I Want You 10:'' aaaaah! Justin!!!''

 
jag vaknade och kollade på klockan den var 9.
jag kollade ner på Chloe som låg tryckt och sov i mina armar.
jag pussade henne på kinden och sedan vaknade hon.
'' goodmorning beautiufl'' sa jag och log.
''goodmorning'' sa hon och log mot mig.
vi gick upp och fixade iårdning oss.
sedan gick vi ner och åt frukost idag skulle vi ner till stranden.
efter vi ätit hämtade vi grejerna vi skulle ha med oss sedan åkte vi till stranden.
vi sprang ut i vattnet och vi kysstes och höll om varandra när vi hörde massor av kamerablixtrar.
vi kollade shockat på stranden som var fylld av paparatzzies.
jag tog tag i hennes hand och vi lyckades tränga oss förbi dom och sedan sprang vi och tog våra grejer och sedan sprang vi med paparatzzierna efter oss.
vi sprang in bakom ett stort träd och vi stod tätt intill varandra för att inte synas.
vi såg och hörde hur dom sprang förbi.
vi båda pustade ut.
'' Chloe i'm so sorry about that'' sa jag och suckade.
'' Justin its okay'' sa hon och log.
vi smög tillbaka till stranden och köpte varsin glass innan vi åkte tillbaka till huset klockan var nu redan 1.
så vi bestämde oss för att käka lunch jag ställde mig och fixade mat medans Chloe kollade runt lite på datan.
'' uhm justin'' sa hon och jag vände mig mot henne och hon vred skärmen mot mig och jag såg tusentals fotton på oss över hela internet.
''there everywere what if my dad sees them his going to come aftre you and then kill me!'' sa hon rädd.
'' no he won't i won't let him'' sa jag och gick fram till henne och kramade om henne och sedan böjde jag mig ner  och kysste henne.
'' okay i love you'' viskade hon.
'' i love you to'' viskade jag tillbaka.
sedan släppte jag taget om henne och fortsatte laga lunchen.
jag lagade hamburgare.
efter vi ätit så sprang Chloe och duschade medans jag satt och tittade på tv.
sedan hörde jag plötsligt hur Chloe skrek.
'' aaaaah! Justin!!!'' 
jag flög upp som ett skott och sprang upp för trappan.
'' baby whats wrong?!'' frågade jag oroligt när jag kom in.
'' A SPIDER KILL IT!'' skrek hon rädd.
jag pustade ut och gick sedan och dödade den.
sedan la jag märke till att Chloe bara stod i underkläder.
''well hello sexy'' sa jag och kramade om henne.
hon fnittrade till och rodnade.
sedan ställde hon sig på tå och kysste mig.
sedan gick hon ut ur badrummet och jag hoppade in i duschen.
efter jag duschat gick jag in i mitt rum och bytte om sedan gick jag ner till vardagsrummet där Chloe satt och titta på nån tvserie.
'' what are you looking at?'' frågade jag henne.
'' One Tree Hill season 4'' sa hon och log.
jag satt mig ner i soffan och hon kröp in i min famn och jag la mina armar runt henne.
vi spenderade nästan resten av dan med att kolla på tv.
sen vid 7 kom min mamma hem och började göra iårdning middagen.
hon gjorde pasta och köttfärsås.
efter vi ätit kollade jag och Chloe på en film vi hade kollat på väldigt många filmer på sistonde hahha.
sedan efter ett tag när klockan började närma sig halv 12 så gick vi och la oss i mitt rum.
 
jag vaknade av att det luktade rök och när jag öppnade ögonen förstod jag varför hela rummet var fullt av rök och det luktade eld och var väldigt varmt.
shit huset brinner!
''Chloe you have to wake up!'' ropade jag och skakade henne.
hon öppnade sakta ögonen.
''what is it justin?'' frågade hon tyst.
'' the house is on fire!''sa jag panikslaget.
hon for upp ur sängen men snubblade på något.
''owww!'' sa hon smärtsamt.
jag bärde upp henne och sprang till min mammas rum hon kom precis ut därifrån och man hörde syrener utanför.
vi alla sprang ut eller ah jag bärde Chloe.
Brandmännen försökte säcka huset och när dom lyckats fanns nästan inget av huset kvar.
''are you the ones living in the house?'' frågade en av brandmännen.
''yess'' sa min mamma.
''well it looks like someone sat your house on fire this wasint an acident'' sa mannen och jag såg i Chloes ögon hur hennes panik växte.
nej det kunde väll inte vara hennes pappa?
jag testade att släppa ner chloe men hon kunde inte stå på sin ena fot.
'' are you hurt? ''frågade min mamma.
'' i fell on something on the way out of justins room'' sa hon och man såg att det var smärtsamt att försökta stå på foten.
'' let me look''sa min mamma och Chloe satt sig ner på backen och min mamma kände på foten.
'' no its not brooken i think you just have twisted your ankle it will be fine in a few days'' sa hon och log.
mamma pratade med brandmannen och sedan åkte vi till min pappa och hans andra familj alltså hans fru och mina småsyskon.
vi skulle sova där inatt och det var även första gången dom träffade chloe.
efter vi hällsat och så så ville vi alla bara gå och lägga oss.
klockan var halv 5 när vi somnade igen.
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jätte bra!! <3

Svar: tack! :)<3
natalie hoxell

2012-07-20 @ 12:04:44
URL: http://bieberrstorys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0