I Want You 8: '' GoodLuck justin'

 
jag vaknade av att jag fick ett sms.
- don't forgett to be at the konsert at 5 sharp don't be late!- det var scooter.
jag kollade mot alla andra dom låg och sov och Chloe låg nästan i mina armar.
jag la mina armar runt om henne.
idag skulle jag berätta att jag var kär i henne.
men det fick bli efter konsetren.
jag såg att Ryan vaknade han satt sig upp och kollade på mig och Chloe.
'' nice dude'' viskade han och blinkade med ena ögat.
jag bara flina.
''comon lets make some breakfast for the others'' sa Ryan när han gick förbi mig.
jag suckade.
''fine'' och tog försiktigt bort mina armar ifrån henne.
sedan gick jag och Ryan in till köket.
vi gjorde vofflor och så hade vi glass med frukter till.
vi dukade fram och så och sedan kom Mirranda och Chloe.
'' Goodmorning'' sa de båda och satt sig ner vid bordet.
''Goodmorning'' sa både jag och ryan och så satt vi oss också ner och började äta av allt.
vi satt och pratade och skrattade och sedan när vi var klara lät vi allt ligga kvar och vi planerade att gå och väcka  Nicole och Chace men när vi kom in dit såg vi att dom låg ovanpå varandra och strulade.
''wops!'' sa både Mirranda och Chloe och gick till badrummet för att fixa sig.
''get a room!'' sa jag och ryan och flina och gick in till Ryans rum för att fixa oss.
när vi var klara satt Nicole och Chace och åt frukost.
'' i'll guess you to are togheter now?'' sa jag och flinade.
'' yess we are'' sa chace och kysste Nicole.
sedan kom Chloe och Mirranda in.
'' chloe we need to get to the consert 5 sharp'' sa jag och flina.
'' oh okay'' sa hon och log.
vi alla satt och pratade och tjejerna snackade om att dom borde åka och shoppa någon dag medans vi killar snackade om basket och om den nya lakers matchen som snart skulle vara.
sedan började klockan närma sig kvart i 5.
'' Justin we gotta go now'' sa Chloe och log.
'' oh okay bye guys'' sa jag och vi sa hejdå till alla och sedan packa vi ihop våra grejer.
sedan hoppade vi in i bilen och åkte till konserten.
'' hi you must be Chloe i'm Scooter'' sa Scooter och hälsade på Chloe.
'' Yeah nice to meet you '' sa hon och log.
'' justin you gotta go change Chloe you can come with me.'' sa han och dom försvann iväg.
jag gick och bytte om till ett par röda byxor,svart tröja och guldig kavaj.
sedan värmde jag upp rösten och sedan gick jag bakom scenen där Chloe och min mamma satt.
'' GoodLuck justin'' sa Chloe och log.
''Thanks'' sa jag och försvann upp på scenen.
alla fans skrek och jag började köra igång med massor av olika låtar.
sedan efter jag var klar så sprang jag ner bakom scenen.
''you were amazing'' sa Chloe och log.
'' thanks Chloe'' sa jag och kramade henne.
jag bytte om och sedan gick jag till Chloe igen.
'' Hey do you wanna take a walk at the beach with me i gotta tell you something.'' sa jag och log.
'' sure'' sa hon och log.
vi gick sida vid sida längs stranden och solen skulle snart gå ner.
'' so Chloe i gotta tell you something'' sa jag och stannade.
'' okay'' sa hon och log och stannade framför mig.
'' okay, so i have  liked you since i saw you the first time. your such a beautiful girl that i would be prud to call mine if you let me will you please be my girlfriend'' Sa jag nervöst.
'' Ofcourse i want to justin i've liked you to since i first saw  you'' sa hon.
''really?¨'' sa jag förvånat.
'' yeah '' sa hon och då drog jag henne till mig och kysste henne.
hon la sina armar runt min hals och jag la mina runt hennes midja.
sedan gick vi hand i hand längs stranden och sedan gick vi till bilen.
vi åkte hem och satt oss och kollade på en film men när ungefär halva filmen hade gått hade Chloe somnat i min famn.
jag bärde in henne till hennes sovrum och bäddade ner henne.
''goodnight beautiful''viskade jag och pussade henne på kinden.
sedan fixade jag mig och kröp sedan ner i sängen.
idag hade varit en bra dag.
jag tänkte en stund på allt som hänt idag och sedan somnade jag.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0