I Want You 13:''aw stop you make me blush''

 
jag vaknade nästa morgon ochh kollade ner på Chloe som låg och sov i mina armar.
hon var så vacker när on sov.
hon öppnade sakta ögonen och kollade upp mot mig och log.
''goodmorning beautiful'' sa jag och kysste henne.
''goodmorning'' sa hon och log.
sedan började vi fixa oss.
jag tog på mig en svart t-shirt och ett par röda chinos och min röda keps.
''so when are the new house ready?''frågade Chloe och log medans hon sminkade sig.
'' Tonight at 7''sa jag och log.
''oh okay so what are we doing today?''frågade hon mig.
''you'll see ''sa jag och log.
efter vi fixat klart gick vi ner till köket för att käka frukost.
det fanns en lapp på bordet.
( Your dad is at work and i'm talking to the people that is building our house love mum ) 
jag stoppade i bröd i brödrosten och Chloe tog fram smör,ost och mjölk och oboyen.
sedan satt vi oss ner och åt vår frukost.
sedan satt vi oss och kollade på tv tills klockan var typ halv 1.
jag reste mig upp och räckte ut min hand mot henne.
''Were are we going?'' frågade hon mig.
'' you'll see'' sa jag och log.
vi hoppade in i bilen och jag körde till sjön.
jag stannade en bit längre bort och hoppade ur bilen och gick sedan och öppnade dörren för Chloe sedan tog jag mina händer för hennes ögon och ledde henne fram till picnic stället som låg precis vid sjön.
jag tog bort händerna från hennes ögon.
'' wow justin have you done all this'' sa hon glatt och vi gick och satt oss på filten.
'' yes''sa jag och log.
jag tog fram 2 talrickar och en skål med kyckling och pasta sallad som var hennes favorit.
''aw my favorite thank you''sa hon och kysste mig.
vi åt och pratade och skrattade.
'' it's really beautiful here''sa hon och log.
'' not as beautiful as you are''sa jag och log mot henne.
''aw stop you make me blush'' sa hon och rodnade.
''you're so beautiful when you blush''sa jag och log och hon rodnade bara ännu mer.
jag tog fram chocklad-doppade jordgubbar och tog upp en och tog fram den till Chloe och hon tog en tugga.
sedan åt jag upp resten av den sedan satt vi och åt dom.
sedan satte hon sig i mellan mina ben och lutade sig imot mig sedan la jag mina armar runt henne och pussade toppen av hennes huvud.
'' justin''sa hon.
'' yes'' sa  jag och log.
'' i love you''sa hon och log.
'' i love you to''sa jag och kysste henne.
vi satt där och mös ett tag och när klockan var typ halv 5 så åkte vi tillbaka för vi skulle börja packa de grejer vi hade vilket inte var mycket eftersom vi förlorade nästan allt i branden.
'' we have to go shopping after this''sa jag och flina.
'' oh i love shopping''sa hon och flina.
'' i know you do''sa jag och kysste henne.
hon hoppade upp i min famn och la sina ben runt min midja och jag la mina armar under hennes rumpa.
'hrm'' hörde vi någon säga.
vi slutade genast kyssa varandra fast hon satt fortfarande i min famn.
'' i don't wan't to interupt but the house was done earlyer than expected so we can go now if you're ready.'' sa min mamma.
'' sure were almost ready''sa jag och log.
min mamma gick ut ur rummet och vi började asgarva.
jag backade så vi rammlade ner på sängen och vi började skratta ännu mer.
sedan tog vi våra väskor med grejer i och sedan gick vi ut till bilen och hoppade in.
klockan var kvart i 6 när vi var framme vid huset och det var hel grymt!
jag och Chloe skulle dela rum eller ah det fanns ju ett till rum om vi inte ville de men det ville vi så vi bestämde oss för det rummet med störst garderob eftersom Chloe älskar kläder haha.
vi slängde oss på den stora sängen.
'' mmmh i'm going to sleep well in this bed'' sa hon och kröp nära mig.
jag la mina armar runt om henne.
'' dinners ready!'' hörde vi min mamma ropade efter typ en timme.
vi gick upp från sängen och gick ner och åt.
sedan gick vi upp igen och Chloe bytte om till ett par mjukisbyxor och ett linne och sedan satt vi oss i sängen och kollade på film vi kollade på dear john det var Chloe som valde fast ja det kanske ni förstod.
sedan efter filmen nästan var slut så hade Chloe somnat.
jag stängde av tven och släckte i taket och sedan gick jag och la mig bredvid henne igen och så la jag mina armar runt henne och så somnade jag.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: amanda

meeeerrrrrrrrrrrrr

Svar: hahah ska skriva snart :)
natalie hoxell

2012-08-19 @ 18:38:43
Postat av: Emelie

Jätte bra! <3
Mer :D

Svar: tack! :)<3håller på och skriver :D
natalie hoxell

2012-08-19 @ 20:35:30
URL: http://bieberrstorys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0