I Want You 21 (sista) : '' he's so beautiful''

 
månaderna gick och Chloe skulle nu föda vilken dag som helst och det var nu i mitten av mars.
jag vaknade och kollade mot min vackra fru som låg bredvid mig.
jag pussade henne på kinden och kramade henne närmare mig.
hon öppnade ögonen och log mot mig.
'' i didin't mean to wake you''sa jag och log.
'' its okay''sa hon och kysste mig.
vi låg kvar ett tag och mös med varandra och sedan gick vi upp och fixade oss.
sedan gick vi ner och åt frukost jag gjorde hjärtformade vofflor.
''aw thank you babe''sa hon och log mot mig när jag gav henne vofflorna.
igår hade vi diskuterat vad vi tyckte vår son skulle heta och vi kom fram till att han skulle heta jesse.
vi åt upp vår frukost och sedan så reste sig chloe upp och hennes ansikte fylldes av shock.
'' what is it baby?''frågade jag och reste mig hastigt upp.
'' my water just broke'' sa hon och log mot mig men sedan såg man smärta i hennes ansikte.
''aaah''sa hon och håll vid magen.
''vi hoppade in i bilen och jag körde snabbt till sjukhuset och jag rignde mamma påvägen och hon var påväg och sedan ringde jag ryan.
vi fick ett rum på en gång när vi kom till sjukhuset.
Chloe fick lägga sig ner på en säng och sedan skrek hon till igen.
jag satt mig bredvid henne och tog tag i min hand.
'' the baby is comming!'' ropade barnmorskan ch läkaren kom in.
och så började själva födandet det kanske tog ca 5 timmar sedan hörde man hur en bäbis skrik fyllde rummet och Chloe suckade.
'' you did great honney'' sa jag och kysste henne.
sedan la barnmorskan bäbisen i Chloes famn.
'' so what are you naming him?''frågade hon.
'' Jesse''sa hon och log och en tår fall från mitt öga det här var det bästa ögonblicket i mitt liv.
'' he's so beautiful''sa jag sedan och Chloe log mot mig.
'' he has your smile''' sa hon sedan och log.
'' he has, but he has your eyes''sa jag och log.
'' hi baby''sa hon och log mot vår lilla son som låg i hennes famn.
sedan kom min mamma,pappa,ryan och mirranda in igenom dörren.
'' can we come in?''sa min mamma och log.
'' yeah''sa jag och log mot henne och kollade sedan mot min son igen.
'' he's so beautiful''sa min mor och log mot oss.
'' do you wanna hold him?''frågade Chloe henne.
'' sure''sa hon och log.
Chloe gav henne till min mamma och man såg att min mamma var stolt.
sedan fick min far bära Jesse och han var lika stolt han.
sedan efter mirriam och Ryan också bärt honom gav dom honom till mig.
''hi jesse its daddy''sa jag och log och så hörde man hur jesse skrattade.
''aw babe i think he likes your voice''sa Chloe och log.
'' yeah''sa jag och gav honom till henne igen.
'' jesse its mommy''sa hon och log och han tog tag i hennes finger och log.
''aww!''sa alla och log.
 sedan kom läkaren in.
'' we just need to check a few things with Jesse befor you can go home.''sa han och tog honom.
'' justin, we have a son''sa Chloe och log mot mig.
jag kysste henne.
sedan efter typ kanske en halvtimme kom läkaren tillbaka och gav Chloe Jesse.
sedan gav mirriam Chloe nya kläder sedan bytte hon om och så tog vi på jesse ett par kläder mamma köpt.
sedan åkte vi hem.
klockan var ungefär 6 när vi var hemma och vi åt lite och sedan satt vi vid tven och gosade med Jesse.
han måste vara den vackraste varelsen på jorden vår son.
 
 
Vad hände sen? 
 
efter att Jesse blivit ett år åkte justin ut på en stor turne som både Chloe och Jesse följde med på.
och 2 år efter det vart Chloe gravid igen och då fick dom en dotter som dom döte till Julia.
sedan när dom växte upp gick båda i justins fotspår och blev båda sångare.
 
( hoppas ni gillat den här storyn ska börja med en ny snart jag lovar  :D ) 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Omb, du är så duktig! :D<333

Svar: tack så mycket! :D<333
natalie hoxell

2012-08-26 @ 21:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0