I Want You 6 :''omg thank you''

jag vaknade tidigt den söndag morgonen.
jag var tvungen att ringa några samtal för att fixa överaskningen till Chloe.
idag skulle vi bara vara fast jag skulle behöva få ut henne ur huset för jag har ringt till några jag känner som vet vad tjejer vill ha för kläder,smink osv så dom ska göra om hela gästrummet till ett rum som passar henne och fylla garderoben osv.
så jag måste fundera på hur jag ska få ut henne ur huset.
hm vid 7 skulle vi iaf hämta hennes grejer eller ah det hon ville ha och vi skulle dra ner till stan och fixa ett nytt nummer fast jag tänkte köpa en ny telefon till henne också.
jag gick upp och fixade mig körde på jeans en t-shirt och en keps.
sedan smög jag in till Chloes rum och la lite kläder som hon kunde välja mellan som mina vänner hade kommit över med.
sedan gick jag ner och började fixa fram frukosten.
sedan efter ett tag kom hon ner hon hade valt ett linne,shorts och keps och hon hade ändvänt sminket som jag lagt åt henne på byrån.
'' goodmorning'' sa hon och log.
'' goodmorgning gorgeus'' sa jag och log.
hon rodnade och satt sig ner.
'' so what are we doing today?'' frågade hon.
''hm first were going to get you a new number and stuff'' sa jag och log.
'' okay'' sa hon och log.
vi satt och snackade och åt när mamma kom in igenom dörren hon hade vart och handlat.
'' goodmorning'' sa hon glatt.
'' goodmorning'' svarade både jag och Chloe glatt.
'' so Chloe did you sleep well?'' frågade min mamma när hon började plocka in grejerna i kylskåpet.
'' yeah i can't eaven remember when i sleept this good'' sa hon och log.
'' well good'' sa mamam och log.
vi åt klar vår lunch och när klockan blivit 11 åkte vi till affären för att fixa nytt nummer.
när vi fixat det gick jag fram till alla iphone grejerna.
'' okay do you wan't a black one or a white one?''frågade jag henne och log.
''wait i'm getting a new phone?'' sa hon förvånat.
'' yeah so white och black?'' frågade jag henne och log.
'' i can't let you buy me an iphone.'' sa hon och log.
'' yes you can so now pick one'' sa jag och log.
''fine the white one'' sa hon och log.
vi betalade telefonen och fixade ett nytt nummer till
min mobil pep till.
- wanna hang out me you and chace :)- det var ryan.
- sure if Chloe can come :)-  svarade jag.
jag fick snabbt svar.
- sure we're at my house :) - svarade han.
'' were going to Ryans hous to hang with him and Chace if its okay?'' sa jag och log.
'' yeah okay'' sa hon och log.
vi satt oss först ner på en parkbänk och fixade hennes iphone. vi fixade in mitt nummer och min mammas nummer.sedan fixade in hennes facebook och twitter sedan gick vi till ryan.
'' heeeey man !'' sa ryan när han öppnade.
'' heyy ryan!'' sa jag och vi gav varandra en bro hug.
'' hi Chloe'' sa han och log mot mig.
'' hi'' sa hon och log tillbaka sedan gick vi in till vardagsrummet där Chace väntade.
'' hi- holly shit hi i'm chace'' sa han och stod framför Chloe och räkte fram handen.
'' hi i'm Chloe'' sa hon och log.
jag satt mig ner i soffan och hon satt sig bredvid mig sedan satt sig chace och ryan också ner i soffan.
'' sooo lets see a movie what do you wanna see?'' frågade ryan.
'' A Scary one!'' sa Chace.
'' Okay lets take One Last Call'' sa Ryan och satt på den och Chloe såg redan rädd ut.
när ungefär en tredjedel av filmen hade gått var Chloe riktigt rädd hon grabbade tag i min hand.
jag hade inget imot det om man säger så.
filmen vart allt med äckligare och äckligare och Chloe kröp närmare och närmare mig.
när filmen var slut så släppte hon taget om min hand och flyttade en liten bit bort och rodnade men jag log bara tillbaka.
Jag kollade på klockan den var nu 1.
'' ey are you hungry we could make tacos !'' sa Ryan.
''sure sunds good !''' sa Chace och både jag och Chloe höll med.
 vi gick in i köket och vi började fixa tacos.
ryan fixade dukningen,Chace fixade köttet och jag och Chloe skärde grönsakerna.
efter vi var klara med allt satt vi oss ner och åt och jag måste säga att det vart riktigt gott.
jag fick ett sms där det stod att Chloes rum och garderob och allt annat var klart.
eh det kunde vänta ett tag till.
vi satt och skrattade och pratade om allt möjligt det kändes så skönt att Höra Chloe skratta och se henne Le.
klockan började närma sig 7 och jag och Chloe gick till hennes hus.
vi gömde oss vid en buske när vi såg hennes pappa komma ut han hoppade in i bilen och åkte iväg.
vi sprang fram till dörren och sprang in och upp på hennes rum.
hon drog fram en resväska och packade ner hennes favorit grejer och sedan tog hon fram en handväska och packade ner lite fler grejer och sedan tog jag hennes resväska och så sprang vi ut vi ville inte ta några chanser att stanna utan vi sprang en lång bit innan vi stannade för att hämta andan.
vi hadde hunnit innan hennes pappa var tillbaka det var huvudsaken.
vi gick sida vid sida längs vägen.
när vi kom fram till vårt hus gick vi mot hennes rum och jag bara log stort när jag gick bakom henne hon öppnade dörren och stannade shockat och vände sig sedan mot mig.
''have you fixt all this'' frågade hon och log.
''yes'' sa jag och log.
'' omg thank you'' sa hon och kramade mig jag släppte ner resväskan och kramade henne med.
'' should we put the chlotes in ?'' frågade jag henne men det var inte det som var tanken utan det var att hela garderoben var full av nya kläder.
''sure'' sa hon och log.
jag la upp hennes resväska på sängen och gav henne ett klädesplag och när hon öppnade garderoben såg hon att det var en walk in closet.
hon vände sig om mot mig chockat-
''suprise'' sa jag och log.
hon sprang in och såg alla kläder,smink,skor,väskor,smycken och sånt wow dom hade gjort ett bra jobb.
'' thank you thank you thank you!'' sa hon coh sprang fram till mig och kramade om mig.
jag kramade om henne tätt intill mig.
sedan tittade hon in i mina ögon och jag i hennes och vi båda lutade in för att kyssa varandra.
'' Justin ! Chloe! Dinners Ready!'' vi båda hoppade till.
vi båda släppte taget om varandra och gick ner sida vid sida.
fan jag var sååå nära att kyssa henne.
betydde det att hon gillade mig?
hm.
vi satt oss ner och åt mamma hade lagat lasange.
'' mmmh this taste fantastic pattie.'' sa chloe och log mot min mamma
 ''glad you liked it'' sa min mamma och log
efter vi ätit bestämde jag och Chloe oss för att titta på tv.
sen efter ett tag somnade Chloe i soffan mot min axel.
jag log.
sedan bärde jag henne in till hennes rum och bäddade ner henne i sängen.
''godnight beautiful'' sa jag och pussade henne på kinden.
sedan gick jag och fixade iårdning mig och gick sedan och la mig.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jätte bra! <3

Svar: tack ! :)<3
natalie hoxell

2012-07-13 @ 13:59:19
URL: http://bieberrstorys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0