I Want You 18: '' i do''

 
Ett år senare 
 

jag vaknade på morgonen av att alarmet ringde.
idag skulle jag gifta mig med min älskade Chloe.
det var nu 1 år sedan jag friade ungefär och det var nu i mitten av juni.
jag hade sovit hos Ryan eftersom det ger otur att se bruden innan man gifter sig asså samma dag.
Ryan skulle ju även vara min bestman ! 
vi gick upp och gick ner för att käka frukost.
vi plockade fram bröd och allt annat man behövde och satt oss och åt.
''man i can't believe you're getting married today!''sa ryan och log.
'' i now!''sa jag sedan och log.
''i think Chloe is my favorite girlfriend of the ones you have ever had''sa han och flina.
'' soon to bee wife'' rättade jag.
'' well you have only been soon to bee hustband to one girl so you gotta compare her as your girlfirend''sa han och flina.
vi båda skrattade.
sedan gick vi upp på övervåningen och fixade iårdning oss.
jag tog på mig min kostym och började knyta slipsen.
'' ready?''frågade ryan mig.
'' yes'' sa jag och log.
sedan åkte vi till kyrkan där min mamma mötte mig.
'' hi sweetie''sa hon och kramade mig.
'' hi mum''sa jag och log.
sedan gick vi in och ställde oss i kyrkan.
sedan började det komma folk rån både min och Chloes sida.
alla förutom hennes föräldrar då så det var hennes morfar som skulle leda henne in.
man hörde hur bröloppslåten och Chloe och hennes morfar kom in.
wow Chloe var otroligt vacker.
jag log mot henne när hon gick ner mot altaret och hon log mot mig med.
När dom kom fram till oss pussade hennes morfar henne på kinden och sedan ställde hon sig mitt imot mig och vi tog tag i varandras händer.
'' were gathered here today to celebrate the marrige between Chloe  Dale and Justin Bieber.'' började presten.
'' Justin Drew Bieber do you take Chloe Vanessa Dale to be you beloved wife and love here to death brings you apart?'' sa prästen.
'' i do''sa jag och log mot Chloe.
'' Chloe Vanessa Dale do you take Justin Drew Bieber to be your beloved hustband and love him to death brings you apart'' sa prästen sedan.
'' i do''sa hon och log mot mig.
'' now its time for your vows'' sa prästen och det var jag som började.
'' Chloe, when i met you i new you were something speciall. you are the most beautiful girl i've ever seen and i love you more than anything.
i love you beacause you let me be me.
i love you beacause your heart is made of gold and i would never want you to change anything about you beacause for me your perfect.
i know people say nobody is perfect but then i guess Nobody is your nickname beacause for me your perfect.
Chloe my angel, i love you more than i ever loved befor and all i can say is thank you god for letting me have one of your angels and i love her, you sure are somthing special and i love you Chloe Vanessa Dale.'' sa jag och log och jag såg en tår rinna ner för Chloes kind.
'' Justin, i don't know what i would do if we never meet. you saved me when i had it bad without you i probably should have been dead. you and your family was from the start like a family and now its comming true.
i will have you forever and thats what i want.
i want to be with you forever and to forever see your face when i open my eyes.
i love you for who you are.
some people think i'm only marrying you beacause your famous
but that's not true i love you with all my heart and i couldn't ask for a better hustband i love you justin drew bieber.''sa hon och jag kände hur jag fick tårar i ögonen.
sedan kom irngbäraren och gav oss ringarna och jag började sätta på henne ringen.
sedan satte hon på mig ringen.
'' you may now kiss the bride''sa prästen och jag kysste henne och alla apploderade och jublade.
sedan åkte vi till stället vi skulle hålla festen och alla skrattade och hade kul det här var den bästa dagen i mitt liv.
festen var slut och efter åkte vi till vårt hotellrum i new york.
sedan gick vi till sängen och började strula och så ja ni vet nog vad som hände sen.
 
 

Kommentarer
Postat av: Jojjoxp

Meeer :) den är så braa! ;)<3

Svar: ska börja skriva strax :D<3
natalie hoxell

2012-08-24 @ 17:21:23
Postat av: Jojjoxp

Meeer :) den är så braa! ;)<3

Svar: ska skriva strax :) tack! :)<3
natalie hoxell

2012-08-24 @ 17:21:24
Postat av: Hannabieber!

Meeeeeraaaaa ;)<3

Svar: ska skriva strax :)<3
natalie hoxell

2012-08-24 @ 17:26:02
Postat av: Johanna :D

Meraaaaa! :D<33

Svar: ska skriva strax :D<33
natalie hoxell

2012-08-25 @ 09:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0