Who Know's 9 : Kyle and Kylie

 
 
Stephenie's Perspektiv 
 
jag vaknade på måndagsmorgonen av att mitt alarm gick igång.
jag suckade och gick upp och gick sedan in i duschen.
sedan fönade jag håret ,plattade det och sminkade mig.
sedan gick jag tillbaka till mitt rum och tog på mig en svart magtröja,ett par vita jeansshorts med ett guldbälte till.
sedan gick jag ner och fixade vofflor sedan kom justin ner.
''mmh det luktar gott''sa han och log och satt sig ner och jag ställde vofflorna på bordet och han började genast äta.
jag satt mig ner och tog en voffla jag med.
''godmorgon ungar, åh Stephenie har du gjort vofflor?''sa justins  mamma glatt.
''japp''sa jag och log.
''du fråga inte äns om jag gjort dom''sa justin och gjorde en ledsen min.
'' nej för om du hade gjort dom hade dom inte sätt ut som vofflor''sa hon och flina.
jag skrattade lite.
''mobbar ni mina kocktalanger!''sa han och så började vi alla skratta.
'' aja nu måste jag åka''sa jag och ställde undan tallrickarna.
'' juste jag och steve har en överaskning efter skolan till er båda kan ni komma direkt hem?''sa pattie och log.
''visst ses då''sa jag och sprang ut igenom dörren och hoppade in i bilen och åkte och hämtade Bella och Manda och åkte sedan till skolan.
''vad har vi först?''frågade jag.
'' hm historia''sa bella.
''åh seriöst? jag orkar inte med Mr Webbers prat''sa jag och suckade och sedan gick vi till lektionen.
han stod seriöst och pratade om typ 2 världskriget i typ hundra år innan vi slutade , 5 minuter försent desutom så vi fick skynda oss till idrotten vi skulle dansa yey det är alltid kul.
vi skulle dansa hipp hop vilket är kul men vår lärare hade ingen aning om vad hon gjorde och vi elever gjorde rörelserna dubbelt så bra som henne.
men aja sedan gick vi till lunchen.
vi satt oss vid vårat vanliga bord.
''varför måste skolmaten vara så äcklig för?''sa jag och sköt ifrån mig brickan.
'' hm jadu''sa bella och flina.
 
Justins Perspektiv 
 
efter vi ätit klar vår lunch gick vi till vår nästa lektion som var biologi.
vi skulle skriva redovisningar om en varsin kroppsdel jag fick hjärtat.
sedan efter det hade vi idrott vi spelade basket.
sedan åkte jag hem och det visade sig att både jag och Stephenie kom samtidigt hem.
'' hej''sa hon glatt.
'' hej''svarade jag lika glatt.
''hallå?''ropade jag när vi kom in.
'' i vardagsrummet!''ropade mamma.
vi gick in dit och där stod 2 stycken huskey valpar.
''awww vad söta!!''sa Steph förtjust.
'' och dom är era''sa Steve och log.
'' pax för tjejen''sa Steph och sprang fram och plockade upp hunden med rosa halsban och jag tog upp den med blått halsband.
''nå vad vill ni döpa dom till då?''frågade mamma oss.
''hm vi borde döpa dom till namn som liknar varandra''sa jag och log.
'' ja hm vad sägs som kyle och kylie''sa Steph och log.
 ''perfekt''sa jag och log.
''tack tack tack''sa Steph och kramade både min mamma och steve och jag kramade dom också.
jag och Stephenie åkte till djuraffären och köpte lite hundgrejer och sedan åkte vi tillbaka och lekte med hundarna medans mamma lagade mat.
'' maten är klar!''ropade hon sedan.
vi gick till köket med Kyle och Kylie tassande efter oss.
''ska vi gå på en promenad med dom?''frågade Stephenie efter vi ätit klart.
''visst''sa jag och log.
vi tog på dom komplen och gick sedan ut.
vi gick till parken.
''så har du hört nå mer från Tiffany?''frågade hon mig försiktigt.
'' nej, har du hört nå från Liam då?''frågade jag henne.
'' nej, och jag tror ärligt talat att jag inte vill det heller''sa hon och suckade.
'' jag förstår hur du känner tro mig''sa jag och log.
''tack''sa hon och log mot mig.
''för vadå?''frågade jag henne.
''för att du alltid finns där för mig''sa hon och log.
''tack själv för att du alltid finns där för mig''sa jag och log.
hon log mot mig och så gick vi hemmåt.
sedan så satt vi oss och kollade på tv med båda hundarna liggandes i våra knän.
efter några timmars tv tittande hade Stephenie somnat i soffan.
'' jag la ner Kyle på golvet och plockade ner Kylie från Stephenies knä och bärde upp Stephenie i min famn och bärde upp henne till sitt rum med hundarna tassande efter mig.
jag la ner henne i hennes säng och la täcket över henne.
''godnatt''sa jag och pussade henne på kinden.
sedan gick jag till mitt rum med kyle efter mig och så fixade jag mig och gick och la mig.
 
