I Want You 16 :''justin what are you doing ?''

 
jag vaknade dagen därpå av att jag ramlade ner från sängen med en duns.
snälla säg inte att jag väckte chloe.
'' justin?''sa hon frågande.
jag satt mig upp på golvet
''justin what are you doing?''sa hon och fnissa.
'' i don't know''sa jag och flina.
vi båda började skratta.
sedan hoppade jag upp på sängen och började kittla henne.
'' aaah justin stop it aaaaaaaaah!'' sa hon medans hon skrattade.
jag slutade kittla henne och kysste henne istället.
hon la sina armar runt min hals och jag la mina händer på hennes höfter.
sedan gick vi upp och fixade oss.
jag tog på mig ett par svarta jeans och en vit tröja.
sedan väntade jag på att Chloe skulle bli klar sedan gick vi ner och käkade frukost idag åt vi pankakor som min mamma lagat innan hon åkt.
vi åt pankakorna och ställde sedan undan disken.
'' lets take a walk''sa hon och log.
'' okay''sa jag och log.
vi gick hand i hand vi gick längs gatorna och pratade.
sedan stannade jag och drog henne till mig och så kysste jag henne och lyfte upp henne.
sedan gick vi till parken och vi satt oss på en varsin gunga och höll varandras händer.
''so were going out to dinner tonight at 8''sa jag och log.
'' okay''sa hon och log.
'' common let's go to the slide''sa jag och log.
'' uhm i don't know''sa han tveksamt.
''common why not it will bee fun''sa jag och log.
'' i've never been on a slide before''sa hon och bet sig i underläppen.
'' i'll go down with you'' sa jag och log.
'' fine''sa hon och log och vi gick till rutschkanan och klättrade upp sedan satt hon sig ner och jag satt mig ner bakom henne och sedan åkte vi ner.
hon skrek men hennes skrik övergick till skratt.
''that was fun''sa hon och log.
'' i told you'' sa jag och log.
sedan gick vi tillbaka till huset hand i hand och vi bestämde oss för att beställa pizza.
''so what do you wan't?''frågade jag  henne.
'' hm a hawaii''sa hon och log.
'' okay''sa jag och sedan ringde jag till pizzerand.
'' one hawaiipizza and one kebabpizza''sa jag.
''allright we'll be there in 20 minutes.'' sa mannen och sedan la jag på.
sedan gick jag in till vardagsrummet där Chloe satt och kollade på Navy CSI.
jag satt mig bredvid henne och höll om henne.
efter 20 minuter kom pizzorna.
jag betalade och lämnade pizzorna medans Chloe hämtade bestick och dricka.
sedan kollade vi på Navy CSI och åt.
sedan efter ett tag så försvann Chloe upp och fixade sig.
sedan städade jag undan och tittade på tv ett tag till sedan gick jag upp och fixade mig med.
hon hade på sig en jätte fin vit klänning och var jätte vacker som vanligt.
jag bytte om och fixade mig och sedan åkte vi till stället där vi skulle äta vilket var på stranden.
vi gick till vårat bord.
''wow this is so beautiful''sa hon och log.
''a beautiful place for a beautiful girl''sa jag och log.
''aw''sa hon och tog min hand över bordet.
sedan kom våran mat.
vi åt och skrattade och pratade.
sedan tog vi en promenad på stranden och kysstes i solnedgången.
sedan åkte vi hem.
Chloe tog av sig skorna och så gick vi upp på vårt rum och bytte om och sedan kröp vi ner i sängen.
'' i love you justin''sa hon och kysste mig.
'' i love you to sweetheart''sa jag och pussade henne i pannan och sedan somnade vi.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0