Who Know's 6 : The Kiss That Ended It.

 
 
Hopes Perspektiv
 
veckan gick och det var nu fredag igen.
jag hade börjat ångrat att jag sagt att justin att han skulle prata med tiffany för nu är dom ju tillsammans igen men jag älskar honom, jag är kär ihonom.
borde jag berätta det för honom eller skulle det förstöra vår vänskap?
jag vaknade och gick in i duschen.
sedan tog jag på mig en långärmad grå tröja och ett par jeans shorts.
sedan sminkade jag mig lite lätt med puder och mascara och sedan borstade jag igenom håret lite lätt.
sedan gick jag ner till frukosten där min mamma satt.
''värst vad du ser bekymrad ut har det hänt något?''frågade hon mig.
'' mamma vad skulle du göra om du hjälpt någon att bli tillsammans med någon igen fast sedan ångrat de för att du gillar den personen?''frågade jag.
'' jag skulle berätta för honom''sa hon och log.
''tycker du de?''sa jag och bredde en macka.
'' ja , får man fråga vem denna kille är?''frågade min mamma och log.
'' ingen''sa jag snabbt och åt upp mackan och gick sedan ut och hoppade in i justins bil.
'' godmorgon''sa jag och log.
'' godmorgon''sa både han och ryan i munn på varandra.
vi åkte till skolan och gick sedan skillda vägar.
min första lektion var samhällskunskap.
vi satt typ o snacka om massa olika saker om komunerna i usa hur de var olika varandra och sånt.
sedan hade vi gymnastik vi hade fotboll vi alla visste vem som skulle vinna på de.
jag och Selena hamnade i samma lag också vilket gjorde oss oslagbara.
sedan var det dags för lunch.
''sjukt bra spelat! du kommer på träningen ikväll va?''sa Selena och log när vi gick mot matsalen.
''självklart''sa jag och log.
vi gick och satt oss vid vårat vanliga bord.
 
Stephenies Perspektiv
 
''ååh jag kan inte fatta att vi snart är i paris!''sa Bella glatt!
'' inte jag heller åååh om 3 timmar är vi äntligen framme!''sa jag och log.
vi skulle landa ungefär vid halv 8 tiden.
efter tre timmar hade vi äntligen landat.
vi gick till där vi skulle hämta våra väskor.en
efter stått där i typ evigheter så kom äntligen våra väskor.
vi gick ut och vinkade in en taxi som sedan körde oss till vårt hotell.
'' ett rum under Stephenie Clark''sa jag glatt.
'' okej här är er nyckel och fortsätt trevlig kväll.''sa kvinnan bakom disken.
vi småsprang in i hissen och tryckte på högsta våningen.
pling.
vi var uppe.
vi gick till vårat rum och öppnade.
''wow man ser eifentonet ifrån föndstret!'' sa Bella
både jag och manda sprang fram och kollade ut.
''wow''sa vi båda 2 i munnen på varandra.
''men ni får väll hitta på nått packa upp kanske eller nå för jag ska överaska Liam.''sa jag och log.
 ''lycka till''sa jag och log.
jag hade lyckats få fram vilken adress han skulle befinna sig på så jag hoppade in i en taxi och åkte dit.
jag kom fram till ett stort vitt hus.
jag knackade på.
en tjej som bara hade en sidenrock på sig och kanske underkläder öppnade.
''um hi?''sa hon förvånat.
'' babe? vem är det?''hörde jag Liams röst säga och så kom han till hallen och tvärstannade.
han hade bara byxor på sig, han kallade henne babe omg han var otrogen.
'' Steph vad gör du här?''frågade han chockat.
''jag åkte hit för att överaska dig men jag antar att du hade det fullkomligt bra här utan mig''sa jag och kände hur tårarna rann ner för mina kinder.
''Steph''sa han och gick närmare mig och la sin hand mot min kind.
''rör mig inte!''sa jag och började gråta ännu mer.
'' Liam vem är det här?''frågade kvinnan.
''jag är hans flickvän eller jag var, Liam det över''sa jag och sprang därifrån.
'' Steph!''ropade han efter mig men jag fortsatte bara springa.
jag sprang hela vägen till hotellet och sprang upp till vårat hotellrum och slängde mig på sängen.
''Steph vad har hänt?!''sa Manda skräckslaget och så sprang både hon och bella till min säng och kramade mig.
jag sammlade mig och berättade.
'' han var inte hos sin moster, han var hos någon jävla slampa! han kallade henne för babe''sa jag och grät.
'' omg vilket kräk!''sa bella argt.
''du förtjänar bättre!''sa Manda och kramade mig.
hotellrummets telefon ringde.
 bella svarade.
''hallå?''sa hon.
'' en MR Liam söker Ms Stephenie.''sa kvinnan i reseptionen.
'' se till att han aldrig kommer hit igen han är inte välkommen hon vill inte träffa honom''sa bella.
'' okej det ska vi se till ha en fortsatt trevlig dag''sa hon och la på.
sedan började min mobil ringa jag kollade på displayen.
det var Liam.
Manda tog upp telefonen.
'' Stephenie du måste lyssna på-''sa Liam.
''nej du ska lyssna på mig! du är ett jävla kräk hur fan kunde du göra såhär mot henne killar som du äcklar mig och Stephenie behöver inte dig och det suger att jag måste lyfta upp luren och prata med dig för att hon gråter för mycket för att göra det själv fyfan för dig ! ring aldrig henne igen och du behöver inte komma tillbaka till LA för den delen heller och inte ringa henne igen hejdå''sa Manda.
'' men vänta-''sa liam.
''jag sa hejdå''sa Manda och la på.
sedan satt vi där och kramade varandra.
''jag vet vad du behöver, kom vi går ner till restaurangen och beställer glass!''sa Bella och så torkade Manda bort mitt utkletade smink.
vi gick ner och köpte en varsin ben & jerry och gick upp igen och sedan så gick vi upp igen och byte om och tog bort vårat smink sedan satt vi oss i en av sängarna och kollade på film och åt våra ben & Jerrys och sedan så somnade vi.
 
