I Want You 17: ''will you marry me?''i

 
jag vaknade nästa morgon och tittade ner mot Chloe som fortfarande sov.
jag tog sakta och försiktigt bort mina armar igrån henne och skyndade mig att göra iårdning mig.
idag skulle jag fria till Chloe.
jag skrev på en lapp marry me och smög in till sovrummet och la ringen på bordet försiktigt.
nu var det bara att vänta.
jag hörde hur det låt hur någon ställde sig på golvet jag tog upp lappen och sedan kom Chloe utspringandes.
'' omg justin!''sa hon och sprang fram till mig.
jag tog ringer ur hennes hand och gick ner på knä.
''I Know Whe haven't know eachother for a long time and that were only 17 , but i love you you're my soulmate  you're the only thing i need and i wanna share the rest of my life with you and i love you.  So please  Chloe Vanessa Dale.''sa jag och pausade.
''will you marry me''sa jag och log.
''ofcourse i want to!''sa hon och slängde sig i min famn och kysste mig.
sedan satte jag på henne ringen.
'' i love you!''sa hon med tårar rinnande ner för kinderna men jag visste att det var glädjetårar.
'' i love you to''sa jag och tog tag i hennes ansikte och kysste henne.
sedan gick hon tillbaka till rummet och fixade iårdning sig medans jag ställde mig och lagade vofflor.
sedan plockade jag även fram jordgubbar och glass.
sedan ställde jag fram allt på bordet och tog sedan fram juice att dricka.
sedan satt jag mig ner och då kom hon.
'' mmh they look really good''sa hon och kysste mig och log sedan.
sen började vi äta.
ikväll skulle vi på fest i parken det skulle vara fullt med folk bland annat ryan, mirriam och många fler.
''i'm going shopping with mirriam today''sa hon sedan och log.
'' okay i'll brobably just hang with ryan, when are you comming back?'' frågade jag henne.
''around 3:30''sa hon och log
'' okay''sa jag och log.
hon ställde undan disken och gick sedan och hämtade sin väska i sovrummet.
''loveyah''sa hon och kysste mig.
''love you to''sa jag och sedan gick hon ut och jag hörde hur en bil kom och sedan var dom borta så jag messade ryan.
- yo bro wanna hangout? :)- frågade jag honom.
-sure i was just waiting for you to text me cause the girls are out shopping hahah i'm at your place in 5:)-
jag ställde undan min tallrick och slängde mig i soffan och slog på en av lakers matcher som gick på tv.
sedan hörde jag hur någon kom in.
'' i'm here!!'' ropade Ryan och slängde sig över mig .
'' omg ryan how much have you eaten get of my stomach omg i can't breat!'' sa jag och skrattade smatidigt.
han satt sig bredvid mig och slängde upp fötterna på bordet.
sedan satt vi och ropade och svärde och ja kollade på matchen.
sedan efter ett tag kom tjejerna och båda satt sig i våra knän.
sedan började vi fixa oss inför ikväll eller ah tjejerna fixade sig.
sedan åkte vi till parken där festen skulle va.
festen verkade redan vara i full gång.
jag tog en flaska öl och satt mig.
Chloe kom och satt sig bredvid mig och jag la min arm om henne.
hon lutade sitt huvud mot min axel.
''oooh! i love this song!! justin common lets dance!''sa hon och reste sig och tog tag i min hand jag reste mig och vi började dansa.
sedan gick vi hämtade lite fler drinkar sedan efter ett tag så hade vi blivit rätt fulla.
jag ledde Chloe till bilen och sedan började jag ta av henne tröjan.
sedan flög klädes plagg efter klädesplagg.
''that was''börja hon.
''yeah''sa jag och log mot henne.
sedan somnade hon i mina armar sedan somnade jag med.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jätte bra!! <3

Svar: tack !! :)<3
natalie hoxell

2012-08-23 @ 15:10:51
URL: http://bieberrstorys.blogg.se
Postat av: God

"sedan satt vi och ropade och svärde" det syns att du vet vad killar gör

Svar: ;)
natalie hoxell

2012-08-23 @ 17:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0