I Want You 12 :'' oh were going to Ryan''

 
 
 
 
jag vaknade och kollade mot Chloe som fortfarande sov.
hon är så vacker när hon sover.
hon öppnade långsamt ögonen.
'' godmorning beautiful'' sa jag och log
'' godmorning''sa hon och jag böjde mig ner och kysste henne.
sedan gick vi upp och gick in i köket och tog fram frukost
de andra var antingen på jobbet eller dagiset förutom min mamma hon sov väll fortfarande.
vi åt våra frukost sedan såg jag att jag fått ett sms från ryan.
-ey bro do you and Chloe wanna come to our barbeque at my house ?:D-
- sure when?:)-
- at 6 :)-
- we'll be there :)-
'' so babe were going to Ryan's house tonight'' sa jag och log.
'' ok what time?''frågade hon mig.
''6 sharp'' sa jag och log.
vi ställde undan disken och då kom min mamma.
''godmorning '' sa hon och log.
'' godmorning''sa både jag och Chloe glatt.
sedan gick vi och fixade sig jag tog först på mig ett par jeans och en vit t-shirt.
sedan såg jag att Chloe inte var i rummet.
'' Chloe? Babe? Where are you?'' sa jag och kollade runt om mig sedan kände jag hur någon hoppade upp på min ryg.
vi båda skrattade.
hon hoppade ner och jag drog henne till mig och kysste henne.
'' are we sleeping at Ryans house to?'' frågade hon mig medans hon började sminka sig.
'' uhm i dont know wait a sec and i'll ask'' sa jag och log.
- ey man are we sleeping at your house after? :)-
- well yeah if you want to :)-
- sure!:)-
'' were staying there over the night'' sa jag och log. 
'' allright sa hon och började packa lite saker vi skulle ha med oss.
sedan gick vi ut till tvrummet och satt oss och tittade på en Leakers match.
'' so where are you going tonight i saw the bag?''sa min mamma och log.
'' oh were going to Ryan'' sa jag och log.
'' allright be carefull.''sa hon och log.
''we will''sa jag och log och kollade på klockan.
'' oh mum we gotta go''sa jag och log.
vi stängde av tven och sa hejdå till min mamma och sedan åkte vi till Ryans Hus.
'' hey!''sa Ryan och gav oss båda en kram sedan gick vi ut till dom andra jag ställde mig med ryan och chaz vid grillen medans tjejerna gick in och fixade resten av maten.
efter typ en halvtimme var maten klar och tjejerna hade dukat fram allting.
vi satt oss ner och hugg in på maten.
efter vi ätit klart satt vi oss runt grillen och grillade marshmallows.
sedan gick vi in och så skulle vi kolla på film.
vi kollade på nån skräckfilm och tjejerna var rädda som fan!
Chloe typ satt i mitt knä vilket inte gjorde mig någonting.
sedan tittade vi på en komedi så dom skulle lugna ner sig sedan bäddade vi fram alla madrasser och så sedan när vi skulle lägga oss hörde vi hur det blixtrade och mullrade ute.
Chloe var rädd det såg man.
jag drog henne närmare mig och viskade.
'' baby its okay''
sedan efter ett tag slappnade hon av och somnade sedan somnade jag med.
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Sjukt bra! <3

2012-08-06 @ 03:29:27
URL: http://bieberrstorys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0