I Want You 11:'' is that your girlfriend?''

 
jag vaknade av att någon satt sig på min mage och kysste mig på halsen.
jag log och öppnade ögonen.
''goodmorning babe'' sa jag och flinade
''goodmorning'' sa hon och flinade.
jag satt mig upp och hon satt i mitt knä jag tog min keps ifrån nattusbordet.
jag höll om henne och kysste henne.
'' i love you Chloe Faith James'' sa jag sedan och tittade henne i ögonen.
'' i love you to Justin Drew Bieber'' sa hon och log.
jag la mig ner i sängen igen med henne över mig och hon kysste mig.
sedan låg vi och mös ett tag.
sedan knackade det på dörren.
'' come in'' sa jag och det var min mamma som kom in.
'' oh good your awake breakfast is downstairs i'm going to a meeting with the polise they have found the man that sat our house on fire i'll tell you everything wen i gett back but your dad and your brother and sister are still home.'' sa hon och log.
'' okay thanks mum'' sa jag och hon försvann ut.
'' justin what if it was my dad'' sa Chloe och suckade.
'' then they got him now'' sa jag och kysste henne.
vi gick upp och jag tog på oss kläder som mamma lagt fram till oss jag antog att hon köpt dom idag eftersom allt som fanns i vårt hus hade förstörts.
förutom ett hårsmycke som var Chloes som hon hade fått av sin mamma hon satte den i håret nu.
sen gick vi in till köket och satt oss ner och åt frukost när Jazzy och jaxon kom.
'' justin! justin!'' sa Jazzy.
'' yess'' sa jag och log.
'' is that your girlfriend?'' sa hon och fnittrade.
'' yess she is'' sa jag och kramade om Chloe och gav henen en snabb puss.
''eeww'' sa jazzy och jaxon och sedan skrattade dom sedan kom min pappa in.
'' goodmorning did you sleep allright'' frågade han oss.
'' goodmorning and yess'' sa jag och Chloe nickade som svar.
'' well i'm leaving these 2 monsters to there nanny and then i'll come back okay?'' sa han och log.
'' okay bye dad bye jazzy bye jaxon'' sa jag och log.
'' bye justin and his girlfriend'' sa dom båda och log och jag,Chloe och pappa skrattade.
'' so what do you wanna do?'' frågade jag henne.
''hmm what about watching a movie?'' sa hon.
''sure'' sa jag.
vi plockade undan frukosten och sedan gick vi till tvrummet och satte på en film men den var tråkig så vi började hångla istället.
sedan hörde vi hur dörren låstes upp.
''I'm back'' ropade pappa.
vi satt oss upp igen och jag la armarna runt Chloe.
när filmen var slut gick jag till köket och sa till pappa att vi skulle åka till stan för att köpa lite kläder till både mig och Chloe och även smink till Chloe.
vi fick låna min pappas bil.
så vi åkte till gallerian.
vi shoppade massor av kläder och sånt och även smink till Chloe.
sedan åkte vi tillbaka hem och så bytte hon om till bikini och jag bytte om till badbyxor sen gick hon ut och la sig och sola.
jag gick in i köket och fixade något att dricka till oss jag fixade jordgubbs smothiees. 
jag gick jag ut med våra drickor.
''aw thanks'' sa hon och tog imot sin smothiee.
vi satt där ute ett tag och sedan gick vi in och jag gick i dushen och sedan när jag var klar gick hon in i dushen och jag gick och satt mig och kollade på en Lakers match.
sedan kom hon och satt sig i mitt knä och nu hade alla förutom min mamma kommit hem det var ett jävla långt möte.
vi satt alla klistrade framför tven och var helt inne i tven eller ah inte pappas fru eller Chloe så dom gick och fixade dricka och chips och sånt till oss alla.
sedan kom hon tillbaka och satt sig i mitt knä.
sen när matchen precis var slut kom mamma.
'' well?''sa jag.
'' it was Chloes dad but he wont be able to try to hurt you anymore Chloe cause they have put him in jail.'' sa min mamma och jag såg hur chloe fick tårar i ögonen.
'' i'm so sorry for what happend to the house.'' sa hon.
''it wasn't your fault and they almost done with our new house we are moving in there in 2 days.'' sa min mamma.
vi alla satt och tittade på tv förutom jazzy och jaxon såklart för dom hade lagt sig för nån timme sedan.
'' justin i'm kinda tired so i'm going to bed you can stay if you wan't'' sa hon och reste sig upp.
'' i'm comming with you'' sa jag och tog hennes hand.
'' goodnight everybody'' sa vi båda och gick in till vårt rum.
vi fixade iårdning oss och sedan la vi oss ner i sängen och jag la mina armar runt Chloe och hon somnade nästan på en gång.
hon var så grymt vacker när hon sov fast hon var ju alltid vacker så.
sedan somnade jag.
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jätte bra! <3

2012-07-24 @ 21:41:07
URL: http://bieberrstorys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0