Hopes Perspektiv 
 
 jag vaknade på tisdags morgonen och fixade iårdninga mig.
jag tog på mig ett snyggt linne,tjocktröja och ett par jeansshorts.
sedan sminkade jag mig och tog på mig en mössa.
sedan gick jag ner och åt frukost.
'' wow har du färgat håret''sa min bror chockat.
'' ja''sa jag och satt mig ner vid matbordet.
''sen närdå?''sa min mamma. 
''sen ett tag sen''sa jag bara och åt frukosten.
sedan gick jag till skolan .
jag och justin hade inte prata så mycket sedan både kyssgrejen och sen jag var full.
när jag kom fram till skolan så gick jag till Selena och sedan kom det massa killar och började snacka med oss.
''så vill ni komma på festen ikväll?''frågade en av dom.
''fest på en Tisdag?''sa jag förvånat.
'' ja är det något problem med det ?''sa han och flina.
'' nejdå, vi kommer''svarade jag snabbt.
'' bra ses då''sa han och blinkade med ena ögat.
'' är du galen vi har prov i morgon''sa Selena sedan.
'' åh var inte så töntig nu''sa jag och kollade mot henne.
''förlåt då kom nu''sa hon och vi gick till kemin.
vi skulle labborera och jag och Selena var helt klart bäst på det.
not.
sedan hade vi hemkunskap då bakade vi cupcakes.
sedan hade vi lunch.
vi bestämde oss för att dra till donken och käka.
'' 2 cheeseburgare med pomfritt och cola''sa jag och log och betalade och sedan fick vi vår mat och så gick vi och satt oss vid ett bord.
efter vi ätit klart så bestämde vi oss för att skolka från matten och gå och shoppa nya kläder till ikväll istället.
vi hittade sjukt snygga magtröjor och snygga shorts till.
efter det gick vi tillbaka till skolan för att ha idrott.
vi spelade fotboll.
sedan efter det slutade vi.
då gick vi hem till Selena och började fixa oss.
efter några timmars fixning så var vi påväg till um David tror jag han hette.
när vi kom fram till hans hus så plingade vi på och han öppnade.
''tjenare kom in!''sa han och vi gick in och festen var redan i full gång och klockan var bara 8.
''här !''sa han och gav oss varsit glas.
''vad är det?''frågade Selena.
''eh drick de bara''sa han och flina.
vi drack och sedan kom han bara med mer o mer drinkar sen minns jag inte så mycket mer.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jätte bra! <3

Svar: tack :) <3
natalie hoxell

2012-12-25 @ 20:58:45
URL: http://bieberrstorys.blogg.se
Postat av: Johanna :)

Skitbra! :D<3

Svar: tack :) <3
natalie hoxell

2012-12-28 @ 18:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0