I Want You 20:''that's our baby''

 
veckorna gick och Chloe var nu 5 månader gravid och idag skulle vi flytta till vårat nya hus.
jag vaknade och kollade mot Chloe som låg och sov så fridfullt.
sedan vaknade hon och kollade mot mig och log.
''goodmorning beautiful''sa jag och log.
'' morning''sa hon och kysste mig.
'' goodmorning to you to''sa jag och kysste hennes bäbismage.
sedan gick vi upp och tog på oss de kläder vi inte redan hade packat ner.
sedan efter vi fixat klart oss gick vi ner och käkade frukost.
jag ställde mig och gjorde vofflor.
''what time do we have ultrasound?''frågade jag henne.
'' at 12''sa hon och log.
jag la vofflorna på bordet och sedan satt vi oss ner och började äta.
klockan var halv 12 när vi var klara så vi åkte till doktorn på en gång.
vi satt oss i väntrummet och väntade.
'' Mr and Mrs Bieber''sa läkaren och vi följde med henne in i ett rum och Chloe la sig på britsen och sedan kleta hon på nå grejs och tog en maskin mot hennes mage och plötsligt kunde man höra bäbisens hjärtslag.
jag tog tag i chloes han och vi log mot varandra.
''that's our baby''sa hon och glädjetårar rann ner för hennes kinder.
''do you wanna know if its a boy or a girl?''frågade läkaren oss.
vi båda nickade.
''well, its a boy''sa hon och log mot oss.
vi båda log mot varandra och jag kysste henne.
''here you have a picture''sa läkaren och vi fick gå.
vi hoppade in i bilen och såg att flyttbilen precis kommit.
vi gick dit och hälsade och dom hjälpte oss att plocka in alla grejer och sedan hoppade vi in i våran egna bil och åkte till huset.
sedan bärde flyttgubbarna in allt.
¨¨thank you''sa jag och log och sedan gick dom.
sedan började vi packa upp lite saker som tex bestick,gals och annat som skulle in i köket och sedan packade vi upp alla våra kläder.
och sedan efter ett tag plingade det på dörren.
jag gick och öppnade.
'' hey man!''sa ryan och vi gjorde vår bro hug.
''hi''sa jag sedan och gav mirriam en kram.
'' wow nice house''sa hon och kollade runt omkring sig.
'' honney Ryan and Mirriam are here!''ropade jag och Chloe kom ner ifrån övervåningen.
''hi!''sa hon och gav dom båda en kram.
''how is the little one''sa Mirriam och syftade på magen.
'' hes good''sa hon och log.
''it's a boy?''sa ryan och log.
''yeah''sa jag och log.
''omg lets go shop some clothes and other stuff!''sa Mirriam och log mot Chloe.
''bye babe''sa Chloe och kysste mig.
'' bye love you''sa jag och log.
''love you to''sa hon och sedan försvann dom.
vi gick och satt oss i den nya soffan.
''sweet tv!''sa han och log stort.
'' i know!''sa jag och log ännu större.
vi slog på gårdagens lakers match och satt och kollade på den ett långt tag och sedan började vi fixa kvällsmaten.
vi skulle inviga grillen.
jag ställde mig och grilla medans Ryan fixade det andra.
sedan när maten precis var klar kom tjejerna hem.
''were home!''ropade Chloe.
''were in the kitchen !''ropade jag.
sedan kom dom in.
''aw have you done all this?''sa hon och log.
''yes''sa jag och log.
''thank you''sa hon och kysste mig.
sedan satt vi oss ner och åt och snackade och skrattade ett bra tag.
sedan satt vi oss i soffan och kollade på någon film som gick på tv.
sedan vinkade vi hejdå till Mirriam och Ryan och gick sedan upp för att lägga oss.
'' justin''sa hon och log mot mig.
'' yeah?''sa hon och log.
''I love you ''sa hon och log.
'' i love you to''sa jag och log.
''godnight''sa jag och kysste henne.
''and godnight to you to''sa jag och pussade hennes mage.
''godnight''sa hon sedan och log mot mig och sedan somnade vi.
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Meeeeeer! :D<333

Svar: :D<333
natalie hoxell

2012-08-26 @ 15:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0