg närmare henne.
'' You don't have to be afraid of me'' sa jag åt henne men då sprang hon iväg.

fick bli en kort sorry för det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0