I Want You 15:'' she died 2 years ago''

 
jag vaknade dagen därpå av att jag såg att Chloe inte låg i sängen längre.
jag kollade mot föndstret och såg att hon satt mot väggen och grät.
jag sprang fram till henne och satt mig ner bredvid henne.
'' babe whats wrong ?''frågade jag henne oroligt.
'' my mum''sa hon och snyfftade.
'' what about her?'' frågade jag.
'' she died 2 years ago''sa hon och suckade och tårkade bort en tår som rullade ner för hennes kind.
'' i'm sorry babe, wanna talk about it?''frågade jag henne.
'' no, can you just sitt here and hold me?''sa hon och kollade på mig med tårar rinnandes ner för kinderna.
jag drog henne närmare mig och la mina armar runt om henne och tårkade bort hennes tårar.
jag satt där och kramade om henne utan och säga ett ord.
jag önskar att det fanns något jag kunde göra för att hon skulle bli glad.
jag tårkade bort ännu en tår som rann ner för hennes kind och kysste den sedan.
'' thank you for beeing here for me ''sa hon och log lite.
'' no need to thank me''sa jag och log.
jag kysste henne.
'' i don't know how you do it''sa jag och log.
''do what?''frågade hon mig.
''still look beautiful when you're crying''sa jag och log.
'' no i'm not''sa hon och tårkade bort tårarna.
'' you're always beautiful to me''  sa jag och log och kysste henne.
hon la sina armar runt min hals och jag la mina armar runt hennes midja och kysste henne.
vi satt där på golvet och kysstes och håll om varandra.
'' comon lets just stay in bed allday'' sa jag och ledde henne till sängen och hon satt sig under täcket.
''wait here''sa jag och gick till köket och fixade vofflor med jordgubbar och varsit glas jouice och sedan la jag allt på en bricka.
sedan gick jag tillbaka till sovrummet med brickan och ställde den på sängen och kröp ner i sängen bredvid Chloe och så satt vi och åt frukosten.
'' i don't know what i did to deserve somone like you justin''sa hon och log mot mig efter vi ätit klart.
'' you're the most amazing person i ever met thats why i love you''sa jag och kysste henne.
'' i love you to''sa hon och log.
jag ställde brickan på bordet bredvid sängen.
''so do you wanna watch some movies?''frågade jag henne.
'' sure''sa hon och log.
vi började att kolla på The ParentTrap.
sedan kollade vi på massa andra filmer som tex P.S I Love You, Remember Me,The Notebook och Mamma Mia.
klockan var halv 4 när vi kollat klart på alla filmer.
Chloe kröp upp så att våra ansikten var i samma höjd och sedan kysste hon mig.
sedan log hon mot mig.
''feeling better?''frågade jag henne och log.
'' allittle''sa hon och log.
'' so what do you wanna do now?''frågad jag henne.
'' could we go to the Cemetery'' frågade hon mig.
'' ofcourse''sa jag och log.
vi tog på oss kläder och vi åkte först till en blomster affär och gick sedan till hennes mammas grav.
hon la blommorna vid graven och satt sig ner.
'' hello mum,i miss you''sa hon och började gråta igen.
jag la en tröstande hand på hennes axel.
'' mum this is my boyfriend Justin i love him i just wish you could met him'' sa hon och log mot mig.
'' hi i really love your daughter i wish i could have met you''sa jag och satt mig bredvid henne.
sedan kramade hon om mig.
jag kramade henne  och där satt vi och höll om varandra.
jag kan inte ens tänka mig kännslan att förlora min mamma min mamma betydde allt för mig så jag förstår att hon har det jobbigt.
vi åkte tillbaka till huset och Chloe gick upp och kom sedan ner i andra kläder och hon hade sminkat sig.
''what if we surprised your mum with dinner when se comes home?''sa hon och log.
''sure''sa han.
och vi började göra tacos.
jag började göra köttfärs medans hon hackade grönsaker.
sedan när vi var klara började vi duka fram.
'' im home!'' hörde vi min mamma ropa när vi precis blivit klara.
''were in the kitchen''ropade jag.
'' you made dinner''sa hon och log stort.
'' yeah''sa Chloe och log.
''thank you''sa hon och gav oss båda en kram.
vi satt oss ner och åt och pratade länge.
när klockan var halv 9 så gick vi och satt oss vid tven och kollade på American Idol.
sedan när klockan var 11 så gick vi upp och la oss.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0