Justins Perspektiv 
 
Jag vaknade på Lördagsmorgonen av att min mobil ringde.
''hallå?''sa jag sömning.
'' åh hej förlåt väckte jag dig''sa Hope och skrattade.
'' mh hur mycket är klockan?''frågade jag.
'' snart halv 12''sa hon glatt.
'' shit då var de bra att du väckte mig, vad ville du föresten?''frågade jag henne.
''jo jag behöver prata med dig om en grej som är ganska viktig.''sa hon lite nervöst.
'' okej, kom över om 1 timme.''sa jag och så la vi på.
jag gick upp och hoppade in i duschen.
sedan tog jag på mig ett par svarta jeans och en vit t-shirt.
sedan fixade jag håret lite snabbt och gick sedan ner för att äta frukost.
jag fick ett sms.
- jag kommer till dig strax efter 1 och så åker vi och kollar på bilarna:)-
juste jag skulle ju hänga med Tiffany och kolla på en nybil.
eh jag hinner snacka med Hope innan.
jag fixade fram frukosten och satt mig ner och åt den.
efter jag ätit klart så ställde jag undan allt och sedan plingade det på dörren.
jag gick och öppnade dörren och där stod hope
'' hej''sa hon glatt.
'' hej''sa jag och vi gick och satt oss i soffan.
''så du behövde prata med mig?''sa jag och log.
'' ehm ja eller jag tror det är lättare att visa.''sa hon och kysste mig.
dörren slog upp och jag kollade snabbt upp och där stod Tiffany och hon fick nu tårar i ögonen.
'' Tiffany'' sa jag chockat.
'' hur kunde du. med henne av alla människor''sa hon och tårarna rann ner för hennes kinder.
'' Det är inte så som det ser ut''sa jag och var påväg mot henne.
'' save it jag vill inte höra mer''sa hon och sprang ut.
'' förstår du vad du gjort''sa jag och kollade mot hope.
'' jag gillar dig men bara som en vän inget mer förlåt mig men jag måste försöka rädda mitt förhållande nu''sa jag och sprang ut igenom dörren för att hitta Tiffany.
jag började med hennes hus.
'' hej är tiffany hemma?''frågade jag hennes mamma när hon öppnade.
''nej hon är påväg till dig''sa hon och log.
'' okej tack''sa jag och gick.
åh vart kunde hon vara? funderade jag för mig själv.
jag gick till stället jag och tiffany alltid brukade gå.
den lilla gläntan i skogen som vi alltid brukade gå jag satt mig vid den stora stenen bredvid vattenfallen och tog fram min mobil.
-det var hon som kysste mig! du måste tro mig! jag älskar ju dig! -
- jag vill tro dig, men jag vet inte om jag kan-
- snälla förlåt!- 
- jag börjar bli väldigt trött på de ordet.-
- snälla jag älskar dig - 
- kom till mig vi behöver prata-
- kommer till dig på 5 minuter-
jag la undan mobilen och åkte till Tiffanys hus.
 
Tiffanys Perspektiv 
 
 
jag kunde inte fatta att dom kysstes.
jag älskade honom men jag orkade inte mer.
jag hade plockat ner alla hans grejer i en låta och la ner halsbandet jag fått av honom i lådan och kände hur en tår rullade ner från kinden.
åh jag vill inte men ändå känns det bäst såhär.
han var en så stor del av mitt liv och jag kommer alltid älska honom.
men jag känner att jag måste vara själv ett tag iallafall nu.
jag var ensam hemma vilket var skönt och justin var påväg hit.
det plingade på dörren jag suckade och gick ner och öppnade dörren.
där stod justin hans ögon var röda han hade gråtit.
vi gick in och satt oss i soffan.
'' justin, jag älskar dig det vet du och det kommer jag alltid att göra men jag behöver space och det känns bäst om vi går skillda vägar just nu vem vet vad som händer i framtiden men just nu är jag trött på allt drama och behöver fokusera på mig själv. jag kommer ta ledigt och åka till min moster i grekland ett tag vi får se vad som händer sen men just nu är det över''sa jag och suckade medans tårar rullade ner för mina kinder.
han torkade bort mina tårar.
'' jag kommer alltid älska dig och om du någonsin behöver något så är det bara att ringa mig jag finns här vad som än händer''sa han och så kramades vi.
''tack, här är dina grejer.''sa jag och gav honom kartongen.
han tog upp halsbandet och gav det till mig igen.
''behåll det som ett minne''sa han och försökte le.
jag följde honom till dörren.
'' vi ses''sa han och gav mig en sista kram vi stod där och kramades ett långt tag innan han gick det var över nu. på riktigt.
jag gick upp på mitt rum och grät mig till sömns jag hade just avslutat det bästa jag haft i mitt liv.
 
 

förlåt att det tagigt lång tid men har inte riktigt haft tid oh-oh drama ! vad kommer hända nu? skriv gärna vad ni tror :)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Bra! <3

Svar: tack :) <3
natalie hoxell

2012-12-07 @ 19:19:01
URL: http://bieberrstorys.blogg.se
Postat av: Anonym

MER! :D<3

2012-12-15 @ 11:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0