I Want You 7 :''what was that all about?'

 
jag vaknade av att solen lös in i rummet.
inte förens idag kändes det att det var sommarlov eftersom vi precis slutat skolan förra veckan men nu är det måndag och det börjar kännas.
idag skulle jag,Chloe och Ryan gå ner till stranden på dagen och sedan på kvällen skulle jag,Chloe,Ryan,mirranda,Chace och Nicole ha typ filmkväll och sedan sova över hos Ryan.
nag  gick upp och drog på mig ett par mjukis byxor och en tröja och gick sedan ner för trappan och började laga vofflor mamma var inte hemma hon hade åkt och shoppat med Scooters flickvän.
efter jag duckat upp allt kom Chloe ner.
''goodmorning'' sa jag och log.
'' goodmorning'' sa hon och gäspade.
'' i made waffels'' sa jag och log.
'' i love waffels thanks'' sa hon och log.
vi åt och sedan försvann vi båda upp för att byta om till stranden.
jag tog på mig mina badbyxor och en t-shirt och såklart en av mina kepsar.
när Chloe sedan var klar åkte vi och hämtade upp Ryan.
sedan åkte vi till stranden jag tog av mig min t-shirt och ställde mig i solen.
jag såg hur Lauren drog av sig sina shortst och henens linne och hennes reflexgröna bikini lös i solen.
''wow'' mumlade jag.
''What?'' frågade hon och log.
'' uhm nothing common lets go in the water'' sa jag och sprang mot vattnet med både Ryan och Chloe tätt efter mig.
Chloe gick sakta i en bit men sedan vände hon sig om och var påväg tillbaka men jag sprang fram till henne och lyfte upp henne och sprang ut med henne och slängde ner henne i vattnet.
'' oooh you're so gonna regret that''sa hon och skvätte vatten på mig.
sedan slutade det med att vi alla 3 hade vattenkrig och skvätte ner varandra.
sedan sprang vi alla 3 upp på land och la oss i solen.
'' crap'' sa Chloe och tittade skräckslaget på mig.
''what is it?''frågade jag henne oroligt.
'' my dad i walking over there hes looking at everyone i think hes looking for me hid me'' sa hon och jag och Ryan satt oss så att hon kunde gömma sig bakom oss.
hennes far gick förbi oss och kollade på oss lite extra men sedan när han var långt borta så putstade vi alla 3 ut och Chloe kröp fram.
''what was that all about?'' sa Ryan och kollade frågande på oss.
jag kollade frågande på henne.
'' justin its okay i trust him you can tell him'' sa hon och log lite.
jag nickade och berättade allt om hennes pappa för ryan.
'' what a jerk!'' sa Ryan shockat.
vi solade lite till men jag låg ständigt på vakt för att se att inte han kom tillbaka.
sedan släppte vi av ryan hos honom för han skulle fixa lite tills ikväll och jag och Chloe åkte hem för att byta om och så.
vi turades om att duscha och sedan fixade vi oss och packade lite grejer.
sedan sa vi hejdå till mamma som hade kommit hem och så åkte vi till Ryan.
'' hey man ! ''sa Ryan när han öppnade och gav justin en bro hug.
'' hey ryan!'' sa jag glatt tillbaka.
'' hey chloe'' sa han och kramade henne på ett sånt där vänligt sätt.
vi gick in till vardagsrummet där de andra redan satt och valde ut filmer.
vi började titta på en American Pie film.
jag och de andra killarna satt och skratta nästan hela tiden medans tjejerna skrattade då och då.
'' Are You guys hungry? were ordering pizza?'' sa Ryan.
'' i'm starving!'' sa Chace.
''Chace when are you not hungry'' sa jag och alla skrattade.
vi beställde pizza som kom efter typ 10 minuter sedan när vi satt och äta satt jag och killarna och snackade basket medans det verkade som om Chloe kom väldigt bra överens med Mirranda och Nicole.
sedan skulle vi se på en skräckfilm.
insidius ååååh den är så jävla bra.
men tjererna skrek som grisar hahah ! 
Chloe låg i princip i mitt knä inte för att jag hade nå imot det jag la mina armar skyddande runt om henne.
sedan när filmen var slut hoppade hon generat ner från mitt knä och i soffan igen men allt jag gjorde va och log.
'' can we do something fun now?'' sa Mirranda.
''i know we can play spinn the bottle!'' sa Nicole.
vi alla satt oss i en ring och vi la en flaska i mitten.
Nicole började att snurra flaskan den hamnade på Chace.
hon böjde sig fram och kysste honom.
Chace vart helt röd i ansiktet.
sedan var det chace tur den hamnade på ryan.
''ooooooh!'' ropade vi andra och motvilligt pussade dom varandra snabbt som attans på munnen och sedan spottade dom och fräste.
sedan var det ryans tur han snurrade och den hamnade på Mirranda dom pussades och dom pussades länge.
'' hellooo are you done anytime son or should we alsk after 1 year again?'' sa Chace och flina.
alla  började skratta.
sedan var det mirrandas tur och den hamnade på Chloe.
dom pussades snabbt för tjejer var det inte konstigt eftersom det var som på ett systerligt sätt men det kändes konstigare för oss killar.
det var nu Chloes tur snälla bli jag snälla bli jag.
flaskan stannade på mig.
YES!
hon kröp så att hon stod framför mig och kysste mig.
jag ville aldrig släppa taget.
hennes mjuka läppar med smak av hallon kändes så underbart mot mina läppar sedan tillslut släppte vi taget om varandra.
hon rodnade och log mot mig.
jag log stort tillbaka.
damn jag var fast, jag är kär, jag är kär i Chloe.
vi bestämde oss för att börja bädda för klockan var redan 2.
sedan låg vi och snackade länge och jag låg bredvid Chloe.
allt jag ville var att hålla om henne imorgon skulle jag fråga om hon ville bli min flickvän.
det var den sista tanken som flög igenom mitt huvud innan jag somnade.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0