I Want You 5 :'' so who's this young lady''

jag vaknade dagen därpå av att solen lös  in igenom föndstret idag var det lördag.
jag tog en snabb dusch och sedan tog jag på mig ett par jeans och en t-shirt och sedan tog jag på mig ett par svarta subras och sedan fixade jag håret lite snabbt och sedan gick jag ner.
'' godmorning mom'' sa jag och pussade henne på kinden och sedan satt jag mig ner och käkade frukost.
mamma hade gjort våfflor.
''so what are you doing today?'' frågade hon mig.
'' hm i think i will just skate at the park for a whille.'' sa jag och log.
'' okay be careful'' sa hon och jag gick ifrån matbordet och tog min skate board och åkte mot parken.
jag åkte in på den lilla stigen som var omringad av träd och sedan åkte jag mot parken.
jag började åka upp och ner för alla ramperna och gjorde massor av olika tricks.
men sedan fastnade mina ögon på något annat Chloe satt och tittade på mig från staketet en bit bort.
jag log mot henne och ställde mig på skateboarden och åkte mot henne.
hon satt där så vacker i sin beigaklänning och hennes bruna hår som lös i solen.
men man kunde se mörka blåmärken på hennes hals och på hennes ben och armar.
åååh jag hade lust och döda henne far för att han gör så mot henne!
jag stannade framför henne.
'' hi'' sa jag och log mot henne.
'' hi'' sa hon lite blygt men log.
'' so what brings you to the park?'' sa jag och log.
'' its a good place to think'' sa hon och fejkade ett leende.
men hennes ögon var ledsna.
'' think about what'' sa jag och ställde ner min skateboard och hoppade upp bredvid henne.
'' everything, my life,my mum..'' sa hon och pausade.
'' tell me about her how has she?'' sa jag försiktigt.
'' she was..'' sa hon och suckade.
'' you don't have to tell me if you don't want to'' sa jag och log stöttande mot henne.
'' no, it's okay. My mum was amazing. People told me that i was just like her.
she had the same hair and the same eyes she was the one i could talk to about anything.'' sa hon och log mot mig.
'' i'll bet shes really praud of you'' sa ja och log mot henne.
'' really, why?'' sa hon och log mot mig.
'' you're so strong and so beautiful'' sa jag och log.
man kunde se hur hon vart röd om kinderna.
'' thanks'' sa hon och log.
''no problem, hey do you wanna try ?'' frågade jag henne och hoppade ner och lyfte upp skateboarden.
'' no i probably suck at it'' sa hon och bet sig i underläppen som jag merkt att hon brukar göra när hon blir nervös.
'' comon i'll help you'' sa jag och tog tag i hennes hand och hon hoppade ner och ställde sig på brädan.
'' okay so if we start simple just stand on the skateboard .'' sa jag och log mot henne.
hon ställde sig på skateboarden och jag ställde mig bakom henne och  tog tag i hennes midja och drog henne frammåt.
'' really good now we try with you holding my hands'' sa jag och ställde mig framför henne och hon tog tag i minna händer.
'' okay now i want you to put dow one foot and pusch it abit forward and then stand up on the board again'' sa jag och log.
och hon gjorde det och jag höll i henne sedan när vi skulle göra det igen missade hon brädan när hon skulle ställa sig igen så jag fångade henne.
'' ops'' sa hon och rodnade.
'' don't worry we can try another time again.'' sa jag och log.
''i'd like that'' sa hon och log mot mig.
jag höll fortfarande henne i ett fast grepp skulle jag släppa henne nu skulle hon ramla.
'' hey man!'' hörde jag Ryan säga.
jag suckade och hjälpte Chloe tillbaka på fötterna.
hon log mot mig.
''hey ryan!'' sa jag och vi gjorde vår handshake.
'' so who's this young lady'' sa han och log mot Chloe.
'' oh this is Chloe, Chloe this is Ryan.'' Sa jag och log.
'' nice to meet you Ryan'' sa hon och log.
'' nice to meet you to Chloe, well i gotta go see you guys later'' sa han och log och sedan försvann han.
jag kollade på klockan den var redan 4 oj redan.
'' so are you hungry?'' frågade jag henne och log.
'' yeah allittle but i probably should go back home'' sa hon och suckade.
'' please let me buy you a pizza'' sa jag och log.
hon kollade på mig ett tag och jag bara log.
tillslut suckade hon och log.
''fine'' sa hon och vi båda gick bredvid varandra.
vi gick in till pizzerian och beställde vår mat och den kom efter ett tag.
'' omg i haven't eaten pizza in like forever thank you'' sa hon och log mot mig när vi gick ut från pizzerian.
'' no problem'' sa jag och log.
'' so i probably should go home now'' sa hon lite ledset.
'' please don't go yet comon lets go to the swing by the water'' sa jag och log och tog tag i hennes hand och vi sprang dit och satt oss i gungan.
 det hade blivit mörkt och solen hade precis gått ner.
det pep till i hennes telefon.
hon kollade vem det var men svarade inte.
'' who is it?'' frågade jag henne.
'' my dad he will kill me'' sa hon och suckade.
'' no he won't i won't let him'' sa jag bestämt.
''but he will just hit me when i get home'' sa hon förvånat.
'' so don't go home'' sa jag och log mot henne
'' but where would i live?'' frågade hon mig förvånat.
'' you can live at my house'' sa jag och log mot henne.
'' justin'' sa hon och suckade.
'' please'' bad jag henne.
hon vart tyst ett tag.
'' are you shore its okay with your mum?'' frågade hon.
'' ofcourse i can call here right away'' sa jag och gick en bit ifrån och ringde henne och berättade allt om hennes pappa och sånt och att jag verkligen gillade henne och mamma sa att det var självklart att hon kunde bo hos oss och att hon bäddar åt henne i gästrummet.
sedan gick jag tillbaka till Chloe.
'' she said you were more than wellcome to stay with us'' sa jag och log mot henne.
''thanks justin'' sa hon och log mot mig.
'' no problem '' sa jag och log.
'' but wait what about my stuff?'' sa hon.
''well, is there anytime when you're dad ain't home?'' frågade jag henne.
'' yeah at sundays at 7 to 9 why?'' frågade hon mig.
''well get it then'' sa jag och log mot henne.
klockan började närma sig halv 11 och vi bestämde oss för att gå hem.
'' hello were home!'' ropade jag när vi klev in igenom dörren.
då kom min mamma springandes.
'' hello you must be Chloe its so nice to meet you'' sa hon och kramade Chloe.
'' its so nice to meet you to Pattie and thanx for letting me stay here with you '' sa Chloe och kramade henne tillbaka.
'' no problem it will be fun not just  having boys in the house'' sa min mamma och log.
'' well justin why don't you show here her new room.'' sa min mamma och jag gjorde som hon sa.
''so here it is'' sa jag och log.
'' thanks'' sa hon och log.
'' i'll go get you something to sleep in wait a sec'' sa  jag och sprang och hämta en av mina tröjor en handuk och en tandborste.
'' here you go'' sa jag och la det på sängen.
'' justin thank you for everything'' sa hon och log mot mig.
'' no problem goodnight'' sa jag och log.
'' goodnight'' sa hon och jag gick ut ur rummet och sedan gick jag och fixade mig och sedan kröp jag ner i sängen och somnade.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jätte bra! <3

Svar: tack ! :D <3
natalie hoxell

2012-07-10 @ 22:11:09
URL: http://bieberrstorys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0