I Want You 9 :'' can i sleep here with you ''

 
jag vaknade av att solen lös in i mitt rum.
åååh jag måste börja komma ihåg att dra för gardinerna.
jag gick upp och fixade mig och sedan började jag skriva en lapp till Chloe.
(i'm fixing some stuff but be ready at 11 and wear warm chlotes  - Justin♥ ) 
jag gick in i hennes rum där hon sov så lungt och vackert.
hon var verkligen vacker när hon sov jag la lappen på nattusbordet och sedan åkte jag till affären och köpte lite grejer.
jag hade fixat en picnik för mig och Chloe och sedan ikväll skulle vi ,ryan och Mirranda gå på bio.
jag åkte till där vi skulle på picknik jag la all mat i picnic korgen.
sedan sa jag åt Kenny min bodygard att han skulle vakta det.
sedan åkte jag tillbaka.
när jag kom in så kom Chloe precis ner för trappan.
''' ready? '' frågade jag och log.
''Ready''sa hon och log och vi gick ut till bilen.
'' so were are we going ?''frågade hon mig medans vi åkte mot ängen där vi skulle ha picnic.
'' yo'll see '' sa jag och flina.
jag stannade bilen och hoppade ut och gick sedan till andra sidan och öppnade Chloes dörr.
'' ooh what a gentleman'' sa hon och log.
'' well i try'' sa jag och log.
sedan tog jag hennes hand och vi gick ut på ängen.
'' justin were are we going?'' frågade hon och fnittrade.
'' here'' sa jag och vi kom fram till picnicen och Kenny gick sin väg.
'' aw justin have you done all this?'' frågade hon och log.
'' yupp'' sa jag och log.
'' aww thank you'' sa  hon och pussade mig.
vi satt oss ner på filten och jag tog fram picnickorgen och så åt vi.
efter vi ätit låg vi ner på filten och mös.
'' thank you'' sa chloe och tittade på mig och log.
''for what?'' frågade jag och log.
'' everything'' sa hon och kröp närmare mig och så att hon låg med sitt ansikte mot mitt sedan kysste jag henne.
sedan reste vi oss och skulle gå till bilen då drog jag henne närmare mig  och hon hoppade upp i min famn och la sina ben runt min midja och jag la mina armar under hennes rumpa så hon skulle hålla sig uppe.
sedan tog hon tag i mitt ansikte och kysste mig.
'' i don't know what i would do without you'' viskade jag till henne.
'' i love you'' viskade hon tillbaka.
'' i love you to'' sa jag och kysste henne igen.
sedan hoppade hon ner men jag lyffte upp henne (wedding style)
sedan bärde jag henne till bilen.
sedan åkte vi tillbaka till huset.
'' so when are we meeting the others?'' frågade hon mig.
'' 7:30'' sa jag och log.
'' okay'' sa hon och satt sig i mitt knä och jag tittade på en lakers match.
efter ett tag så kom mamma hem.
'' hey i'm home'' ropade hon och kom in i vardagsrummet.
'' hey mum'' sa jag och log.
'' don't let me interupt you to lovebirds'' sa hon och log och sedan gick hon in i köket.
efter en stund ropade hon att det var mat sedan efter vi ätit åkte vi till bion där de andra väntade.
sedan köpte vi biljetter och popcorn och sånt.
vi såg på nån romantisk grej inte för jag såg så mycket jag och Chloe hånglade nästan under hela bion.
'' hm so what did you think?'' frågade chloe och flinade mot mig.
'' it was okay but what would you to know you like eat eachother'' sa Mirranda och flina och vi alla skrattade.
sedan åkte vi hem klockan var redan 10.
när vi kom hem satt jag och Chloe och tittade på A Walk To Remember.
sedan gick vi och la oss.
jag la mig ner i sängen och hörde hur det mullrade och bilxtrade ute.
pricis när jag höll på och somna hörde jag att någon knackade och sedan öppnade dörren.
det var Chloe hon såg skräckslagen ut.
'' can i sleep here with you '' sa hon rädd.
'' ofcourse'' sa jag och log.
hon kom och la sig bredvid mig och jag la mina armar runt henne.
hon stellnade till varje gång det mullrade utanför.
'' baby you don't have to be afraid i'm here'' viskade jag i hennes öra och hon slappnade genast av.
sedan såg jag att hon somnade.
jag log och sedan somnade jag med.
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jätte bra! <3

Svar: tack ! :)<3
natalie hoxell

2012-07-17 @ 12:25:39
URL: http://bieberrstorys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0