Because I Love You 2 : The Tree House

 
 
jag vaknade av att solen lös in i rummet.
ååh hade jag glömt och dragigt för gardninerna.
det var rätt mulet ute så jag tog på mig röda tröja med vitt tryck och ett par mjukis byxor jag skulle byta om senare.
sedan satte jag upp håret i en ´´bulle´´
jag gick ner och tog fram en skål ur skåpet och tog sedan fram fil och flingor och satt mig i soffan och slog på tven.
det var mitt favorit program på The Hills.
det var gammla avsnitt.
sedan kom min mormor in igenom dörren och gick och tvättade händerna som var bruna av jord hon hade antagligen hållt på i trädgården.
'' godmorgon''sa hon och log mot mig sedan.
'' godmorgon''sa jag och log mot henne.
'' jag och morfar åker iväg idag och kommer inte hem fören i morgon eftermiddag tror du att du klarar dig själv?''frågade hon och log.
''visst''sa jag och log.
'' och om du behöver något så har jag sagt till grannarna att du är själv så det är bara att gå dit''sa hon sedan och log.
'' okej tack''sa jag och log sedan kom morfar ner med väskorna.
och jag följde med till dörren.
'' är du säker att du kommer klara dig?''frågade hon oroligt.
'' ja mormor åk nu''sa jag och log.
hon gav mig en kram och sedan kramade jag min morfar och sedan gick dom tillbaka till bilen.
jag stängde dörren och gick sedan och ställde skålen i diskmaskinen.
 sedan gick jag upp på mitt rum igen.
jag slängde mig i sängen och räckte mig efter min nässesär med nagellack i.
jag tog fram några nagellack och började måla geopard mönster med lila och rosa.
vart väll helt okej.
jag kollade ut och såg att solen faktiskt började komma fram och det såg ut att bli vartm ute så jag tog på mig min rosa bikini och smörde in mig med sol olja och tog sedan en handuk och la mig och solade på gräset på framsidan.
jag tog fram min telefon och stoppade hörlurarna i öronen och började lyssna på lite musik.
jag låg där ett bra tag och solen brände på bra.
sedan efter ett tag gick jag in och hällde up ett glas med iskall cola och stoppade i lite isbitar och gick ut igen och då såg jag justin komma ut ifrån sitt hus.
jag satt mig ner på handuken och tog en klunk av colan.
'' hej!''sa han glatt och log.
'' hej!'' sa jag och log lite blygt.
jag vet inte varför men jag vart alltid blyg när jag var runt honom.
inte för att jag ett jätte stort fan eller så men han hade vissa bra låtar.
men det var något med honom som gjorde att jag vart blyg.
han satt sig bredvid mig.
'' så är du själv hemma?''frågade han och log.
'' ja min mormor och morfar är borta''sa jag och log.
''åh okej''sa han och log.
'' kom jag vill visa dig en sak''sa han sedan och log.
''hm får jag ta på mig något först''sa jag och log.
''visst''sa han och log.
jag gick in tillbaka till mitt rum och drog på mig ett vitt linne och ett par jeans shorts och släppte ner håret och sminkade mig lite snabbt och sedan gick jag ner.
sedan gick vi mot skogen.
'' justin,vart ska vi?''frågade jag och log efter att vi gått en låg bit in i skogen.
''det får du se''sa han bara och log och tillslut kom vi fram till en sjukt fin träkoja.
 
 
''wow''sa hon när vi kom fram till kojan som jag och min morfra byggt när jag var mindre.
vi gick längs vinbryggan och in i kojan och satt oss på kanten med benen dinglande ner.
jag la mina händer bakom mig och råkade nudda hennes hand.
och hon flyttade snabbt den och rodnade.
jag log mot henne.
''så vem har byggt den här kojan?''frågade hon mig sen.
'' jag och min morfar''sa jag och log.
''wow den är verkligen fin ''sa hon och log mot mig.
''du är fin'' mummlade jag.
''va?''sa hon och log.
''nej inget''sa jag och log.
jag borde egentligen inte känna något för henne eftersom jag var tillsammans med selena.
men det var något specielt med henne som gjorde så jag drogs till henne.
efter ett tag gick vi ner från träkojan och gick tillbaka till våra hus.
'' vill du komma in ett tag ?''frågade hon sedan och log.
''visst''sa jag och log.
vi gick in till hennes hus och satt oss framför tven och kollade på någon film.
'' jaha vad vill du göra nudå?''frågade hon och log.
''hm kanske fixa nå och käka jag är utsvulten''sa jag och log.
''visst jag kan kolla vad vi har''sa hon och log.
''eller så kan vi gå till mig och äta maten min mormor gjort''sa jag och log.
''visst''sa hon och sedan gick vi till mig.
'' mormor jag tog med mig en vän till maten!''sa jag när vi kom in igenom dörren.
''okej det borde  nog räcka!''sa hon och sedan gick vi in i köket.
'' nämen hej Nicole så trevligt att se dig''sa hon och log mot henne.
''detsamma Dana''sa Nicole.
vi satt oss ner och åt och det började nu bli mörkt ute.
efter maten hade min mormor gjort blåbärspaj så vi åt den.
sedan satt vi oss och kollade på tven.
sedan följde jag med henne till henne hus eftersom det var mörkt ute.
''vi ses väll i morgon''sa jag sedan och log.
''ja det för vi''sa hon och log.
'' hejdå''sa jag sedan och log.
''hejdå''sa hon och gick in till huset.
sedan gick jag tillbaka.
jag gick och satt mig och kollade på tv med morfar.
'' hon är riktigt trevlig hon Nicole''sa han och log.
''ja det är hon''sa jag och log.
när klockan började närma sig 12 så gick jag upp och la mig.
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Meeeeeeraaaa! :D sjukt bra ;)<,3333

Svar: tack! :D<3333
natalie hoxell

2012-08-28 @ 22:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0