I Want You 19: '' babe are you okay?''

2 veckor gick och vi var hemma nu.
jag vaknade av hur någon sprang ut eller in i rummet.
jag slog snabbt upp ögonen och såg hur Chloe var borta jag sprang genast ut igenom dörren och hörde hur någon kräktes på toan.
blir hon inte bättre snart måste vi gå till doktorn hon har hållt på och spytt i snart en vecka.
jag stod i dörröppningen och hon gick fram och kramade mig och grät.
''ssch baby its goingt to bee okay''sa jag och pussade henne i pannan.
'' i can cancel with ryan today if you wan't''sa jag och log mot henne när vi lagt oss i sängen.
''no you can go i'll be fine i can ask mirranda to be here with me''sa hon och log.
''are you sure''sa jag oroligt.
''i'll be fine''sa hon och log.
'' fine but only if Mirranda comes over''sa jag bestämt.
hon ringde henne och sa seda till mig.
''she's on here way''sa hon och log.
''okay i'll be back at 6''sa jag och bussade henne.
''okay i love you''sa hon och jag kysste henne.
''love you too''sa jag och log och fixade mig och gick sedan ner och precis då kom Mirranda.
'' hi''sa hon och log.
''she's upstairs''sa jag och log och gick sedan ut till bilen och åkte till ryan.
'' hi man!'' sa han när jag kom och gav mig en brohug.
sedan gick vi in och satt oss i soffan.
''so how's chloe?''frågade han mig.
'' the same''sa jag och suckade.
''oh okay''sa han oroligt.
''are you sure its okay beeing here you don't have to if you feel like you need to be with here''sa han och log.
'' i know but your girfriend is there with here''sa jag och log.
'' oh i see'' sa han och flina.
''so wanna play videogames?''sa han och flina.
''ofcourse!!'' sa jag och flina och vi började spela massa olika spel.
''you cheated!'' ropade ryan efter att jag vunnit en match på basketspelet.
'' no way!'' sa jag och flina.
'' fine! i'm hungry!'' sa han och jag fina.
'' wanna order pizza?''frågade han mig sedan.
'' sure!'' sa jag och log.
han beställde pizza som kom efter typ 20 minuter.
klockan var ungefär halv 5 när vi spelat några till och jag fick ett sms av Chloe.
- can you come home? we need to talk♥-
'' man i gotta go''sa jag och han bara nickade och följde med mig till dörren jag hoppade in i bilen och körde hem.
det var Mirranda som öppnade och hon log bara och gick.
'' babe are you okay?''frågade jag när jag gick in i vardagsrummet när hon satt med benen uppdragna mot magen.
'' i don't know''sa hon och en tår fall ner.
'' what do you meen i don't know''sa jag förvirrat.
'' i think its fine but i don't know if you do''sa hon allvarligt men rädd.
'' Chloe what are you talking about?''sa jag oroligt.
'' justin i just took a pregnancy test and i'm pregnant''sa hon och log lite.
ett stort leende växte i mitt ansikte.
'' Chloe thats amazing!''sa jag och log stort.
'' you really think so?''sa hon och log stort.
'' yeah i can't wait to see a little baby i can call mine''sa jag och log stort.
''aww i love you!'' sa hon och kysste mig.
'' i love you to!'' sa jag och log .
''but we have to get our own house, we can go check on houses tomorrow but we'll have to tell my mum tonight''sa jag och log.
''tell me what?''sa min mamma och gick mot oss.
'' mum were having a baby!'' sa jag och log stort.
'' omg thats great''sa hon och kramade oss båda.
vi satt och snackade lite om barn och sånt och sedan fixade vi käk och åt.
sedan ringde vi och beställde ultraljud till i morgon och så kollade vi på lite hus på internett och beställde visningar.
sedan gick vi och la oss.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Meeraaa! Omb! Så bra!<3

Svar: ska börja skriva snart :D tack så jätte mycket!:D<3
natalie hoxell

2012-08-25 @ 22:43:29
Postat av: Emelie

Jätte bra! <3

Svar: tack! <3
natalie hoxell

2012-08-26 @ 11:53:27
URL: http://bieberrstrorys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0