I Want You 14:''iiiiih its so coold!'

 
jag vaknade nästa dag av att någon hoppade och satt sig på min mage och började kyssa min hals.
jag log utan att  öppna ögonen.
seda kysste hon mina läppar jag la mina händer på hennes midja.
sedan slutade hon kyssa mig och satt sig upp och log.
''hm i liked that way of waking up''sa jag och flina.
''oh you did''sa hon och flina.
och kysste mig igen.
sedan rullade hon över till sin sida av sängen.
sedan gick vi upp vi skulle åka och köpa kläder och sånna grejer idag.
vi skulle åka och shoppa med Ryan och Mirranda.
vi gick upp och jag tog på mig en grå t-shirt och ett par svarta chinos och en keps sedan satt jag mig på sängen och kollade på när Chloe sminkade sig.
'' Why do you have makeup?''frågade jag henne.
hon skrattade.
'' Beacause i want to look pretty'' sa hon och log.
'' you're beautiful without it''sa jag och log.
'' i love you''sa hon och satt sig i mitt knä och kysste mig.
'' i love you to''sa jag och log.
''are you ready?''frågade hon mig och flina.
'' yeah lets go''sa jag och tog tag i hennes hand.
vi gick till bilen och sedan åkte vi och hämtade Ryan och Mirranda.
sedan åkte vi till ett shoppingcenter.
tjejerna tvingade in oss i typ 1000 butiker och dom köpte massor medans jag och ryan typ köpte ur 4 butiker.
'' can we get something to drink now?!?'' frågade Ryan bedjande.
''sure babe''sa Mirranda och kysste honom.
vi gick till starbucks och jag frågade vad alla ville ha och gick sedan till kassan för att beställa.
'' hello how can i help you?''frågade han mig.
'' 4 caramell latte thanks'' sa jag och log.
''thats 20 dollar''sa han och jag gav han det och efter några minuter gav han mig lattarna.
vi satt och drack dom och sedan åkte vi hem till oss och lämnade påsarna och sedan tog vi badkläder och grillgrejer för vi skulle grilla och bada klockan var nu 6.
vi åkte ner till stranden.
tjejerna sprang raka vägen i vattnet och jag och Ryan sprang tätt bakom dom.
''iiiiih its so coold!'' skrek Chloe när hon var halvägs i.
jag sprang fram till henne och lyfte upp henne och sprang ut med henne och slängde oss under vattnet hon kysste mig under vattnet.
vi körde vattenkrig och vatten fight nivet det när man sitter på varandras axlar och ska försöka få ner den andra.
jag och Chloe vann flest gånger.
sedan sprang vi upp på stranden och startade grillen.
vi grillade och sedan åt vi.
efter vi ätit gick vi en stund på stranden.
jag drog Chloe närmare mig och kysste henne.
vem kunde tro att jag justin Bieber skulle bli kär den här sommaren.
vem kunde tro att jag skulle hitta en sån fantastisk tjej som Chloe.
efter ett tag åkte vi hem.
'' so what do you wanna do now?''frågade jag.
''maby watch a movie?''sa hon.
''sure''sa jag vi bytte om och kröp ner under täcket och kollade på P.S i love you.
sedan när filmen var slut skulle vi lägga oss.
''goodnight''sa hon och log.
''godnight i love you''sa jag och kysste henne.
'' i love you to''sa hon och log och la sedan ner sitt huvud på min bröstkorg och somnade.
jag somnade snabbt där efter.
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jätte bra! <3

Svar: tack! :)<3
natalie hoxell

2012-08-19 @ 22:41:59
URL: http://bieberrstorys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0